Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצאתי בשביל פותח השרשור רשימה שמישהו טרח וכתב, בבקשה:

 

1. זריקת בובת בנו של אובארוב המוכתמת בדם על השוער שהיה במצב משפחתי קשה לאחר שבנו נפצע.

2.כתיבת "נא*ים" ו"תאי גזים" על קירות בלומפילד.

3. שירת שירי שואה ותאי גזים למכבי ת"א והשוואת נמני להי*לר.

4. אדהם שביטה חטף רימון בראש, רימון שנזרק ע"י אוהדי הפועל במטרה לרצוח אוהדי מכבי .

5. הוצאת דיסק עם שירי נאצה שמאחלים "**** בראש של טייב", וקריאה לרצח.

6.זריקת רימון על שוער הפועל אשקלון באמצע משחק! (1998)

7. קשירת יונה למשקוף השער במשחק נגד הפועל פ"ת (2004)

8. זריקת פחית בראש של רופא הנבחרת שחייו ניצלו בנס! (הפגנה מול בית שאן)

9. לאחר פיגוע קשה בירושלים עם הרוגים רבים, הופיעו בתגובות האינטרנט בפורומים הפנימיים של הפועל ביטויי שמחה של אוהדים רבים, כגון "פחות 5 אוהדים לבית"ר..."

10.שירת "קטיושות לגליל" במשחקים נגד גליל עליון.

11. כשהשתתפה בגביע אופ"א באירופה, חטפה קנס על התפרעות אוהדיה וביישה את המדינה .

12. בדרבי, שרו שירי זימה על בתו של מעסה מכבי ת"א, שנספתה בהתרסקות מטוס.

13. במאבק נגד הריסת האולם באוסישקין חיללו האוהדים את הקברים של הוריו של רון חולדאי, ראש עירית תל אביב !!!

14. ציור כתובות נאצה נגד מכבי ת"א כולל צלבי קרס !!!

15. במשחק נגד בית"ר ירושלים זרקו רימון הלם כדי לפגוע בשמעון גרשון ופגעו ביוסי אבוקסיס, המשחק הופסק לדקות ארוכות. ה"עונש" – העברה מיציע ליציע....

16. בדרבי, פרץ אוהד למגרש, הוציא רימון עשן והשליך אותו לתוך יציע מכבי, מול הטלויזיה ומול המשטרה.

17. הקהל של הפועל ת"א סירב לבקשת יהודים מפריז לשיר את ה"תקווה" לאחר הניצחון על פ.ס.ז`, כי טען שהפועל ת"א מייצגת רק את הפועל ת"א ולא את מדינת ישראל.

18. בגביע אופ"א בבוסניה זרקו אבוקות בוערות למגרש, הבעירו מושבים ביציע,התפרעו ביציעים, וגרמו להפסקת המשחק ולביזיון המדינה בכל אירופה.

19. כשמני לוי נאבק על חייו הם הביאו עציץ עם צמח לבלומפילד. באותה תקופה אוהדי בית"ר ירושלים שרו בכל משחק: "מני לוי תתעורר !".

20. במשחקים בארץ ובחו"ל, הקהל של הפועל ת"א מעולם לא מניף את דגל ישראל, לעומת זאת הוא מניף דגלים אדומים עם סמלי הקומוניזם של הפטיש והמגל , ואת תמונת צ`ה גווארה. (קומוניסט עריץ ורוצח המונים מקובה).

21. נהמות גזעניות לאיב ג`ידה מהכח ר"ג (01.09.08)

כדורסל:

21. שירי "סדאם חוסיין בשוק" (לשחקן מכבי בכדורסל)

22. בפיינל-פור הגיעו עם דגלי הקומוניזם לעודד את צ.ס.ק.א נגד מכבי.

23. קריאות "מכבי נא*י" או "שמעון מזרחי נא*י " .

24. גור שלף, זוכרים ?

25. שימוש בשואה בשירי נאצה נגד קבוצות יריבות.

26. קריאות "ניאו - נא*ים", "שער 11 גטו", "שמעון מזרחי תתאבד" והצדעה במועל יד באופן גלוי.

 

דריש ו-ואדים, מבאס לדעת שככה אתם ועוד אנשים [כנראה] מסתכלים על ציבור גדול כל כך.

אגב, במשחקי כדורגל מעבר לקללות יש גם הרבה שירה וקטעי סטנד-אפ [ביציע בעיקר ובכדורגל הישראלי גם על הדשא :)]

הייתי שמח לראות אחד מכם או את שניכם עושים צעד אחורה מהמשפטים שכתבתם.

 

 

 

עריכה- כל הרשימה למעלה מתווספת לגיבוי הזוי שהקבוצה וקהל האוהדים שלה מקבלים מהתקשורת.

הידעתם שבסופ"ש האחרון אוהדים פרצו לאימון והיכו שחקנים? אם מישהו כאן ענה "לא" אז נסו לדמיין מצב שאוהדי בית"ר יפרצו לאימון ויכו שחקנים וגם כן לא תשמעו על זה... אין מצב, אה?

 

אתה מבין שזה משהו שאנשים נורמטיביים לא עושים? אתה מבין שזה הרושם שיוצרים אוהדי "המשחק הכי יפה בעולם" על מי שמסתכל מהצד? אתה מבין שדברים כאלה גורמים לאוהדים להיראות כמו עדר של בבונים?

 

אבל לא, תמיד אפשר ללכת לכיוון של גזענות (למרות שמקבילים של ערסים יש בכל עם ועדה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

~

הפורום הזה מתרכך. עברו כמעט 24 שעות מאז התגובה שלי ואיש עוד לא רשם שזה מזכיר לו משטרים אפלים.

 

 

למה לא תורת הגזע וזהו?

כי זה מנוגד לחוקי הפורום.

פורסם

ואדים, בתור מישהו שמציג את עצמו כאקסטרה אינטלגנטי אתה מאוד מתקשה להבין את ההבדל בין מספר בודד של מופרעים לקהל חובבי כדורגל שנהנים מהמשחק.

 

אחד האוהדים הכי פסיכים הוא יורי ״טאליבן״ סדלצקי. לפי מה שאני יודע הוא לא מהקבוצה שאתם (ואדים ודריש) מקטלגים.

 

דריש, אתה מקבל תשלום על טרולינג?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אם הוא אוהד פסיכי שמתפרע, הוא מאותה קבוצה שאני מקטלג

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ואדים, בתור מישהו שמציג את עצמו כאקסטרה אינטלגנטי אתה מאוד מתקשה להבין את ההבדל בין מספר בודד של מופרעים לקהל חובבי כדורגל שנהנים מהמשחק.

 

אחד האוהדים הכי פסיכים הוא יורי ״טאליבן״ סדלצקי. לפי מה שאני יודע הוא לא מהקבוצה שאתם (ואדים ודריש) מקטלגים.

 

דריש, אתה מקבל תשלום על טרולינג?

אז זהו שהוא יכול להציג את עצמו גם כביל גייטס בפורום.. השאלה מי הוא ומה הוא באמת. כי חכם גדול הוא לא. ולא פלא שיש לו בעיות חברתיות. בדיוק מהסוג שיודעים הכל על הכל מהלי להזיז את התחת שלהם מהכורסא. כנראה שבילדות גם לא שיחק כדורגל ולא התרגש וחווה את הקושי והיופי שבמשחק המדהים הזה. נ.ב יש אוהדי כדורגל פי כמה וכמה יותר משכילים ואינטלגנטים גם מדריש וגם מואדים. יבל שלא יצא לכם לראות גאוני כדורגל כמו סקולס זידאן ופירלו משחקים אולי הייתם מבינים למה אנשים כל כך צתלהבים מכדורגל.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

לא חייבים להתלהב רק מפירלו, אפשר גם מגאטוזו. זה כל היופי - כל אחד יכול למצוא את מה שיפה במשחק.

 

אבל שוב - DFTT. חבל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אז זהו שהוא יכול להציג את עצמו גם כביל גייטס בפורום.. השאלה מי הוא ומה הוא באמת. כי חכם גדול הוא לא. ולא פלא שיש לו בעיות חברתיות. בדיוק מהסוג שיודעים הכל על הכל מהלי להזיז את התחת שלהם מהכורסא. כנראה שבילדות גם לא שיחק כדורגל ולא התרגש וחווה את הקושי והיופי שבמשחק המדהים הזה. נ.ב יש אוהדי כדורגל פי כמה וכמה יותר משכילים ואינטלגנטים גם מדריש וגם מואדים. יבל שלא יצא לכם לראות גאוני כדורגל כמו סקולס זידאן ופירלו משחקים אולי הייתם מבינים למה אנשים כל כך צתלהבים מכדורגל.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

נכון מאוד.

 

אני לא אוהב את מה שאתה אוהב, לכן אני טיפש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מצאתי בשביל פותח השרשור רשימה שמישהו טרח וכתב, בבקשה:

 

1. זריקת בובת בנו של אובארוב המוכתמת בדם על השוער שהיה במצב משפחתי קשה לאחר שבנו נפצע.

2.כתיבת "נא*ים" ו"תאי גזים" על קירות בלומפילד.

3. שירת שירי שואה ותאי גזים למכבי ת"א והשוואת נמני להי*לר.

4. אדהם שביטה חטף רימון בראש, רימון שנזרק ע"י אוהדי הפועל במטרה לרצוח אוהדי מכבי .

5. הוצאת דיסק עם שירי נאצה שמאחלים "**** בראש של טייב", וקריאה לרצח.

6.זריקת רימון על שוער הפועל אשקלון באמצע משחק! (1998)

7. קשירת יונה למשקוף השער במשחק נגד הפועל פ"ת (2004)

8. זריקת פחית בראש של רופא הנבחרת שחייו ניצלו בנס! (הפגנה מול בית שאן)

9. לאחר פיגוע קשה בירושלים עם הרוגים רבים, הופיעו בתגובות האינטרנט בפורומים הפנימיים של הפועל ביטויי שמחה של אוהדים רבים, כגון "פחות 5 אוהדים לבית"ר..."

10.שירת "קטיושות לגליל" במשחקים נגד גליל עליון.

11. כשהשתתפה בגביע אופ"א באירופה, חטפה קנס על התפרעות אוהדיה וביישה את המדינה .

12. בדרבי, שרו שירי זימה על בתו של מעסה מכבי ת"א, שנספתה בהתרסקות מטוס.

13. במאבק נגד הריסת האולם באוסישקין חיללו האוהדים את הקברים של הוריו של רון חולדאי, ראש עירית תל אביב !!!

14. ציור כתובות נאצה נגד מכבי ת"א כולל צלבי קרס !!!

15. במשחק נגד בית"ר ירושלים זרקו רימון הלם כדי לפגוע בשמעון גרשון ופגעו ביוסי אבוקסיס, המשחק הופסק לדקות ארוכות. ה"עונש" – העברה מיציע ליציע....

16. בדרבי, פרץ אוהד למגרש, הוציא רימון עשן והשליך אותו לתוך יציע מכבי, מול הטלויזיה ומול המשטרה.

17. הקהל של הפועל ת"א סירב לבקשת יהודים מפריז לשיר את ה"תקווה" לאחר הניצחון על פ.ס.ז`, כי טען שהפועל ת"א מייצגת רק את הפועל ת"א ולא את מדינת ישראל.

18. בגביע אופ"א בבוסניה זרקו אבוקות בוערות למגרש, הבעירו מושבים ביציע,התפרעו ביציעים, וגרמו להפסקת המשחק ולביזיון המדינה בכל אירופה.

19. כשמני לוי נאבק על חייו הם הביאו עציץ עם צמח לבלומפילד. באותה תקופה אוהדי בית"ר ירושלים שרו בכל משחק: "מני לוי תתעורר !".

20. במשחקים בארץ ובחו"ל, הקהל של הפועל ת"א מעולם לא מניף את דגל ישראל, לעומת זאת הוא מניף דגלים אדומים עם סמלי הקומוניזם של הפטיש והמגל , ואת תמונת צ`ה גווארה. (קומוניסט עריץ ורוצח המונים מקובה).

21. נהמות גזעניות לאיב ג`ידה מהכח ר"ג (01.09.08)

כדורסל:

21. שירי "סדאם חוסיין בשוק" (לשחקן מכבי בכדורסל)

22. בפיינל-פור הגיעו עם דגלי הקומוניזם לעודד את צ.ס.ק.א נגד מכבי.

23. קריאות "מכבי נא*י" או "שמעון מזרחי נא*י " .

24. גור שלף, זוכרים ?

25. שימוש בשואה בשירי נאצה נגד קבוצות יריבות.

26. קריאות "ניאו - נא*ים", "שער 11 גטו", "שמעון מזרחי תתאבד" והצדעה במועל יד באופן גלוי.

 

דריש ו-ואדים, מבאס לדעת שככה אתם ועוד אנשים [כנראה] מסתכלים על ציבור גדול כל כך.

אגב, במשחקי כדורגל מעבר לקללות יש גם הרבה שירה וקטעי סטנד-אפ [ביציע בעיקר ובכדורגל הישראלי גם על הדשא :)]

הייתי שמח לראות אחד מכם או את שניכם עושים צעד אחורה מהמשפטים שכתבתם.

 

 

 

עריכה- כל הרשימה למעלה מתווספת לגיבוי הזוי שהקבוצה וקהל האוהדים שלה מקבלים מהתקשורת.

הידעתם שבסופ"ש האחרון אוהדים פרצו לאימון והיכו שחקנים? אם מישהו כאן ענה "לא" אז נסו לדמיין מצב שאוהדי בית"ר יפרצו לאימון ויכו שחקנים וגם כן לא תשמעו על זה... אין מצב, אה?

 

אז הבעיה היא רק באוהדים?

הקבוצה עצמה בסדר?

פורסם
נכון מאוד.

 

אני לא אוהב את מה שאתה אוהב, לכן אני טיפש.

זה פחות או יותר מה שכתבת. שמח שעכשיו אתה רואה איך זה נראה מהצד השני. מקווה שתפנים את זה להבא.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...