Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שבמינון מסוים הסיטרוס של CG מוריד את שכבת אוטם הצבע הקיים.

אני מעוניין להוריד את האוטם הקים, ונראה לי שהכי קל יהייה באמצעות הסיטרוס - מה המינון של הסיטרוס, שיוריד

את שכבת האוטם?

פורסם

אין לי תשובה חד משמעית, ליתר בטחון הייתי מוריד את האופטיסיל ומיישם את הרילואד על משטח נקי מאוטמים זרים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אופטי סיל לא ידוע בתור אוטם "שאוחז" חזק את הרכב.

 

יחד עם זה לא הייתי מוותר על מעבר עם IPA (עולה גרושים) כי העיניין זה לא רק שאריות אוטם/ווקס

אלא הורדת שומנים וליכלוך שיושב על פני הצבע (בקושי רואים אותו) על מנת לקבל משטח סטרילי ליישום חוזר. (שים לב>המשטח נקי= עמידות משופרת)

פורסם (נערך)

תודה.

לאחר שימוש של כמה שנים עם אופטיסיל, ניסיתי את קארפרו רילואד.

נוחות שימוש: האופטיסיל יותר נוח, עם הרילואד נדרש לשים לב שלא נשארים מריחות. ברכב לבן זה פחות בעייתי מאשר הרכב בצבע הכהה.

בגדול האופטיסיל יותר מהיר ליישום, וגם חסכוני יותר.

הרילואד משאיר ברק גבוה יותר, וגם הפח מרגיש חלק יותר מהאופטיסיל.

עכשיו נותר לבחון אם הרילואד עמיד יותר מהאופטיסיל.

ד"א, את הקאר פרו הזמנת מחנות DETAILED CLEAN באנגליה.

יחד עם המשלוח (הזמנתי 2 בקבוקים)עלה לי קצת פחות מ 100 ש"ח.

בארץ עולה 219 ש"ח.

זה לא מרגיז, זה פשוט חוסר הבנה של כמה אנשים פה, שלא השכילו להבין שהעולם היום

קטן, ונוח לי להזמין מאנגליה (ובזול) באותה מידה מביצוע הזמנה מחולון.

חבל. הייתי מעדיף לתמוך בחנויות מקומיות. אבל לא בהפרש של 110%.....

עריכה אחרונה על ידי איצו
פורסם

ספויילר: הוא יחזיק הרבה יותר זמן.

כפול זו לא מילה גסה.

 

מעבר לכך, ההגנה עצמה חזקה בהרבה לעומת האופטיסיל שפחות מצטיין בהגנה מול חומציות.

 

איך יישמת את התרסיס?

יבש? רטוב?

"יאללה בירי".

פורסם
תודה.

לאחר שימוש של כמה שנים עם אופטיסיל, ניסיתי את קארפרו רילואד.

נוחות שימוש: האופטיסיל יותר נוח, עם הרילואד נדרש לשים לב שלא נשארים מריחות. ברכב לבן זה פחות בעייתי מאשר הרכב בצבע הכהה.

בגדול האופטיסיל יותר מהיר ליישום, וגם חסכוני יותר.

הרילואד משאיר ברק גבוה יותר, וגם הפח מרגיש חלק יותר מהאופטיסיל.

עכשיו נותר לבחון אם הרילואד עמיד יותר מהאופטיסיל.

ד"א, את הקאר פרו הזמנת מחנות DETAILED CLEAN באנגליה.

יחד עם המשלוח (הזמנתי 2 בקבוקים)עלה לי קצת פחות מ 100 ש"ח.

בארץ עולה 219 ש"ח.

זה לא מרגיז, זה פשוט חוסר הבנה של כמה אנשים פה, שלא השכילו להבין שהעולם היום

קטן, ונוח לי להזמין מאנגליה (ובזול) באותה מידה מביצוע הזמנה מחולון.

חבל. הייתי מעדיף לתמוך בחנויות מקומיות. אבל לא בהפרש של 110%.....

 

אחי ניסיתי להזמין וכששיניתי את המדינה לישראל המשלוח קפץ ל80 יורו!! זה הגיוני?

פורסם

היישום קל פי כמה וכמה על רטוב, דובר על כך המון בעבר, הרבה יותר חסכוני בנוסף.

אגב, דיברת על מריחות, יכולות להיות לדבר כמה סיבות: המתנת יותר מידי זמן לפני הניגוב (וביותר מידי זמן אני מתכוון לניגוב שלא הגיע באותו הרגע שהריסוס נחת על הפח), פח מעט חם, עודף חומר.

התוצאה דומה לחלוטין.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...