Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

בקרוב, (בעוד כחודש), אני צריך לכניס את הפיג'ו 208 דיזל לטיפול ראשון.

מאחר והרכב באחריות, ואינני מכיר את מוסכי היבואן, אשמח להמלצה על מוסך מורשה יבואן שכנראה אצמד אליו לכל תקופת האחריות

פורסם

צודק, לא ציינתי...

 

אני גר בלוד, אז איזור המרכז עדיף.

אבל אין לי בעיה לנסוע רחוק יותר אם כדאי (בכל זאת,דיזל :) )

פורסם

את הטיפול הראשון עשיתי בשרתון בראשון.

 

בגדול מרוצה, שמן מנוע Total 0-30 בדיוק לפי התקן, מלאו מגלונים של 2 ליטר ולא מצובר. שני גלונים כאלה - בדיוק עד קו מקסימום.

 

שמן + פילטר שמן ופילטר מזגן, עלה 750 ש"ח + שובר שטיפה. בדקו ברקסים, היה יותר מ 50% בקידמיים.

 

זמן המתנה עד כניסה לטיפול חצי שעה. הגעתי ללא תאום.

 

לא הציעו למלא אוריאה. כתבתי בשירשור אחר, אוריאה נגמרה אחרי 22.000 ק"מ, מלאתי עצמאית.

זה ברלינגו עם מנוע כמו שלך בדיוק.

 

 

פורסם

אני ממליץ על מוסך ליטל בתל אביב. נהנה משירותיהם מעל לעשור, כאשר מרבית הזמן היו ברשותי לפחות שני רכבי PSA במקביל.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)

יש שמועה שיש מוסך יבואן טוב באשדוד... מוסך חווה גל. כל היתר שבדקתי דיי נפילה.

לא הייתי שם מעולם.

בגדול מחירים הם :

שמן מותג עפ התקן של פיג'ו 5ל ₪250

פילטר שמן מקורי: ₪20

מסנן מזגן מקורי : רק ₪60

מסנן אויר מנוע purflux רק ₪60

אוריאה 10ל : ₪30 (אם ריק אז צריך שניים)

אלה צריכים להיות מחירי החלפים.

רוצה להשקיע ? מסנן דלק חדש : ₪80

אם חייבו אותך יותר תזמין מספק חיצוני

או תוותר על שובר השטיפה.

כאמור הכל למנוע דיזל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תבוא עם חלקים שהזמנת מספק חיצוני ותראה אם יסכימו להרכיב לך אותם לרכב באחריות...למה לרשום דברים לא קשורים?

 

 

פורסם

צודק. לא חייב מוסך מורשה יבואן. למעט ריקול ידוע אתה בהחלט יכול לטפל בכל אחד מהמוסכים הצרפתיים המומלצים בפורום רק חלפים מקוריים. אין פגיעה באחריות

פורסם

אני טיפלתי בביטרן בראשון לציון. היה בסדר אני מניח. עשיתי טיפול אחרי חצי שנה והקדמתי את הטיפול ל 10K.

 

השירות היה אדיב וטוב, נראה מקום רציני למדי, אבל היו קצת דברים מבאסים בעיניי כאשר המתנתי בטיפול:

1. המוסכניק עישן כאשר החליף פילטר שמן והכל, לא יודע זה נראה לא מקצועי בשיט שמעשנים ליד האוטו במהלך עבודה (מה גם שהפילטר הישן נפל לו על הפנים).

2. לאחר שאותו עובד מעשן החליף פילטר אוויר ומסנן מזגן, בעל המוסך הוריד לי במחיר והחזיר את הישנים למקום אחרי ניקוי אוויר שלהם. הוא טען שבגלל שעבר זמן מועט אז אין צורך להחליף. לא יודע, זה עושה קצת לא נעים לראות דבר כזה.

 

חוץ מאלו, השירות היה באמת אדיב ומעולה, מחיר גם רגיל כזה.

 

 

פורסם
יש שמועה שיש מוסך יבואן טוב באשדוד... מוסך חווה גל. כל היתר שבדקתי דיי נפילה.

לא הייתי שם מעולם.

בגדול מחירים הם :

שמן מותג עפ התקן של פיג'ו 5ל ₪250

פילטר שמן מקורי: ₪20

מסנן מזגן מקורי : רק ₪60

מסנן אויר מנוע purflux רק ₪60

אוריאה 10ל : ₪30 (אם ריק אז צריך שניים)

אלה צריכים להיות מחירי החלפים.

רוצה להשקיע ? מסנן דלק חדש : ₪80

אם חייבו אותך יותר תזמין מספק חיצוני

או תוותר על שובר השטיפה.

כאמור הכל למנוע דיזל.

 

אל תקשיב לשמועות, ואם כן אז אל תמליץ מבלי שטיפלת שם.

ממקור ראשון שלא אפרט כאן ממש לא מומלץ.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם (נערך)

בגלל זה כתבתי שזו שמועה.בכל מקרה, דווקא זה הפורום לפרט...

אז מה נותר רק מוסך אחד סביר מורשה בכל גוש דן ואזור הדרום ?!

אבל באמת, גם אצלי רכב דיזל שלהם באחריות ואני לא מטפל במורשה. רק אם תצוץ בעיה סדרתית אגיע למורשה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אני מטפל במוסך מורשה של פיג'ו וסיטרואן בנהריה ואני מאזור עפולה. לדעתי הם עושים עבודה מצוינת וגם לפי בקשה שלי הם עברו לשמן של מוביל שהוא יותר מוצלח מהטוטל.

פורסם
אני מטפל במוסך מורשה של פיג'ו וסיטרואן בנהריה ואני מאזור עפולה. לדעתי הם עושים עבודה מצוינת וגם לפי בקשה שלי הם עברו לשמן של מוביל שהוא יותר מוצלח מהטוטל.

תהיה בריא לנסוע מעפולה למוסך הבינוני של נהריה, כבר עדיף לטפל במונזה

אם אתה רוצה מוסך פיז'ו סיטרואן שאינו מחויב ליבואן עם נסיון של יותר מ 40 שנה ברכבים האלה דבר איתי בפרטי או חפש ברשת מוסך יסמין בכפר אבטין (סמוך ליגור)

×
×
  • תוכן חדש...