Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הרכב ככה אבל לאחרונה שמתי לב שניהיה חור באמצע הקומבינה שעשו בפלסטיק של הפנס

השאלה שלי אם מישהו מזהה מה זה החומר הזה ששמו שם שאני יחדש את הקומבינה או שיש חומר אחר בשוק שאפשר לקנות על מנת לעשות קומבינה חדשה ( סורי על המינוח קומבינה , פלסטיק של הפנס )

מחכה לתשובה עניינית תודה לעונים

P70208-170501.jpg

P70208-170507.jpgP70208-170452.jpg

פורסם

אל תתעסק עם הדבקות, הפלסטיק של הפנס שרוף. תבדוק שלא הרכיבו שם נורות בהספק גבוה. פנס תחליפי חדש ל 206 עולה כ 200-250, ש"ח, מפירוק אולי תמצא מקורי בפחות.

 

 

פורסם

היי

אני יודע מה המחיר לפנס חלופי לא זו הייתה השאלה.

ענית לי חלקית, אני מבין שזה נקרא הדבקות.

האם אתה יכול לומר לי מקום שמתעסק עם זה או לחלופין איזה דבק מתאים למקרה הנל.

 

 

ותודה רבה על ההענות.

פורסם
באוטו 365 מוכרים פנס ב-220 ש"ח (אמנם תחליפי, אבל נראה בדיוק כמו המקורי).

קנה, פרק ותרכיב. אם אתה לא יודע איך, לך עם הפנס לחשמאלי רכב, והוא יעשה את העבודה תמורת תשלום.

 

תחליפי היום זה כמו מקורי הן מבחינת צבע והן מבחינת תקן ההבדל הוא שפשוט לא רשום פיג'ו

פורסם

כמו מקורי? כן בטח, ספר לי על זה.

אני עם 307, לפני כשנתיים החליפו לי פנס חליפי אחרי תאונה, אחרי שנה וחצי הלכה כבר התחילה להתקלף

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...