Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 53 דקות, sperial כתב:

מראה הכביש אינו קובע את המהירות המותרת, אלא התמרורים וקיום שטח הפרדה.

אני חוזר שוב, לא בא להצדיק את הנסיעה שלי

הטיעון שרציתי לבא איתו הוא לא משפטי
כשאני בא לתובע בבקשה להגיע להסדר מתוך התחשבות, אני בעצם מודה שטעיתי

שאלו למה חשבתי שזה 110 הסברתי שכביש 1 יש לו חלקים שבהם הוא 110 וחלקים שהוא 90
ואז מראה הכביש יכול להטעות (ויש עוד כמוני שאמרו לי אחר כך שנפלו עם זה)

לפני 56 דקות, sperial כתב:

למה אתה קורא כביש 9? כביש 9 זה ליד חדרה.

מי שגר באזור ירושלים מכיר את הכביש הזה, זה בעמק הארזים

 

לפני 35 דקות, Keyser Söze כתב:

בוודאי. לא דיברתי על ביטול האישום, אלא שינוי כתב האישום.

זה מה שאני שואל כל הזמן

האם יש דבר כזה שהתובע מוכן לשנות את כתב האישום
בגלל עבר נקי, בלי שום טיעון משפטי

פורסם

עוד יותר מורכב

 

הסתכלתי בסטריט וויו. חלק מהשלטים הם 614, כך שהם כחולים למרות שלא מדובר בדרך מהירה אלא ביעד מחוץ לעיר (מדובר ביציאה מירושלים). ובכל מקרה, ה-611 שעליהם אדומים, מה שמצביע על דרך ראשית שאינה מהירה.

 

לא מכאן תצמח הישועה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, sperial כתב:

עוד יותר מורכב

 

הסתכלתי בסטריט וויו. חלק מהשלטים הם 614, כך שהם כחולים למרות שלא מדובר בדרך מהירה אלא ביעד מחוץ לעיר (מדובר ביציאה מירושלים). ובכל מקרה, ה-611 שעליהם אדומים, מה שמצביע על דרך ראשית שאינה מהירה.

 

לא מכאן תצמח הישועה.

אני חושב שאנחנו נצמדים לניסיון של חיפוש כשל בדוח או הצדקה של הנהיגה שלי

וזה לא  המקרה שאני חותר אליו

אני רוצה לגשת לבקשת הסדר של התחשבות בגיליון נקי

וגם המעידה שהיית לי נבעה מטעות שלא מוצדקת !!! אבל לפחות נותן איזה הרגשה שאני לא מופרע שנוסע ב42 קמ"ש מעל המהירות המותרת 

מקווה שאני מובן יותר

 

דרך אגב גם השוטר מציין בדוח שאין תמרור
ובאמת אין שם תמרור של מהירות לא של ה90 ולא של הדרך המהירה

עריכה אחרונה על ידי AYYS
פורסם

כי לא צריך להיות תמרור. אם היה באיזה שהוא מקום קודם תמרור 425 והכביש הוא דו מסלולי עם שטח הפרדה, ובהעדר תמרור 426 המורה אחרת, המהירות המותרת היא 90 קמ״ש. כדי שיחשב דרת מהירה מחוייב תמרור 216, וגם אם הוא מוצב הרי תמרור 426 יכול להורות על מהירות מותרת שונה מ-110 קמ״ש.

 

השוטר מציין העדר 426 כיוון שקיימות דרכים בינעירוניות עם שטח הפרדה שאינן דרכים מהירות, אבל 426 המוצב בהן מתיר מהירות 100 קמ״ש. אאל״ט יש קטעים כאלה, למשל, בכביש 2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני כמה שאלות

 

מה היו נימוקיך כשפנית למשטרה ומה הייתה תשובתם צרף את המסמכים הרלבנטיים

 

ולמה החלטת לבקש להישפט אחרי שסירבו לבקשתך?

 

היכן זירת האירוע? AI אומר מקום אחד מפה ישראל אומרת מקום אחר.

 

משם נתקדם 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, הנה טבלת הקילומטרים מתוך ויקיפדיה.בזה ממקם יפה את קילומטר 53, קצת מזרחית למחלף מוצא (ונלכד על המסלול מערבה).

 

image.thumb.png.04a22d237c89037ae5e2b697d1edf1ce.png

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...