Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מובן לי למה הפיקנטו כ"כ זללנית דלק.

 

ניחוש שלי - מנוע חלש על גיר פלנטרי 4 הילוכים.

 

אם זה היה ידני, או רציף*, המצב היה יותר טוב.

 

*אני יודע שרובוטי חד מצמדי חסכוני יותר, רק שאני מאחל לקים ז'ונג איל לנסוע על הדבר הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קים ג'וג איל נוסע על מרכבות האלים.

לקים ג'ונג און מגיעים דברים יותר גרועים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ניחוש שלי - מנוע חלש על גיר פלנטרי 4 הילוכים.

 

אם זה היה ידני, או רציף*, המצב היה יותר טוב.

 

*אני יודע שרובוטי חד מצמדי חסכוני יותר, רק שאני מאחל לקים ז'ונג איל לנסוע על הדבר הזה.

 

אם היה רציף או רובוטי המצב היה מצוין כניראה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא בטוח. אמנם הגיר הוא אשם גדול בזה אבל המנוע גם לא חף.

 

הפיקאנטו הידנית לא ידוע בתור חסכונית ולמעשה במציאות כול רכבי המיני חוץ מהספארק היו חסכונים ממנה

פורסם
המגרש שרכשת אצלו שייך לבן הרוש,יש לו עוד סניף בכרמיאל. הוא עובד עם אלדן עקב קרבה משפחתית לבעלי אלדן ובוחר מהמאגר של אלדן מה שמתאים לו.

רכשתי אצלו בעבר פעמים והרבה מתושבי הקיבוץ בו אני מתגורר רכשו אצלו-מעולם לא שמעתי עליו משהו רע, רק שבחים.

 

כן אני יודע, פשוט לא רשמתי את השם כדיי להמנע מפרסום שלילי/חיובי/כלשהו.

 

לגבי צריכת הדלק- כל פעם מפתיעה מחדש, עובדי התחנה כבר מכירים אותי וזה נהיה לא נעים [emoji6]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

חזרתי לעדכן אחרי עוד שנה וקצת עם הרכב (במידה וזה מעניין מישהו).

בסביבות יולי 2017 נעשה טיפול קטן, 105 אק״מ של החלפת שמן ומסננים למיניהם, קיבלתי הצעת מחיר ע״ס 670 ש״ח ממוסך קיה בעכו, לאחר בירור מול כמה מוסכי יבואן קיבלתי הצעה של 550 ש״ח ממוסך קיה ברחובות, העלתי את הנושא מול קיה עכו והם אמרו שיעשו לי גם ב550 וחבל שאטפל במקום אחר, וכך נעשה, לא התגלה שום ליקוי בנושא הזה.

ביוני 2017 בוצע טסט לרכב, עלות של 1090 ש״ח, לא נמצאו ליקויים.

באוגוסט 2017 הורגשו בלימות לא תקינות, זמן עצירה גבוהה מידי ואמרתי שעם ברקסים לא מתעסקים, הוחלפו רפידות קדימה ואחורה במוסך קיה בעכו ע״ס 720 ש״ח.

שבועיים לאחר מכן עברתי תאונה קלה, נכנסתי בבחור נחמד מאחורה, לא קרה לו כלום, אצלי הפלסטיק התעקם לגמריי (היה לבחור וו גרירה) והמספר הלך קפוט.

לאחר בדיקה נמצאה נזילה מהרדיאטור, הרכב נגרר למוסך דרעי בחיפה, בוצע תיקון קטן לרדיאטור, יישור פלסטיק קדמי, החלפת מיי קירור, פילטר מזגן שהיה סתום ומספר חדש, הנזק- 850 ש״ח, לא כיף אבל הרבה פחות מההשתתפות העצמית בסך 1,600 ש״ח.

 

ממוצא תדלוקים - 1:10-11.5 - עדיין נוראי אבל אין מה לעשות, נמדד במשאבה באותה תחנת דלק במשך כל השנה.

 

אפריל 2018 - בוצע טיפול גדול של 120 אק״מ שכלל החלפת שמן+ פילטר, מצתים, פילטר אוויר, נוזל בלמים, פילטר דלק ופילטר מזגן, הנזק - 1,360 במוסך קיה עכו.

בנוסף נאמר לי שלרפידות האחוריות נותרו 3,000 ק״מ לחיות, הופתעתי מאוד שלאחר 14-15 אק״מ כבר נגמרו הרפידות, שכן כמו שנאמר למעלה הוחלפו בסביבות 105 אק״מ.

דרשתי בדיקת ננומטר ולהוציא לי מתי הוחלפו הרפידות, לטענת המוסך ״אין ננומטר כרגע, אבל זה הגיוני״ שאלתי אם אין ננומטר מי ואיך הוא קבע שהרפידות עומדות להחזיר נשמתן, ואיך זה הגיוני שרפידות מקוריות הולכות אחרי 14-15 אק״מ שכן תוואי הנסיעה שלי בקושי באיזור פקוק ולרוב בינעירוני לאחר/לפני שעות העומס.

נאמר לי ש״יש אנשים שמחליפים רפידות אחרי 10 אק״מ וזה בלאי טבעי״ - תשובה שלא מתקבלת עליי ממוסך יבואן כשאת כל הטיפולים וכל השטויות אני מבצע שם, אמרתי לנציג שהיה איתי שאם בדיקת ננומטר זה לא רלוונטי מבחינתי, מה גם שאו שלא החליפו לי את הרפידות שביקשתי להחליף וסתם שילמתי כסף, או שמשקרים עליי עכשיו, או שהרפידות באיכות בזויה שלא שווה את הכסף שאותם הם לקחו, הנציג מצידו אמר ״כרגע זאת עובדה שנשאר להן 3,000, אין עם זה מה לעשות״ אמרתי לו שיסיים את הטיפול ושיחזיר לי את הרכב, אני אבדוק את זה.

לאחר הטיפול באתי לשלם, להפתעתי נוספו להם 100 ש״ח, ששאלתי למה נאמר לי שזאת העלות ואף אחד לא אמר שזה יעלה פחות מ1,400 ש״ח, פה כבר התחלתי להתעצבן ואמרתי לנציגה החמודה בקבלה שיותר מ1,360 ש״ח אני לא משלם כי זה מה שנאמר לי בטלפון, ואם היא רוצה היא יכולה להזמין את מנהל המוסך לפה וגם לו אני אגיד אותו דבר.

לאחר דין ודברים אמרו לי שגם ככה אין מחשבים עכשיו ואי אפשר לחייב אף אחד, שלחו אותי לדרכי ונאמר לי שיחזרו אליי בקשר לחיוב.

ביום ראשון לאחר מכן (הטיפול בוצע בשישי) חזרה אליי אותה פקידה ואמרה ש״הצלחנו להשיג עוד הנחה והטיפול יהיה בעלות של 1,360 ש״ח (שוב, כמו שסוכם מלכתחילה), אמרתי לה בסדר.

 

במאי 2018 בוצע חידוש ביטוח בעלות של 3,200 מקיף ו-1,800 לחובה על 2 נהגים נקובים בשם.

 

סליחה אם יש אי סדר בתאריכים, שמתי לב רק בסוף.

פורסם

נשמע לא סביר בקשר לרפידות.

קרה באיזה מוסך שהייתי מטפל בו גם להחליף רפידות, אמרתי לו שלא יגע הכל בסדר (החלפתי שנה -10K לפני) הלכתי לבדוק אצל מוסך אחר, הם היו במצב מצוין - החלפתי מוסך.

 

ממליץ לך להפסיק לטפל במורשה יבואן ולממן להם את הבורקסים - נגמרה לך האחריות לא?

תשקול לרכוש חלפים לטיפול לבד, ככה תדע מה נכנס לך רכב.

 

חייב לציין שהרכב שלי (חתימה) אוכל 1-13 משולב רוב נסיעה 100 קמ"ש. גם אצלי מכונית ראשונה הייתה סופר מיני, החלטתי להתפנק ברכב גדול יותר ומפנק יותר - לא התאכזבתי.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

זאת צריכה משולבת?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...