Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנוע דיזל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שלכל צורך יש מענה. אבל זה העלה אצלי מחשבהאחרת...מ לגבי אופנועים ידידותיים לסביבה ? הרי ברכבים יש אין ספור נסיונות ליצר רכב שלא על בסיס בערה פנימית או על בסיס מקורות אנרגיה אחרים כמו הרכבים ההיברידיים סולריים כאלו שפועלים על גז או מימן.....מישהו שמע על אופנוע כזה או נסיון לפתח?

פורסם

משפט אחד

 

נייטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטרררררררררררררררררררררררוווווווווו....

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם
כן , בגלל ה11 כוח סוס שלו בסל"ד הנמוך יגרמו לזה שהוא יאיץ כמו חרא אבל שוב הדגש כאן הושם על חסכוניות .
:?

תסביר לי בבקשה מה הקשר בין ההספק המקסימלי של הכלי לתאוצות שלו.:shock:

פורסם
באחד מגיליונות מוטו הישנים הוזכר אופנוע דיזל עם מנוע וונקל (אם אני לא טועה)...

מישהו זוכר?

 

גילי

מנוע דיזל או מנוע וונקל.

 

שמישהו בבקשה יסביר לי גם איך נראה ועובד מנוע וונקל-דיזל.

פורסם

מנוע וונקל הוא ניסיון שהחל למעשה במקור מתחום התעופה אם אני לא טועה וניסו ליישם אותו גם במכוניות וגם באופנועים. הרעיון בבסיס הוא שבמקום פעולה של בוכנה העולה ויורדת יש למעשה מעין בוכנה "משולשת" אשר מבצעת תנועה סיבובית ומחלקת את תא הבעירה לשלושה פעולות בו זמנית.

תנסה לדמיין בחתך בוכנה שיש בה מעין משולש (תצייר עיגול דמיוני ובתוכו משולש ) כל תא כזה שנוצר יוצר פעולה אחרת 1.יניקת תערובת ודחיסה 2.פיצוץ 3. פליטה

היתרונות שאמורים היו להיות הם ביטול למעשה של הצורך בהמרת תנועה קווית (עליית וירידת הבוכנה) ולמעשה מקבלים מנוע שמייצר תנועה סיבובית ישירה מה שיוצר העברת כוח ישירה ופחות "בזבוז" אנרגיה

תוסיף לזה חסכון באנרגיה צריכת דלק הקטנת משקל המנוע פחות חלקים נעים ......לכאורה חלום מכני....

אמאמה.....כמו כל דבר בחיים לא הכל מושלם: הבעיה העיקרית היתה באטימה ובתזמון והמנועים הללו לא שרדו זמן רב ובעיקר בשל הצורך בשלושה מוקדי אטימה בין הבוכנה לחלל הבעירה. מה שהוביל חברות רבות לזנוך את הנסיונות לייצר מנוע כזה

לאחרונה שמעתי שיש נסיונות חדשים לשחק במנוע הזה בעיקר בגלל פיתוחים בתחום של סוגי חומרים ונסיונות לייצר אטמים עמידים שיעזרו לשפר את חיי המנוע הזה.....

אני אנסה למצוע איזה קישור מעניין ולהביא בהמשך לפורום.....

פורסם

מזאדה התעסקו או עדיין מתעסקים עם מנוע הוונקל בRX 8 הספורטיבית.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
מנוע וונקל הוא ניסיון שהחל למעשה במקור מתחום התעופה אם אני לא טועה וניסו ליישם אותו גם במכוניות וגם באופנועים. הרעיון בבסיס הוא שבמקום פעולה של בוכנה העולה ויורדת יש למעשה מעין בוכנה "משולשת" אשר מבצעת תנועה סיבובית ומחלקת את תא הבעירה לשלושה פעולות בו זמנית.

תנסה לדמיין בחתך בוכנה שיש בה מעין משולש (תצייר עיגול דמיוני ובתוכו משולש ) כל תא כזה שנוצר יוצר פעולה אחרת 1.יניקת תערובת ודחיסה 2.פיצוץ 3. פליטה

היתרונות שאמורים היו להיות הם ביטול למעשה של הצורך בהמרת תנועה קווית (עליית וירידת הבוכנה) ולמעשה מקבלים מנוע שמייצר תנועה סיבובית ישירה מה שיוצר העברת כוח ישירה ופחות "בזבוז" אנרגיה

תוסיף לזה חסכון באנרגיה צריכת דלק הקטנת משקל המנוע פחות חלקים נעים ......לכאורה חלום מכני....

אמאמה.....כמו כל דבר בחיים לא הכל מושלם: הבעיה העיקרית היתה באטימה ובתזמון והמנועים הללו לא שרדו זמן רב ובעיקר בשל הצורך בשלושה מוקדי אטימה בין הבוכנה לחלל הבעירה. מה שהוביל חברות רבות לזנוך את הנסיונות לייצר מנוע כזה

לאחרונה שמעתי שיש נסיונות חדשים לשחק במנוע הזה בעיקר בגלל פיתוחים בתחום של סוגי חומרים ונסיונות לייצר אטמים עמידים שיעזרו לשפר את חיי המנוע הזה.....

אני אנסה למצוע איזה קישור מעניין ולהביא בהמשך לפורום.....

יפה, את זה אני יודע.

מה שאני לא מבין זה צורת העבודה של מנוע וונקל-דיזל שהוזכר קודם בשרשור.

:wink:

 

מזדה שנמצאת בבעלות קונצרן פורד מחזיקה בפטנט של מנוע הוונקל.

פורסם
יפה, את זה אני יודע.

מה שאני לא מבין זה צורת העבודה של מנוע וונקל-דיזל שהוזכר קודם בשרשור.

אותו הדבר כמו הבנזין, רק שמזרקי דלק יורים סולר בלחץ והוא ניצת מעצמו. פשוט מאד.

:wink:

פורסם
:?

תסביר לי בבקשה מה הקשר בין ההספק המקסימלי של הכלי לתאוצות שלו.:shock:

ההספק של הכלי מתקבל בסל"ד נמוך מאוד מה שיתן לאופנוע אורך נשימה קצר ביותר , כאמור זהו מנוע דיזל ורצועת הכוח שלו נמוכה מאוד מבחינת סל"ד .

לשם האצה טובה עם כזה כלי אני לא רואה דרך אחרת חוץ מהילוכים קצרים עד כדי גועל ומהירות סופית שתסתכם במספר דו ספרתי .

ים long time no

×
×
  • תוכן חדש...