Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שירות VW הפתיע אותי בכל זאת.

נכנסתי אם פולו 1.2 2010 לטפול ואשתי בקשה לבדוק גם את הגיר שלה. בבדיקה התברר שצריך להחליף את המח והפעם קבלתי השתתפות מלאה של החברה בעלות החלק ו- 20% בעבודה עם שנתיים אחריות.

בסך הכל עלה לי 8500 ש"ח עם הרגשה של חמוץ מתוק.

מסתבר שעל רכבי פולקסוואגן נותניפ אחריות יותר ארוכה מאשר על סיאט.

לידיעתכם (או שכל מקרה לגופו של ענין).

 

8500₪ שהם רק 80% ממחיר עבודה בלבד? מה??

אם כך מה מחיר המוח (מכטרוניקס)?? אני יודע שהוא בלבד עולה בסביבות 8000₪ והעבודה אמורה לעלות בסביבות 2000₪, איך הגעת ל 8500₪ אחרי כל ההשתתפויות שלהם? :shock::shock:

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

,j w

אחי, רק חמוץ !? קראתי מה שכתבת ונהיה לי מר. אשתך שילמה את המחיר המלא של מכטרוניק כולל עבודה. זה אכן ₪8500

מה שמפתיע פה שצ'מפיון יצאו בסדר לדעתך. עכשיו אפילו שורף לי בגרון.

האם זו אחריות ארוכה לדעתך?!

 

 

לקוחות אחרים, אחרי מאבק ,לא שילמו אגורה. זה הרי כשל תכנוני ידוע ומובנה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אנחנו צריכים להתחיל לבנות קובץ קישורים עם כל הדיונים שאנשים פותחים פה לגבי הגיר וצ'מפיון.

ככה שכל פעם שהאיזה פאן-בוי יגיד "מה פתאום תקלות, אחלה של גיר, דודה שלי נוסעת עליו כבר 16 שנה" יהיה הקובץ הזה המכיל את המאות מכרים שתועדו רק כאן בפורום.

 

פראיירים רק מתלפים.

פורסם

טוב. לא הבנתם.

על הסיאט לאון שילמתי מחיר מלא: 7500 ש"ח.

על הפולו 1.2 2010 שילמתי 1000 ש"ח, שזה 80% השתתפות בעבודה.

אם הנוסח הקודם הטעה, מצטער.

חמוץ מתוק? חמוץ על הסיאט ויותר מתוק על הפולו.

ובכל זאת, 8500 ש"ח על שני מוחות תוך שבוע, קצת מכביד על הכיס.

תודה על השתתפותכם.


×
×
  • תוכן חדש...