Jump to content

הצבה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של הצבה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי תחושה שהם פחות מחזיקים לאורך זמן..
  2. תודה! אני אהיה רוב הזמן נהגת יחידה, אז לא חשוב לי הנוחות של המושבים מאחורה, רכב בעיקר לנסיעות קלות
  3. היי, סוף סוף אחרי 30 שנה מתחדשת לי ברכב שיתן לי כנפיים. מתלבטת בין: מאזדה 2 פיאט פונטו מיצובישי סטאר פורד פוקוס (רעיונות אחרים?) מחפשת רכב אמין שהכי פחות רואה מוסך, ורוצה לדעת אם יש דגמים או שנים שידועים בתור בעייתים. מחפשת גם רכב עם צריכת דלק טובה ושירגיש כמו חבר בפנטזיה: משהו ששט בכביש כמו הטויטה קורולה 1997 שהייתה לסבא שלי ועברה אלי בירושה והייתה מדהימה
×
×
  • תוכן חדש...