Jump to content

דבושון

  • הודעות

    114
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דבושון

  1. מאזדה 2 שנת 2010 118.000 ק"מ יד 2 (פרטית ,השכרה לשעבר) דורש: 33 אלף מתחייב מנוע גיר שילדה. מה אתם אומרים? כדאי?? תודה.
  2. תודה על התגובה, למה לי לרדת שנתון? אולי לחפש רכבים בשנת 2007 וטיפה להיות גמיש מהצד שלי , הכוונה לא להיות מקובע ל12 אלף, נעלה לסכום של עד 14 ואולי כן נמצא, דרך אגב מה אתה חושב על שברולט אבאו ביג ?
  3. שלום חברים , מחפש רכב אוטומט עד 12 אלף שח שנתון 2007 ומעלה, תודה לעוזרים.
  4. כמה יעלה לי לעשות צבע כללי לרכב יונדאי גטס צהובה? אשמח לשמוע על מקומות טובות שבהם אוכל לעשות, תודה.
  5. שלום, אני מעוניין לעשות פוליש ווקס לרכב. יונדאי גטס צהובה. האם כדאי לקנות חומרים לבד ולעשות לבד ? (ללא ניסיון). או לתת למכוני שטיפה למינהים, בטוח הם יותר מקצוענים ממני אבל בטוח לא כמו מכוני פחחות. אז איפה הכי כדאי ומה העלויות +-, תודה.
  6. התופעה שקוראת היא כבייכול שיש סטארטר אבל זה כמו שלא שמת קוד ואתה מנסה להניע בלי לשים קודן, הוא נתפס, ואם תיתן לו טיפה גז ברוב המקרים זה יעזור לו להניע
  7. האמת שלא הסתכלתי אפילו על המצבר, יכול להיות שיש קשר בין המצבר לסטארטר ?
  8. שלום, לפני 4 חודשים לערך הייתה לי בעיה בסטארטר והחלפתי סטארטר מפירוק, הכל עבד פיקס עד השבוע האחרון בבקרים אני בקושי מצליח להניע את הרכב אולי בפעם השלישית או הרביעית, בקיצור הלכתי למוסך חזרה אמר לי שהאחריות שממנו לקח את הסטארטר היא רק על שלושה חודשים הראשונים ועכשיו כנראה צריך שוב להחליף סטארטר מפירוק , השאלה היא מה צריך לעשות? האם הוא חייב לתת לי עדיין אחריות? האם כדאי שוב פעם לנסות סטארטר אחר מפירוק או בכלל לעשות שיפוץ לסטארטר הנוכחי וזהו ? תודה לעוזרים.
  9. שלום חברים, לפני מספר ימים עשיתי תאונה קלה וצד הרכב עבר פחחות וצביעה חדשה, והחלטתי כבר לעשות פוליש ווקס ברכב בכדי "לחדש" טיפה את הצבע, האם כדאי לי לעבור גם על הצד שנצבע לפני מספר ימים? תודה.
  10. האוטו במצב נסיעה, אבל האוטו נבדק והקרטר נפתח וגם מוסך המורשה של יונדאי בדק וגם אחרי שהם אמרו לי את המצב של המנוע הבאתי את דוד שלי שהוא גם מכונאי מורשה במוסך אחר ואמר לי שהמצב לא כלכך טוב וזה עניין של זמן עד שהרכב יעמוד כל הרינגים שם הכל על הפנים. עכשיו היו לי שני אפשרויות : האחת - שיפוץ מנוע שכולל הרבה דברים רינגים ומשאבות למינהם יצא לי בערך 5 אלף או מנוע חדש כולל טיימינג חדש יצא לי בערך 7 הרכב לא חדש הוא כבר 9 שנים על הכביש לכן עדיף למצוא מנוע במצב טוב מייבוא
  11. להחליף מנוע אני צריך נדלקה לי מנורת שמן ניסינו יוניט ניסינו פלאשינג , הבעיה היא במנוע מישהו בעבר חתך את הרישתית שם ופגע בכל הדברים מסביב ולא שווה לעשות אוברול אלא החלפת מנוע. הציעו לי 4400 על מנוע מייבוא לא כולל מעמ זה יקר ?
  12. עוד מקומות? שמעתי על ה"מאגר" , הם הכי טובים לא ?
  13. שלום, לאחר שרשור על בעיה במנוע ועל כך שדלקה נורית שמן מנוע בסרק התברר לי שאני חייב מנוע חדש. הרכב הוא יונדאי גטס שנת 2005 נפח מנוע 1600 אוטומט. מישהו מכיר מקום מסוים עם מנועים טובים ומחירים טובים? עוד שאלה, האם בהחלפת המנוע מחליפים גם רצועת טיימינג? תודה.
  14. שלום, רציתי לשאול כמה יעלה לי מנוע חדש קומפלט בערך כולל עבודה לרכב יונדאי גטס 2005 מנוע 1600 ? והאם יותר משתלם לשפץ מנוע במידה וזה יעזור או להחליף למנוע מיבוא או פירוק? עוד שאלה, האם שאני מחליף מנוע , רצועת טיימינג היא גם חדשה? תודה.
  15. שוב אני יסביר , נדלקה לי נורת שמן מנוע בסרק זאת הבעיה, עד כאן? החלפתי יוניט - לא עזר רצינו לעבור לשלב הבא - פלאשינג, כאשר המוסך המורשה של יונדאי פתח את המנוע התברר שהמנוע נפתח בעבר וחתכו את המעברים במנוע, זאת אומרת שעל פי מה שהם אומרים פלאשינג לא יעזור אלא רק שיפוץ מנוע. הרכב אצלי כשבועיים בלבד והוא נוסע נקי לחלוטין, השאלה אם זה עניין של זמן וחייב שיפוץ מנוע או אפשר למשוך עם זה ?
  16. הרכב נבדק במוסך מורשה והוסבר לי שהמנוע כבר נפתח בעבר והרכב חייב שיפוץ מנוע
  17. עשו בדיקה נוספת ויש בעיה במנוע כל המעברים שם מקומבנים מה אני יכול לעשות והאם אני יכול להמשיך לנסוע ברכב או לא
  18. שלום ,קניתי רכב לפני שבועיים יונדאי גטס מנוע 1600 שנת 2005 . לאחר מספר ימים נדלקה לי מנורת שמן אדומה הלכתי למוסך עשו בדיקה חשבו שצריך לעשות פלאשינג התברר שבעבר ניסו לפתור את הבעיה הזו והכל שם קומבינה וחייב לעשות שיפוץ מנוע הם אמרו . השאלה שלי האם הרכב יכול להמשיך לנסוע כך או שזה אבוד וחייב לטפל בזה. עוד עצות יתקבלו בברכה
  19. שלום כולם, ברשותי יונדאי גטס 2005 מנוע 1600 נורת השמן נדלקת בסרק כאשר אני עוצר בצומת, לציין כי החלפתי יוניט חדשה והרכב עבר טיפול והדבר לא הביא תוצאות. מה יכול להיות הבעיה ? תודה.
  20. אבחון מושלם לרכב בפ"ת מצוין
  21. דבושון

    רובר - MG-ZR

    אופס, חשבתי שלא העלו את זה פעם קודם בבקשה למחוק את הנושא הזה.
  22. שלום, מבקש ייעוץ ברכישת רכב רובר MG ZR שנת 2004 אוטומט,מנוע 1800. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...