Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעצם למה לא דיזל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא מה שהצבא משלם. גם אני מתדלק עם דלקן, באותה תקופה כל תדלוק היה מסתכם ב 900 ש"ח ויותר בצג המשאבה.

 

בסוף החודש, משלמים את המחיר האמיתי והרבה יותר זול, בהתאם להסדר של לקוחות דלקן עם חברות דלק. לכל לקוח מחיר קצת שונה. מי שיש לו צי מכוניות גדול מקבל הנחות יותר גדולות. אבל גם מי שיש לו רכב אחד לא שילם 15 ש"ח, הרבה פחות.

 

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למנוע דיזל קיים יתרון בולט מול מנוע בנזין ביחס כוח לחיסכון.

היום מה שמפריע לקהל הרחב לעבור לדיזל זאת ההיצע המצומצם ביותר של הדגמים עם מנוע לוגם סולר בארץ.

להבדיל מאירופה, לא מיובאים לארץ הרבה דגמים עם מנועי דיזל(כולל דגמי הספורט) ויבואנים לא רוצים לשמוע על בקשות היבוא של דגמים האלה.

אני מאוד מקווה שהם יבינו שיש כאן ביקוש והמצב הזה ישתנה בעתיד הקרוב.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

^

עם כמות הזיהום שיוצר מנוע דיזל, עוד מעט גם באירופה הוא לא יהיה בכמות שהתרגלנו. תקנות זיהום האוויר המטורפות גורמות לכך, שאין ליצרנים אפשרות אחרת.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם (נערך)
^

עם כמות הזיהום שיוצר מנוע דיזל, עוד מעט גם באירופה הוא לא יהיה בכמות שהתרגלנו.

נכון להיום, הדיזלים המודרניים מזהמים לא יותר ממנועי בנזין בעלי אותו נפח מנוע. זאת בגלל עובדה הפשוטה שהדיזל יותר יעיל ממנוע מבנזין ומצליחים לנטרל זיהום של דיזל בצורה טובה.

עריכה אחרונה על ידי Ace007

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

האירופאים גם חשבו ככה, עד שהבינו שהבעיה בחלקיקים, שאותם אין אפשרות לנטרל.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם (נערך)

אם כך המצב טוב. הרגולטור פה תמיד היה בפיגור רב אחרי אירופה. לפחות עשור.

צריך לזכור שהרגולטור פה בסוף לא קובע אלא לחצים כלכליים אחרים.

ימשיכו למכור לנו דיזל ושאר דגמים כמו לשאר מדינות עולם שלישי. אין חשש.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אם כך המצב טוב. הרגולטור פה תמיד היה בפיגור רב אחרי אירופה. לפחות עשור.

צריך לזכור שהרגולטור פה בסוף לא קובע אלא לחצים כלכליים אחרים.

 

רק שבמקרה הזה, ברגע שהרגולטור האירופאי סוגר את הברז, לא יהיה לך מי שיפתח וייצר מנועי דיזל איכותיים (סליחה שאני מזלזל פה קצת בדיזלים הקוריאנים)

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

הקוראנים לומדים מהר...התקדמו הרבה בעשור האחרון. אני חושב שעד שמכונית חשמלית לא תגיע לטווח ועלות נסיעה של דיזל , ימשיכו עם דיזל כי השיקול הכלכלי פה יותר חזק מהשאר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

דיזל היברידי קיים, רק לא במכוניות. זה קיים בצוללות ובקטרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אם כך המצב טוב. הרגולטור פה תמיד היה בפיגור רב אחרי אירופה. לפחות עשור.

צריך לזכור שהרגולטור פה בסוף לא קובע אלא לחצים כלכליים אחרים.

ימשיכו למכור לנו דיזל ושאר דגמים כמו לשאר מדינות עולם שלישי. אין חשש.

צר לי לבשר לך, אבל הרגולטור הישראלי יותר מבין ומתקדם מהאירופאי. כהוכחה, בישראל חובה לצייד רכבים במערכת ESP, בעוד באירופה דורשים חיישני לחץ בצמיגים:|

דיזל נדיר בישראל כמו גם בארצות הברית, בדיוק מהסיבה שבישראל בזיהום אוויר מסתכלים על חלקיקים (שהם המזיקים הגדולים) ולא כמו באירופה על co2(שנובע מצריכה יותר נמוכה).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

דיזל נפוץ בעיקר באירופה ואחת הטענות (אין לי ביסוס) שהרגולטור האירופאי יצר אפליית מס לטובת רכבי דיזל במטרה לחזק את היתרון היחסי של תעשיית הרכב האירופאית.

פורסם

נשמע הגיוני, אך לא נראה לי שזאת הסיבה.

בגלל מחירי הדלק הגבוהים, המכוניות האמריקאיות אף פעם לא היוו סכנה לרכבים אירופאים. היפנים הציעו דיזלים כבר בשנות ה90, כשהדיזל היה כבר די פופולרי ברוב מדינות מערב אירופה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74


×
×
  • תוכן חדש...