Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברומא נהג כרומאי (תרתי משמע).


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קישור מאתר ynet

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3046248,00.html

 

 

 

 

ציטוט:

 

"פרארי אדומה במקום אוטובוס תיירים

 

מכוניות הפרארי מחכות באיטליה לנופשים...

אם יש לכם 17 אלף יורו ואת התשוקה המתאימה, אולי זו תהיה החופשה הבאה שלכם:

חברת "אופיר טורס" מציעה שבוע טיול באיטליה עם מכוניות פרארי.

הטיול המאורגן מיועד לשלושה זוגות כל פעם, והם יבקרו ברומא, סיינה,אסיזי,פירנצה ופיזה,בלווית 3 אנשי צוות. הלינה היא במלונות יוקרה, ובסדר היום כלולות גם ארוחות במסעדות בעלות שם עולמי. לרשות 6 התיירים עומדים שלושה דגמים של פרארי :

360 מודנה F1, ו 360 מודנה F1 ספיידר, ו 550 מרנלו מי שמדקדק יוכל תמורת תשלום נוסף, להזמין את הדגם החדש F430 F1.

הטיולים יצאו מידי שבוע, החל מה 26 במרץ. המחיר 8,500 יורו לאדם בחדר זוגי - כולל טיסות , העברות,מיסי נמל, וטיפים את המכוניות כולל ביטוח ודלק. שלוש ארוחות במסעדות מובחרות וטיפולי ספא."

 

 

ynet

 

 

 

 

*17,000 יורו = כ - 100,000 ש"ח .

*8,500 יורו = כ - 51,000 ש"ח.

 

תהנו.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לדעתי, הם לא יעמדו בביקוש...:roll:

 

 

מי שיש לו סכום כזה לבילוי של שבוע - יודע לארגן את אותו דבר במחיר יותר כלכלי...

 

יוזמה ברוכה, מחיר מופקע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ומי שיפנה אליהם ויראה רצינות יקבל הנחה :roll:

מצד שני - השכרה של פרארי לבד באירופה מתחילה באיזור ה850-1000 יורו ביום (ויותר - תלוי בפרארי),

אז אולי 8500 יורו כולל דלק(!), מלונות פאר, אוכל במסעדות מפוארות וכו' זה לא כ"כ נורא :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם היו משלבים /כוללים בחבילה , את מסלול מונזה הייתי שוקל :wink:

 

לדעתי:

 

באם אתה עושה זאת פרטי, עם בירור מקיף, במקומות הנכונים, באפשרותך להשיג חבילה דומה, בפחות מ 50,000 ש"ח לזוג. חוץ מזה עם הרבה פחות מ 17,000 יורו, אפשר להנות הרבה יותר באיטליה -בייחוד חובבי מוטוריקה, להשכיר פרארי ולא לקפוץ למונטה קרלו :?:

זה כמו לאכול סטייק לא מטובל...

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

התקשרתי אליהם מפה, לברר פרטים, עד שהבינו על מה אני מדבר, העבירו אותי בין חמישה אנשים, שהגעתי לחמישי, הוא לא היה והשארתי לו הודעה. לא חזרו אליי.

Піскун Святослав Михайлович

×
×
  • תוכן חדש...