Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר, ראיתי שהבחור משפריץ נוזל בתוך האוטו, לצורך הניגוב הפנימי,

והאמת נראה לי שימוש קצת חריג.

אבל רק אחרי שכבר נסעתי הרחק משם, גיליתי שהרדיו תקוע על תחנה אחת ואי אפשר

לשנות את התחנה או את עוצמת השמע.

כמו כן, מדי כמה דקות הוא עובר מעצמו למצב mute.

 

בשל פגישות, לא יכולתי לחזור לשטיפה, וגם קיוויתי שהתופעות יעברו אחרי

כמה שעות של התייבשות. אבל הערב המצב אותו דבר.

מדובר ברדיו מובנה של פורד פוקוס 2007. אני מעריך שתיקון או החלפה יעלו לפחות

אלף ש"ח.

 

מה עושים?

אין לי את הקבלה, וגם אם כן, איך להוכיח שהרדיו היה תקין קודם?

פורסם
תוציא את הפיוז של הרדיו, ותחזיר חזרה .

 

לדעתי עניין של הגדרה, לא מאמין שריססו ישירות על הרדיו .

א) איך יעזור להוציא ולהחזיר את הפיוז?

ב) אפשר פשוט לנתק ולחבר את המצבר, מה שיותר קל לי?

ג) לא מאמין שריססו? גם לי קשה להאמין. אבל איך זה התקלקל מיד אחרי האירוע הזה?

פורסם

בד"כ מה שמתקלקל אחרי שטיפת רכב זה החיווט לרמקולים בתוך הדלתות - הדלתות הרי לא אטומות למים ויש בהן פתחי ניקוז אבל אם חיווט הרמקול לא מוגן ע"י היצרן כראוי למים ורטיבות אז עם השנים תתפתח לך שם קורוזיה והחיווט יהיה לא שמיש.

 

אבל יש עוד מצב שיכול לקרות כתוצאה מכך והוא שהרמקול מקצר וזה משפיע על המערכת.

 

קשה לי להאמין שמריסוס ספריי - המערכת בתוך הרכב, בתוך הדשבורד - תינזק בצורה שכזו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עדכון:

אמנם כנראה לא חדר נוזל למערכת השמע והשעון.

הכפתורים לא פעלו, כי כפתור אחד (שאינו בשימוש בד"כ) היה לחוץ קבוע, כנראה בעקבות הניקוי האגרסיבי ואולי נדבק קצת בגלל הספריי.

 

אבל, אתמול בערב, יממה לאחר ניקוי האוטו, נוצר קצר בלוח המקשים של הקודן, היה ריח שרוף המקשים התחממו,

ומאז הפסיק קול הצפצוף כאשר נלחץ מקש.

באורח פלא הקודן המשיך לעבוד ואיפשר להתניע, למרות שאין צפצופים בעת הקשת הקוד.

בכל אופן הבוקר מיהרתי להחליף את הלוח, כדי לא להיתקע עם הרכב.

בסוף נאלצתי להחליף את כל הקודן כי לא זיהו את שיוך לוח המקשים,

ועלה לי 400 ש"ח כולל פריצת הכספת וקודן חדש.

האיש הראה לי שהרפידה הפנימית של לוח המקשים מלאה בנוזל שמנוני שגרם לקצר.

 

לכן אני חוזר לשאלה, האם יש טעם לתבוע פיצוי מבעל תחנת השטיפה, ואיך להוכיח שזה בגלל השטיפה.

 

ואני ממליץ לכל בעל רכב, לעקוב מקרוב אחרי ניקוי פנימי של הרכב ולא לאפשר להתיז כמויות של נוזל או תרסיס ישירות

על הפנל.

×
×
  • תוכן חדש...