Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה בנושא, ביציאה מחניון שנראה כך לעבר כביש עירוני, לבאים ממול יש עצור ומצד ימין ושמאל נוסעות מכוניות.

כמובן שעלי לתת זכות קדימה לבאים משמאל וימין, האם אני אמור לתת זכות קדימה גם לבאים ממול?

 

אם אתה פונה שמאלה אז זכות הקדימה היא לרכב שבא מולך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל הוא יוצא מחניה, לא קורה מצב שלרכב ממול יש זכות קדימה לפניו בכל מקרה כי הוא נמצא בדרך והרכב שיוצא מחניה הוא לא בדרך

(ב) נוהג רכב היוצא מחצרים, מדרך גישה לבית, מתחנת דלק, מתחנת שירות, ממקום חניה לכלי-רכב וכיוצא באלה או מכל מקום שאינו דרך, והוא עומד להיכנס לדרך או לחצותה –

(2) יאיט ויתן זכות קדימה לכלי רכב המתקרבים באותו כביש לפני שייכנס לכביש.

פורסם
^

איזה שטות אמרת עכשיו, לא קיים בחיים בשום מקום שום חוק של מי שהגיע הקודם, הכי קרוב לזה זה מעגל תנועה שאז הזכות היא לרכבים שבתוך המעגל, אבל זה עדיין לא "הגיע קודם", מה אנחנו בקיוסק של בית ספר?

 

כמו שאמרו לך, זכות הקדימה היא קודם תמיד לרכב הבא מימין, אלא אם כן מוצב תמרור שמגדיר אחרת, במקרה הנ"ל לשניכם יש תמרור עצור ולכן זכות הקדימה היא לרכב הבא מימין.

אם יש תמרור, אז אין זכות קדימה לרכב הבא מימין. כללי זכות הקדימה לא עובדים לפי דרגות זכות.ברגע שיש תמרור, רק הוא קובע לך.

כתוב בחוק, הזכות לרכב הבא מימין היא במקרה והצומת לא מתומרר.

 

במקרה כמו שפות"ש תיאר אין לאף אחד מהרכבים זכות קדימה על האחר,ובדיוק כמו ששי כתב, מטרת התמרור לארגן את התנועה.

בחו"ל יש צמתים שמכל כיוון יש עצור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו

 

בוא נקשה

 

הגענו שנינו באותו הזמן לתמרור העצור

 

האם נמתין עד לבואו של המשיח?

 

או יש פתרון חוקי למצב ההזוי הזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההגיון שלי אומר אם כן שזכות הקדימה תהיה לזה שמגיע מימין.

 

למה ?

 

כי למעשה שני התמרוריים איפסו את עצמם וכאילו אנו בצומת לא מתומרר.

 

ואין צורך לצטט לי את התקנה שאומרת שזה חל רק במקרה של צומת לא מתומרר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כולכם אומרים דברים הגיוניים מאוד, אבל הם נשמעים מבוססים על הגיון ולא על חוק כתוב

נראה שגם אין חוק שיקבע בנושא..

פורסם (נערך)
ההגיון שלי אומר אם כן שזכות הקדימה תהיה לזה שמגיע מימין.

 

למה ?

 

כי למעשה שני התמרוריים איפסו את עצמם וכאילו אנו בצומת לא מתומרר.

 

ואין צורך לצטט לי את התקנה שאומרת שזה חל רק במקרה של צומת לא מתומרר.

חוק הוא כללים, לא הגיון.

איפוס זה לא כלל חוקי.

 

עכשיו אתה עומד בעצור. משמאל לך גם השני עומד בעצור. עכשיו תסמוך על זה שהוא כרגע הגה עמוקות בסוגיה המשפטית כמוך, הגיע לאותה מסקנה, ותיתן גז...

או שבזהירות תנסה ליצור איתו תקשורת, ולהתקדם בזהירות הלאה?

 

התשובה השנייה נכונה, נכון ?!

 

אז זו גם התשובה הפרקטית וגם החוקית.

עריכה אחרונה על ידי falou
7

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני שנים רבות נהג נתן לי זכות קדימה כאשר זכות הקדימה הייתה שלו

 

עצר אותי שוטר וטען שלא נתתי זכות קדימה

 

לא הועיל לי כלום

 

שי בהודעה 19 כתבתי ששניהם מגיעים באותו זמן

 

אבל בגדול אני מסכים איתך פאלו שנסיון ליצור קשר וליסוע בזהירות היא הדרך הטובה

 

הכלל אצלי לא לקחת זכות קדימה אלא לקבל אותה, במקרה הזה אאותת לנהג השני לנסוע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

להערכתי, במצב בו יש מבוי סתום מבחינת תמרורים, יש לחזור אחורה במדרג הציות ואז זכות קדימה לרכב מימין ורכב שפונה שמאלה חייב זכות קדימה לתנועה ממול.

פעם נאמר כאן שאין חזרה אחורה במצב דומה ונהגים צריכים להסתדר בהנהון או אות ביד.

פורסם

רק שאין תקנה שקובעת שכך יש לפעול.

ולנהוג לפי תפיסה אישית של מה "הגיוני" לעשות כשלכל אחד יש הגיון אחר, זה מתכון לתאונה.

מה שמונע תאונה זה זהירות ותקשורת בין שני נהגים שרוצים להגיע הביתה בשלום, גם כשהחוק לא מצליח לענות על כל מקרה שהמציאות יוצרת.

פורסם

אני חושב

שרוב הנהגים יודעים כי יש זכות קדימה לרכב הבא מימין מיעוטם יודעים שהכלל הזה חל רק כאשר הצומת לא מתומררת.

 

לכן "הגיוני" לפעול כך תוך זהירות כפי שמתבקש בכביש בכלל ובצומת בפרט.

 

בערך כפי שברק דחף את ערפאת להיכנס לחדר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
פאלו

 

בוא נקשה

 

הגענו שנינו באותו הזמן לתמרור העצור

 

האם נמתין עד לבואו של המשיח?

 

או יש פתרון חוקי למצב ההזוי הזה.

מי שיוצא טוב יותר מהמקום בלי חריקת צמיגים ובלי להעצר על נהיגה פרועה/בקלות ראש.

 

רצוי רכב אדום, הנעה כפולה ולאנצ קונטרול.

 

 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני חושב

שרוב הנהגים יודעים כי יש זכות קדימה לרכב הבא מימין מיעוטם יודעים שהכלל הזה חל רק כאשר הצומת לא מתומררת.

 

לכן "הגיוני" לפעול כך תוך זהירות כפי שמתבקש בכביש בכלל ובצומת בפרט.

 

 

אתה לא מתייחס לעובדה הפשוטה, שלניתוח שלך אין משמעות לנהג שנמצא בנקודה מסויימת וצריך לקבל החלטה. במקום זה אתה קובע הלכה לפי האדם הסביר (לשיטתך) מה הוא כן יודע, מה הוא לא יודע, ולפי רמת בקיאותו, המשוערת, בחוק... מחליט מה "הגיוני".

 

מה בין זה לבין השאלה של פות"ש?

זה לא דיני חוזים, בהם דנים בסוגיות מורכבות בפני בית המשפט. אתה נמצא בכביש, וצריך לקבל החלטה.

 

פות"ש שאל למי יש זכות קדימה, מבחינת החוק, לזה שבעצור אחד או לזה שבשני.

התשובה היא שאין לאף אחד מהם זכות קדימה על האחר, מבחינת מה שאומר החוק (לא מה מבחן האדם הסביר, מה אומר החוק).

 

 

ואם רוצים לחזור לבסיס, ועל איזה חוק נשענים באם יש מצב חוקי לא חד משמעי - אז הבסיס של חוקי התעבורה הוא חובת הזהירות הכללית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...