Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במדינות רבות ישנן קבוצות מסויימות של אספסוף נמוך מצח ולא משכיל במיוחד

זה מיותר.

 

למעשה, בעברית הביטוי ״נמוך מצח״ משמעותו ״חסר השכלה״ או ״בור״, לכן אין צורך להוסיף ״ולא משכיל במיוחד״.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
מישהו יכול להסביר מה הקטע עם הפועל ת"א ולמה היא רכשה קהל כ"כ גדול של שונאים?

 

לא כ"כ עוקב אחרי כדורגל ישראלי.

 

לדעתי זה נעוץ בעיקר בגזענות ובטיפשות של אוהד הכדורגל הישראלי הממוצע (מצביע ליכוד כמובן, כן?), אשר פשוט לא יכול לראות איך קבוצה שמייצגת את המגזר (הפועל ת"א במקרה זה), עושה חיל בליגת העל תוך שהיא מראה ליהודים היהירים איך עושים את זה נכון.

 

מה שיותר כואב זה שכנראה לא נראה בעונה הבאה את הדרבי המרגש בין הפועל תל אביב לבני סכנין.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
בעברית הביטוי ״נמוך מצח״ משמעותו ״חסר השכלה״ או ״בור״, לכן אין צורך להוסיף ״ולא משכיל במיוחד״.

תודה, באמת תהיתי מה בדיוק המשמעות.

 

רושם לפניי להבא. (בניגוד לנמוך מצח שסתם היה מתעצבן עליך :wink:)

פורסם
כי כדי לשלוט בקהל גדול וטיפש, כמו אוהדי כדורגל, צריך לתת להם אויב חיצוני שהם יכולים לשנוא.

 

בערך כמו קמפיין בחירות ה"ערבים מגיעים לקלפי בהמוניהם" של הליכוד.

 

כמו שמלמדים אותנו בפסיכומטרי: לא כל מלבן הוא ריבוע, אבל כל ריבוע הוא מלבן.

 

במדינות רבות ישנן קבוצות מסויימות של אספסוף נמוך מצח ולא משכיל במיוחד שדי קל לשלוט בו. בישראל, אחוז מפתיע מהם אוהב לראות כדורגל, לעשות על האש, לנפוש באילת, לקרוא לבן שלהם 'נסיך' ולצלם שולחנות ערוכים עם הכיתוב 'התחלנו'. רוחב האופקים שלהם בענייני פוליטיקה, דת, גזע ומין מוגבל ביותר, וכך גם יכולת החשיבה העצמאית, האנליזה והספקנות.

 

אוהדי כדורגל מקבוצות האיכות הנמוכות האלה מראים מגמה התנהגותית ברורה - זרוק קצת כסף ואתה המלך שלהם, קח אותו בחזרה והם ישנאו אותך. ע"ע גיידמאק, או בדוגמה טריה יותר - אלונה ברקת. מעניין מה יקרה כשהיא תחליט למכור...

 

אז נכון שלא כל אוהדי הכדורגל הם כאלה, אבל זה כמו להתעקש על האבחנה בין הרוסים שלא אוהבים לשתות לבין היתר.

 

כל פעם מחדש אתם מצליחים להפתיע אותי ברמת ההתנשאות המגעילה שלכם.

כדורגל הוא מפלט להמון אנשים והוא סוג של בידור בדיוק כמו כל ספורט או אמצאי בידור אחר(אופרה/קונצרט רוק או מסיבת חילופי זוגות), אלו שמכירים רק יצירות קלסיות ומבדילים בין סוגי יין שונים וחוץ מזה לא יודעים איך קוראים לשכן בדלת ממול או לא מסוגלים להגיד בוקר טוב במעלית , לא בדיוק טובים יותר מאוהד מקלל במגרש כדורגל למרות שעל פניו רמת האיטילינגציה שלהם גבוהה יותר.

את המטומטמים וצרי האופקים אפשר למצוא בכל תחום ובכל חברה, גבוהה או נמוכה .

ולעניין פותח השרשור

לא כולם שונאים את הפועל, לרוב כולם שונאים את אלו שלא עם הקבוצה שלהם, את אותה שנאה אפשר לראות נגד מכבי תל אביב/מכבי חיפה/ביתר ירושלים/בני סכנין או לחילופין אוהדי ברצלונה שלא מסוגלים להנות מריאל מדריד ולהיפך ויש אינספור דוגמאות.

פורסם

יש משהו בכדורגל שמטמטם אנשים, אני עדיין מנסה להבין את התופעה הזו.

דוגמא מהעבודה אצלי, כולם אנשים משכילים, מהנדסים, הייטקיסטים. כשיושבים יחד, מנהלים שיחות בצורה מתורבתת, עד שזה מגיע לכדור רגל. איך שעולה הנושא, ישר מתחילות צרחות, אף אחד לא מקשיב לאף אחד, כל אחד בטוח שהוא יודע יותר טוב מכןלם.. לא ברור.

יום טוב גם לך

  • אחראי פורום
פורסם

כי בספורט (ועוד לא מעט תחביבים) מעורבים המון אמוציות.

אהדה של שנים היא לא עניין של מה בכך, עליות, ירידות, אכלו לי, שתו לי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ואדים ודריש, מוזמנים למבחן אינטלגנציה בכל רגוע נתון.

 

פות״ש, הסיבה ששונאים את הפועל תל אביב היא בעיקר מה שקהל האוהדים שלהם מייצג (האולטראס). ברבריות במסווה, שירי שואה ואיחולי זונדר קומנדו, פרובוקציות זולות וההגנה שהם מקבלים (על דברים פחות גרועים בית״ר נענשת)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם (נערך)
זה מיותר.

 

למעשה, בעברית הביטוי ״נמוך מצח״ משמעותו ״חסר השכלה״ או ״בור״, לכן אין צורך להוסיף ״ולא משכיל במיוחד״.

אלא אם אתה בור.

 

 

 

 

ודים ודריש, אני אקח את הסיכון ואשתמש באותן הכללות שלכם. אתם שני שיכורים, גזענים, בורים שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת.

תפסיקו לתייג אנשים (שכחתם לציין שייוכים עדתיים לאוהדים) על סמך תחביב ותתחילו לראות אנשים כפרטים וכבני אדם ולא כציבור שחולק מוח אחד.

 

אישית מעדיף להיות מוקף ב"נמוכי מצח" עם לב מאשר באינשטינים חסרי מוסר וכישורים חברתיים מינימליים.

 

 

למען הסר ספק, אני לא חובב כדורגל (ואפילו לא סובל אותו), אין לי מושג מי אלה הפועל, מה זה כל הליגות האלה ומה זה אומר וזה גם לא מעניין אותי אבל מה שאני כן יודע שלשחקנים ולאוהדים יש חיים, יש משפחה והם בני אדם כמו כל אחד אחר. לאף אחד לא מגיעה התייחסות כמו ששניכם מרשים לעצמכם להתייחס אליהם.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש משהו בכדורגל שמטמטם אנשים, אני עדיין מנסה להבין את התופעה הזו.

דוגמא מהעבודה אצלי, כולם אנשים משכילים, מהנדסים, הייטקיסטים. כשיושבים יחד, מנהלים שיחות בצורה מתורבתת, עד שזה מגיע לכדור רגל. איך שעולה הנושא, ישר מתחילות צרחות, אף אחד לא מקשיב לאף אחד, כל אחד בטוח שהוא יודע יותר טוב מכןלם.. לא ברור.

מסכים ומתרחק מהסביבה כשזה קורה.

מין צורך פרימיטיבי מדוכא בווריאציה מודרנית של קרקס רומאי?

לא ברור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המפלגה היחידה בארץ שהמצביעים שלה לא הופכים לחיות כשהם מתווכחים בקבוצות הם עלה ירוק, אלה מסטולים מדי.

כמו שהמצביעים של מירי רגב צועקים וזורקים כסאות, כך גם המצביעים של מרצ, ושני אלו מייצגים את שתי הקצוות של משוואת צפיפות הפיגמנטים.

 

ואללה דריש וואדים, אם אתם לא אוהדים של איזשהי קבוצת כדורגל או נהנהים ממשחק כזה או אחר - זה רק אומר דבר או שניים על הילדות שלך, אז לפני שאתה מעביר ביקורת על כל העולם (ולהזכירך - צמרת הכדורגל העולמי נמצאת באירופה, לא באפריקה) תעיף מבט במראה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא מבין למה אתם ממשיכים להאכיל את הטרול(ים), הרי די ברור שזה איזשהו ניסיון לצאת יענו-חצרוני-מתחכם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
יש משהו בכדורגל שמטמטם אנשים, אני עדיין מנסה להבין את התופעה הזו.

דוגמא מהעבודה אצלי, כולם אנשים משכילים, מהנדסים, הייטקיסטים. כשיושבים יחד, מנהלים שיחות בצורה מתורבתת, עד שזה מגיע לכדור רגל. איך שעולה הנושא, ישר מתחילות צרחות, אף אחד לא מקשיב לאף אחד, כל אחד בטוח שהוא יודע יותר טוב מכןלם.. לא ברור.

 

מסכים ומתרחק מהסביבה כשזה קורה.

מין צורך פרימיטיבי מדוכא בווריאציה מודרנית של קרקס רומאי?

לא ברור.

 

ובשיחות על פוליטיקה או כלכלה זה לא מתנהל באותה צורה?

פורסם

אז אולי בלי ששמת לב , אתה עובד במקום שמעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים :wink:

 

לרוב, שיחות בנושאי ספורט או פוליטיקה מתחילות ונגמרות אותו הדבר אצל כל האוכלוסויות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...