Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מישהו יכול להסביר מה הקטע עם הפועל ת"א ולמה היא רכשה קהל כ"כ גדול של שונאים?

 

לא כ"כ עוקב אחרי כדורגל ישראלי.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי כדי לשלוט בקהל גדול וטיפש, כמו אוהדי כדורגל, צריך לתת להם אויב חיצוני שהם יכולים לשנוא.

 

בערך כמו קמפיין בחירות ה"ערבים מגיעים לקלפי בהמוניהם" של הליכוד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כי כדי לשלוט בקהל גדול וטיפש, כמו אוהדי כדורגל, צריך לתת להם אויב חיצוני שהם יכולים לשנוא.

 

בערך כמו קמפיין בחירות ה"ערבים מגיעים לקלפי בהמוניהם" של הליכוד.

 

 

 

לא מכיר כדורגל לא אוהד כדורגל ולא מעניין אותי כדורגל.

 

אבל התגובה שלך מעוררת בי קבס.

 

כמה התנשאות במשפט אחד.

 

 

בלי קשר, תגגל חצי שניה ותגלה מי האוהדים המפורסמים של כל קבוצה. הרשימות יפתיעו אותך במיוחד. חפש את שמעון פרס, יגאל שילון, ברי סחרוף או אהוד ברק. אתה יכול להמשיך לאריק איינשטיין, מיקי חיימוביץ או אסף הראל.

 

הצלחת יותר מהם בחיים?

אתה יותר חכם עשיר או יפה?

משכיל נדיב או מנהיג?

 

מהיכן העזות להכליל ככה?

 

בריונות רשת במיטבה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לפני שהשרשור הזה מתדרדר לו לתהומות הנשיה כפי שמגיע לכל שרשור על הפועל תל אביב.

פעם, הפועל תל אביב ייצגה את כל מה שסוציאלי ויפה פה. קומוניזם ושיוויון להכל. הקבוצה הייתה שייכת להסתדרות עד שנות ה80 ובאמת הייתה קבוצה שייצגה את המעמד הפועל כמו שמה.

מאז שנכנסו עסקנים כאלה ואחרים, העסק התחיל להתדרדר.

התחילו לזהות אותה עם השמאל הרדיקלי, האלים מאד והאגרסיבי. כזה שיותר גרוע מנטורי קרתא, אבל שגרים בתל אביב ובטוחים שהשמש זורחת להם ואיסמעיל הנייה הוא אח.

אז וואלה, מקריאה פה ושם זה כבר הפך לתעמולה שלמה והנה, אפילו אנשים שלא מבינים בכדורגל כמוני מבינים שיש הפועל שיוצאת מהלוזריות ולוקחת אליפות פעם שניה, ויש הפועל שתמיד ישארו קבוצה שנואה למרות הישגיהם הנאים מאד, וחבל.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
הצלחת יותר מהם בחיים?

אתה יותר חכם עשיר או יפה?

משכיל נדיב או מנהיג?.

 

לא הצלחתי, לא עשיר, לא יפה, ולא מנהיג.

 

זה עדיין לא אומר שאני צריך לסגוד להם.

 

ואם קהל שלם שונא קבוצת כדורגל (על מה? הם בועטים בכדור בצורה פוגענית או משהו?) שנאה עזה, זה אומר שהשנאה הזאת נוצרה ממשהו, ומיועדת להיות מנותבת לטובת משהו.

 

ואני בטוח שכל אותם אנשים שציינת, לא "שונאים בדם" קבוצת כדורגל יריבה, בגלל שאם הייתה להם אינטליגנציה להגיע לאן שהגיעו, יש להם את האינטליגנציה להבין ששחקני הקבוצה ששונה מהקבוצה שהם אוהדים, לא פגעו בהם אישית עד כדי לשנוא אותם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שונאים את האוהדים, פחות את הקבוצה. אבל בגלל שזה הולך ביחד, אז רוצים שהקבוצה תרד כדי שלא יצטרכו לראות/לשמוע את האוהדים שלהם

פורסם

נו.. ואני אוהד הפועל ת"א, ומתלכלכים עליי שאני לא שמאלני.

ובסוד - הרבה מאוהדי הקבוצה לא שמאלנים.

 

פעם האהדה הייתה כי הכרנו את השחקנים בקבוצה, התייחסנו לבית לנוער היה לנו קשר לקבוצה.

היום לאהוד קבוצה זה מוזר - רוב השחקנים מגיעים מקבוצות אחרות, ופעם הם פה ופעם הם שם.

אין שחקני בית, אין המשכיות ואין רוח מועדון.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כמה התנשאות במשפט אחד.

 

מהיכן העזות להכליל ככה?

כמו שמלמדים אותנו בפסיכומטרי: לא כל מלבן הוא ריבוע, אבל כל ריבוע הוא מלבן.

 

במדינות רבות ישנן קבוצות מסויימות של אספסוף נמוך מצח ולא משכיל במיוחד שדי קל לשלוט בו. בישראל, אחוז מפתיע מהם אוהב לראות כדורגל, לעשות על האש, לנפוש באילת, לקרוא לבן שלהם 'נסיך' ולצלם שולחנות ערוכים עם הכיתוב 'התחלנו'. רוחב האופקים שלהם בענייני פוליטיקה, דת, גזע ומין מוגבל ביותר, וכך גם יכולת החשיבה העצמאית, האנליזה והספקנות.

 

אוהדי כדורגל מקבוצות האיכות הנמוכות האלה מראים מגמה התנהגותית ברורה - זרוק קצת כסף ואתה המלך שלהם, קח אותו בחזרה והם ישנאו אותך. ע"ע גיידמאק, או בדוגמה טריה יותר - אלונה ברקת. מעניין מה יקרה כשהיא תחליט למכור...

 

אז נכון שלא כל אוהדי הכדורגל הם כאלה, אבל זה כמו להתעקש על האבחנה בין הרוסים שלא אוהבים לשתות לבין היתר.

פורסם
כך גם יכולת החשיבה העצמאית, האנליזה והספקנות

אלא אם הם מהמרים בווינר. פה הם מגלים יכולת אנליזה שלא תבייש את מיטב המומחים של וול סטריט.

 

היה לי אחד כזה באחת העבודות הקודמות. בזמנו החופשי היה עוסק בלשרוף לעצמו את המוח עם אלכוהול וסמים קלים במועדון כזה או אחר, ובשיחה היה יוצר רושם של אידיוט מושלם. אבל אם היה מגיע לכדורגל, היה מגלה ידע והבנה, שאם היו מנותבים לכיוון פרודוקטיבי יותר, אני חושב שכבר היה מגשים את החלום האמריקאי בישראל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...