Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנוע דיזל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופנוע "זומר" גרמני, בשיתוף עם רויאל ההודית. מנוע 462 סמ"ק של האצ (הצילו?) גרמניה, חד בוכנה דיזל, גל איזון, הזרקה ישירה, 2 שס' ע"י מוטות דחיף. קרור אויר ע"י מניפה: 11 כ"ס ב- 3500 סל"ד, יחס דחיסה של 20,5 וצריכת דלק של 2 ליטר סולר ל- 100 ק"מ... הדגש הושם על חיסכון כמובן ועל נוחות נסיעה.

פורסם

נראה מעניין. אבל..

 

כמה היופי הזה שוקל?

כי 11 כוח סוס בקושי מזיזים קטנוע 125, אז אופנוע 500? מי אמר 20 קמ"ש?

 

ברור שצריכת הדלק נמוכה.. אם הכלי לא נוסע.

פורסם
נראה מעניין. אבל..

 

כמה היופי הזה שוקל?

כי 11 כוח סוס בקושי מזיזים קטנוע 125, אז אופנוע 500? מי אמר 20 קמ"ש?

 

ברור שצריכת הדלק נמוכה.. אם הכלי לא נוסע.

180 ק"ג.

100 קמ"ש מהירות סופית עם רוח.

פורסם

מזכיר נורא את הרויאל הנפילד ההודי.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
נראה מעניין. אבל..

 

כמה היופי הזה שוקל?

כי 11 כוח סוס בקושי מזיזים קטנוע 125, אז אופנוע 500? מי אמר 20 קמ"ש?

 

ברור שצריכת הדלק נמוכה.. אם הכלי לא נוסע.

המומנט לא רק שיזיז את הכלי אלא יסחב אותו כמו מלך לפי דעתי .

כן , בגלל ה11 כוח סוס שלו בסל"ד הנמוך יגרמו לזה שהוא יאיץ כמו חרא אבל שוב הדגש כאן הושם על חסכוניות .

ים long time no

פורסם

באחד מגיליונות מוטו הישנים הוזכר אופנוע דיזל עם מנוע וונקל (אם אני לא טועה)...

מישהו זוכר?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

רטרו או רטרו שיק?

 

זה ליין חדש של אנפילד או משהו שהעלת מהעבר? האמת שהו די נאה חמראה למי שאוהב את הסגנון

אבל שתי תמיהות יש לי למעשה: מנועי דיזל מהסניון הדל שיש לי הם דבר רועד ורועש ביותר ומילא באוטו אבל לשבת על אחד ועוד עם האוזן קרוב למנוע?

דבר שני קשור בעובדה שהיתרון של דיזל הוא שהם חזקים במומנט ולא בהספק בד"כ וזה כי לרוב הם משמשים בכלים שצריכים כוח רציף (משאיות) מה ההגיון (מעבר לנסיון לחסוך בדלק) לשים דבר כזה באופנוע......???

:?

פורסם
רטרו או רטרו שיק?

 

זה ליין חדש של אנפילד או משהו שהעלת מהעבר? האמת שהו די נאה חמראה למי שאוהב את הסגנון

אבל שתי תמיהות יש לי למעשה: מנועי דיזל מהסניון הדל שיש לי הם דבר רועד ורועש ביותר ומילא באוטו אבל לשבת על אחד ועוד עם האוזן קרוב למנוע?

דבר שני קשור בעובדה שהיתרון של דיזל הוא שהם חזקים במומנט ולא בהספק בד"כ וזה כי לרוב הם משמשים בכלים שצריכים כוח רציף (משאיות) מה ההגיון (מעבר לנסיון לחסוך בדלק) לשים דבר כזה באופנוע......???

:?

לפי דעתי יש כאן הרבה ניסיון לגימיק מעבר לתועלת האמיתי של האופנוע , זה לא שאופנועי 500 או 600 הם זללני דלק .

ים long time no

פורסם
לפי דעתי יש כאן הרבה ניסיון לגימיק מעבר לתועלת האמיתי של האופנוע , זה לא שאופנועי 500 או 600 הם זללני דלק .

גימיק? לא כזה גימיק מוצלח.. אני מאמין שזה דווקא מוצר רציני.

זללנים או לא, צריכה של 2 ליטר סולר ל50 קילומטר זה חתיכת יעילות, ורק בשביל זה האופנוע שווה.

אז מה שהוא נוסע כמו עגלה? לא כל הארצות כמו ישראל עם כבישים מטורפים.

תחשוב דרכים לא סלולות/כפרים/עיירות - כלי מצויין.

פורסם

סביר יותר להניח שאם הוא באמת מעבר לגימיק אז הוא מכוון למדינות כמו הודו באמת ודומותיה שם העקרון הוא כלכלי חסכוני וסולר הוא נגיש וזול. במדינות אירופה קשה לראות "קטר " כזה עובר תקינה

פורסם

דבר שני קשור בעובדה שהיתרון של דיזל במומנט ולא בהספק בד"כ וזה כי לרוב הם משמשים בכלים שצריכים כוח רציף (משאיות) מה ההגיון (מעבר לנסיון לחסוך בדלק) לשים דבר כזה באופנוע......???

:?

רק החיסכון. מדובר באופנוע לעולם השלישי, לא אופנוע עבור סגנון חיים אלא אופנוע מיליוני אנשים שאוטו הוא פשוט מעבר להישג ידם. וגם באוטו הכוונה למכוניות שמעולם פסו מהעולם המערבי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
רק החיסכון. מדובר באופנוע לעולם השלישי, לא אופנוע עבור סגנון חיים אלא אופנוע מיליוני אנשים שאוטו הוא פשוט מעבר להישג ידם. וגם באוטו הכוונה למכוניות שמעולם פסו מהעולם המערבי.
גירסת הדיזל מיוצרת בגרמניה עבור האירופאים. מדובר בסגנון ייחודי של רכיבה כמו גם בחיסכון. באירופה, בדרך כלל מי שקונה רכב המתחשב באיכות הסביבה (קרי: חוסך דלק) - "מוערך" יותר. על אחת כמה וכמה מי שנוסע על שמן מאכל (ראו באתר). בעקרון, מר זומר מייבא אנפילד הודי, עם מנוע ובלעדיו, משפר אותו לתקן הגרמני ומוכר. יצרן מקומי ידוע (Hatz) מספק את מנוע הדיזל. יצרן אחר מספק את הקיט למעבר לשמן וכו'. יש עוד קיטים אחרים, כגון הצתה אלקטרונית משופרת, הגדלת נפח מנוע והספק וכו'.

http://www.royal-enfield.de/main.htm

×
×
  • תוכן חדש...