Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש משהו בכדורגל שמטמטם אנשים, אני עדיין מנסה להבין את התופעה הזו.

דוגמא מהעבודה אצלי, כולם אנשים משכילים, מהנדסים, הייטקיסטים. כשיושבים יחד, מנהלים שיחות בצורה מתורבתת, עד שזה מגיע לכדור רגל. איך שעולה הנושא, ישר מתחילות צרחות, אף אחד לא מקשיב לאף אחד, כל אחד בטוח שהוא יודע יותר טוב מכןלם.. לא ברור.

 

כדאי שיבדקו.

 

יש עקיצות ובדיחות בין אוהדי בית״ר ומכבי להפועל, ריאל-בארסה וכולם נגד יובנטוס אבל זה תמיד ברף סביר. דווקא פיליטיקה וכלכלה יותר אמוציונלים בכל המקומות שעבדתי בהם

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ובשיחות על פוליטיקה או כלכלה זה לא מתנהל באותה צורה?

כן

345

 

זה למה אני מעדיף לא להיכנס לזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כל פעם מחדש אתם מצליחים להפתיע אותי ברמת ההתנשאות המגעילה שלכם.

ואדים ודריש, מוזמנים למבחן אינטלגנציה בכל רגוע נתון.

ודים ודריש, אני אקח את הסיכון ואשתמש באותן הכללות שלכם. אתם שני שיכורים, גזענים, בורים שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת.

אם אתם לא אוהדים של איזשהי קבוצת כדורגל או נהנהים ממשחק כזה או אחר - זה רק אומר דבר או שניים על הילדות שלך.

אני לא רואה את אף אחד מכם קורא לילד שלו 'נסיך' או עונה לשאר הקריטריונים שהסברתי, אז על מה אתם מתעצבנים?

 

או שאולי פספסתם את המשפט הראשון שלי על הריבוע והמלבן?

פורסם

אני חובב כדורגל (אוהד בית״ר), נהנה לעשות על האש ולא אתנגד לנפוש באילת. יודע מה? היה לי מגבר וסאב ברכב הקודם ובנוכחי יש לי ספויילר. אני נכלל מבחינתך ב״קבוצת האיכות הנמוכה״?

 

מעבר לזה, מי אתה שתקבע ״קבוצות איכות״? (למה לא תורת הגזע וזהו?)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

דריש ואדים

 

הפוסל, במומו פוסל.

 

ולעצם הנושא

 

בהכללה כל אוהד כדורגל אוהד את קבוצתו ושונא את שאר הקבוצות.

 

והשופט הוא בן יונה אם הוא החליט נגד הקבוצה שלך.

 

ישבת בברצלונה בתקופה הכי טובה של הקבוצה הטובה בעולם אז.

 

משפחות שלמות הולכות ילדים נשים וגברים

 

ולמיטב זכרוני חבל שלא היה לך את הרצון לבקר בקמפ נואו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני לא רואה את אף אחד מכם קורא לילד שלו 'נסיך' או עונה לשאר הקריטריונים שהסברתי, אז על מה אתם מתעצבנים?

 

או שאולי פספסתם את המשפט הראשון שלי על הריבוע והמלבן?

 

דריש, אני מתעצבן כי אתה מדבר על החברים שלי, על השכנים שלי, על העובדים שלי ובכלל על אחוז לא מבוטל מהאוכלוסייה בסביבה שלי ושלך.

 

נכון שיש לא מעט אנשים שבבון זו מחמאה בשבילם אבל גם בקרב הבבונים יש לא מעט כאלה ששמים אותך ואותי בכיס הקטן מבחינת אישיות ותרומה. מה שאתה עושה לא שונה מלהגיד שאימא שלך זונה בגלל המוצא שלך בלבד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני אוהד כדורגל, ועוד קבוצה בליגה הלאומית, אז אני לא לרמתכם דריש וואדים.

 

אבל אם עסקינן בשאלה "למה שונאים את הפועל" ? אז אני לא יכול לספר לכם, בור ועם הארץ אני, אבל אתם בטוח מבינים בדיני פירוקים כי אתם מהעולם הנאור.

אז במטותא מכם, הסתכלו, קיראו, ותסיקו מסקנות מצורת ההתנהלות של קבוצת הפועל תל אביב בתהליך הפירוק שעברה לא מכבר.

 

ותשובה לאנשים שכן נמצאים במגרשים: הפועל ירדו בגלל הבובה של אובארוב, הסימן תלייה לרגב פנאן, על הצלבי קרס, על המוהל יד, על הש.ש.ל, על זה שהם לא מייצגים את ישראל ואני יכול להמשיך עד מחר...

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)

מצאתי בשביל פותח השרשור רשימה שמישהו טרח וכתב, בבקשה:

 

1. זריקת בובת בנו של אובארוב המוכתמת בדם על השוער שהיה במצב משפחתי קשה לאחר שבנו נפצע.

2.כתיבת "נא*ים" ו"תאי גזים" על קירות בלומפילד.

3. שירת שירי שואה ותאי גזים למכבי ת"א והשוואת נמני להי*לר.

4. אדהם שביטה חטף רימון בראש, רימון שנזרק ע"י אוהדי הפועל במטרה לרצוח אוהדי מכבי .

5. הוצאת דיסק עם שירי נאצה שמאחלים "**** בראש של טייב", וקריאה לרצח.

6.זריקת רימון על שוער הפועל אשקלון באמצע משחק! (1998)

7. קשירת יונה למשקוף השער במשחק נגד הפועל פ"ת (2004)

8. זריקת פחית בראש של רופא הנבחרת שחייו ניצלו בנס! (הפגנה מול בית שאן)

9. לאחר פיגוע קשה בירושלים עם הרוגים רבים, הופיעו בתגובות האינטרנט בפורומים הפנימיים של הפועל ביטויי שמחה של אוהדים רבים, כגון "פחות 5 אוהדים לבית"ר..."

10.שירת "קטיושות לגליל" במשחקים נגד גליל עליון.

11. כשהשתתפה בגביע אופ"א באירופה, חטפה קנס על התפרעות אוהדיה וביישה את המדינה .

12. בדרבי, שרו שירי זימה על בתו של מעסה מכבי ת"א, שנספתה בהתרסקות מטוס.

13. במאבק נגד הריסת האולם באוסישקין חיללו האוהדים את הקברים של הוריו של רון חולדאי, ראש עירית תל אביב !!!

14. ציור כתובות נאצה נגד מכבי ת"א כולל צלבי קרס !!!

15. במשחק נגד בית"ר ירושלים זרקו רימון הלם כדי לפגוע בשמעון גרשון ופגעו ביוסי אבוקסיס, המשחק הופסק לדקות ארוכות. ה"עונש" – העברה מיציע ליציע....

16. בדרבי, פרץ אוהד למגרש, הוציא רימון עשן והשליך אותו לתוך יציע מכבי, מול הטלויזיה ומול המשטרה.

17. הקהל של הפועל ת"א סירב לבקשת יהודים מפריז לשיר את ה"תקווה" לאחר הניצחון על פ.ס.ז`, כי טען שהפועל ת"א מייצגת רק את הפועל ת"א ולא את מדינת ישראל.

18. בגביע אופ"א בבוסניה זרקו אבוקות בוערות למגרש, הבעירו מושבים ביציע,התפרעו ביציעים, וגרמו להפסקת המשחק ולביזיון המדינה בכל אירופה.

19. כשמני לוי נאבק על חייו הם הביאו עציץ עם צמח לבלומפילד. באותה תקופה אוהדי בית"ר ירושלים שרו בכל משחק: "מני לוי תתעורר !".

20. במשחקים בארץ ובחו"ל, הקהל של הפועל ת"א מעולם לא מניף את דגל ישראל, לעומת זאת הוא מניף דגלים אדומים עם סמלי הקומוניזם של הפטיש והמגל , ואת תמונת צ`ה גווארה. (קומוניסט עריץ ורוצח המונים מקובה).

21. נהמות גזעניות לאיב ג`ידה מהכח ר"ג (01.09.08)

כדורסל:

21. שירי "סדאם חוסיין בשוק" (לשחקן מכבי בכדורסל)

22. בפיינל-פור הגיעו עם דגלי הקומוניזם לעודד את צ.ס.ק.א נגד מכבי.

23. קריאות "מכבי נא*י" או "שמעון מזרחי נא*י " .

24. גור שלף, זוכרים ?

25. שימוש בשואה בשירי נאצה נגד קבוצות יריבות.

26. קריאות "ניאו - נא*ים", "שער 11 גטו", "שמעון מזרחי תתאבד" והצדעה במועל יד באופן גלוי.

 

דריש ו-ואדים, מבאס לדעת שככה אתם ועוד אנשים [כנראה] מסתכלים על ציבור גדול כל כך.

אגב, במשחקי כדורגל מעבר לקללות יש גם הרבה שירה וקטעי סטנד-אפ [ביציע בעיקר ובכדורגל הישראלי גם על הדשא :)]

הייתי שמח לראות אחד מכם או את שניכם עושים צעד אחורה מהמשפטים שכתבתם.

 

 

 

עריכה- כל הרשימה למעלה מתווספת לגיבוי הזוי שהקבוצה וקהל האוהדים שלה מקבלים מהתקשורת.

הידעתם שבסופ"ש האחרון אוהדים פרצו לאימון והיכו שחקנים? אם מישהו כאן ענה "לא" אז נסו לדמיין מצב שאוהדי בית"ר יפרצו לאימון ויכו שחקנים וגם כן לא תשמעו על זה... אין מצב, אה?

עריכה אחרונה על ידי leon1.8
פורסם
אני לא רואה את אף אחד מכם קורא לילד שלו 'נסיך' או עונה לשאר הקריטריונים שהסברתי, אז על מה אתם מתעצבנים?

 

או שאולי פספסתם את המשפט הראשון שלי על הריבוע והמלבן?

תתפלא.

אני קורא לבן שלי נסיך ולבנות נסיכות בדיוק באותה נשימה שאני יכול לכעוס עליהם ולהעמיד אותם במקום למטרת חינוך וכבוד האדם.

יש לי מערכת קריוקי בבית ואני נהנה מאוד לשיר קריוקי עם הילדים שלי סתם בשביל הכיף (בשעות סבירות וברמת ווליום סבירה) ואני בהחלט לא כועס אם שכן עושה זאת גם כן עם חברים או משפחה למטרת בילוי, קוראים לזה לחיות בחברה, לא בחלל עם עצמך.

אני יכול לראות עם חברים משחק כדורגל על בירות ופיצוחים ולצעוק ולהיתעצבן בגלל טעות שיפוט כמו כל ערס טיפוסי באותה צורה בדיוק שאני יכול להנות מהצגה בקאמרי או בבית לסין עם האשה.

ברכב שלי שומעים את כל סוגי המוזיקה, מישראלי דרך ים תיכוני וגם לועזית ואני שמח לחלוטין שהילדים שלי מכירים את כל השירים חסרי התוכן שיש היום כי זה אומר שהם לא חיים בלה לה לנד, הם חלק מקהילה ששומעת גם את השירים האלו.

ערס טיפוסי לא?

תתפלא שוב, אני יכול לפתח שיחה עם כל אדם ועל כל נושא שבעולם מפילוסופיה קיומית ועד פיזיקה גרעינית דרך כלכלה היסטוריה.

 

להיות אדם שיודע להתאים את עצמו לסביבות שונות היא אומנות שעל מנת לשלוט בה צריך להיות חשוף להכל ולא לפסול כלום ,אני חושב שאני שולט בה בצורה לא רעה בכלל וככה בדיוק אני מחנך את ילדיי ואני גאה בזה בכל רמח אבריי.

להיות אדם צר מחשבה , מתנשא ולחשוב שאם זה לא איך שאתה חושב ומכיר, זה אומר שכולם מטומטמים , מלמד עלייך דבר או שתיים ולצערי הרב , אתה כל פעם מוכיח את זה מחדש.

אף פעם לא מאוחר להתבגר.

פורסם

וכמובן שאוהד הפועל פרץ להמגרש כדי להכות את ערן זהבי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...