Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^^אכן נתקלתי בתופעה דומה במאזדה שלי.

 

לפות"ש באמת היה ניתן אולי לרדת בשנתונים ולקנות משפחתית קומפקטית או משפחתית(נגיב מאזדה 3 שנתון 9-10 מהדור השני)

אני עם שנתון 10 עושה בממוצעה באזור הררי(טבריה והסביבה ב80% מהנסיעות) 1/11.5, נסיעות למרכז(רשל"צ) שיוצא לי הלוך חזור בערך 300-320 ק"מ הולך לי(מדוד במשאבה של תחנת דלק) 18 ליטר שזה 1:16 בכל אופן,באמת סיכום עם הרבה גילוי נעות, בתכלס חשבתי שפיקנטו דיי חיסכונית, עכשיו אני מעריך יותר את הסוס הזקן שלי יותר.

אגב במחשבה שניה אם עברת למרכז אוטו מיני כמו הפיקנטו יהיה לך יותר פרקתי עם כל הקרייסיס של החניות

פורסם

איליה- נהג בחיתוליו מפחד מרכבים גדולים ושתיינים, עד שהוא מבין על בשרו (וכיסו) שההפרש נורא דק עד לא קיים, אכן אם הייתי חוזר אחורה הייתי שוקל שוב את הקניה.

 

אוונג׳ס- הפליטר נבדק ולא נמצא אשם לצערי, נצרך ממני להפרד מ700 ש״ח ו7 שעות המתנה ארורות שלעולם לא יחזרו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לא יודע לגבי האמרה הזאת ש"נהג בחיתוליו מפחד מרכב גדול", אני למדתי נהיגה על אוקטביה(משפחתית לכל דבר) בסיום הלימודים נהגתי במאגאן2 ובין לבין על אלנטרה/מאזדה 6 (אפאחד מהרכבים הללו לא היו בבעלותי, היו של חבריי) ואז אחרי כמה חודשים של חיפוש קניתי מאזדה 3 2010 שנמצאת איתי עד עכשיו ומשרתת אותי בנאמנות(שנתיים בערך ללא כל תקלה, מטיפול לטיפול כל 15K).

בכל אופן הלקח נלמד פשוט להבא, נכון לעכשיו לא נראה שעשית טעות כ"כ חמורה לאור העובדה שהסביבה העיקרית היינה במרכז ורכב בסדר גודל כזה מהווה יתרון.

פורסם

וואו 1:10 יחסית הרבה גם לפיקנטו אני כשהייתה לי פיקנטו ובעיר הגעתי ל1:12 בעיר

אוטו נחמד מאוד מרגיש זריז.

כנראה הוא מתחיל לצרוך הרבה דלק בגלל חיים קשים,

אני קיבלתי את שלי מהעבודה חדשה והיא עברה חיים טובים ושלווים ונתנה חזרה .

פורסם

מכל מה שאני קורא ברשת הבנתי שבערך כולם מקבלים פחות או יותר אותה צריכה, כמובן שיש את המגזימים שרושמים בפייסבוק שהם מקבלים 1:15 בעיר.

אני בכל אופן לא מצליח להגיע למעבר ל1:12.5 וגם זה עם 80-85% בשיוט על 90-120.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני שמתי לב שבפיקנטו ההבדל בין נסיעה רגועה לנסיעה עם רגל כבדה ממש משמעותי מבחינת דלק וכנראה הסגנון נהיגה שלך טיפה יותר נמרץ ולכן הצריכה גבוהה יותר.

פורסם

זה לא משהו חדש שהפיקנטו צורכת דלק יותר שאר החברות לקטגוריה, אני זוכר את ההתלהבות ממנוע kappa

בתחילת 2011 כשהפיקנטו הגיע ואת ההאכזבה מהצריכה לאחר מכן.

לפחות הוא סוחב טוב לעומת מנועי ה 1.0.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חיים- במדינתנו הקטנה שלאנשים אחרייך אין סבלנות לחכות כאשר הרמזור הופך ירוק, ומתחילה לרעוד להם הרגל שהם רואים שהנהג החדש הזה מתעכב עם הפיקנטו העגלה שלו, הם חייבים לצפור, אחרת אני דיי בטוח שהם לא יצליחו להרדם בלילה, ולכן אני חייב ללחוץ בכדיי לתת להם לנשום לרווחה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לא מובן לי למה הפיקנטו כ"כ זללנית דלק.

 

הסטפאוויי שקניתי רק חודש על הכביש, כולם אומרים לי שצריכת הדלק עוד תשתפר בהמשך ואני כרגע על 1:15.8.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בבין עירוני?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כללי, משולב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם לא חייב טורבו כמו בטווינגו, הספייס עם מכלולים פשוטים מציגה צריכת דלק מצוינת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המגרש שרכשת אצלו שייך לבן הרוש,יש לו עוד סניף בכרמיאל. הוא עובד עם אלדן עקב קרבה משפחתית לבעלי אלדן ובוחר מהמאגר של אלדן מה שמתאים לו.

רכשתי אצלו בעבר פעמים והרבה מתושבי הקיבוץ בו אני מתגורר רכשו אצלו-מעולם לא שמעתי עליו משהו רע, רק שבחים.


×
×
  • תוכן חדש...