Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דיברתי על תואר, רק פסיכומטרי (על מנת למצוא עבודה של צווארון לבן, שזאת המטרה של פות'ש אם אינני טועה)

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן אבל לא הצלחתי להבין מה פסיכומטרי יעזור? תוכל לפרט קצת?

פסיכומטרי לא נועד לקבלה למוסדות אקדמאיים בלבד?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יש לי חבר שעשה קורס ב-PHP והתחיל להרוויח 7.5 שכר התחלתי, עם פוטנציאל תמידי להגדלת השכר(ככה הוא סיפר לי בהתאם לאנשים אחרים שלמדו את הקורס הנ"ל)

 

אמנם אתה לא תרוויח כמו מישהו שלמד מדעי המחשב או הנדסת תוכנה, אבל 7.5 בתור התחלה למישהו ללא תואר, זה לא רע הייתי אומר.

פורסם
כן אבל לא הצלחתי להבין מה פסיכומטרי יעזור? תוכל לפרט קצת?

פסיכומטרי לא נועד לקבלה למוסדות אקדמאיים בלבד?

 

הדרישות היחידות לקבלה למדריך פסיכומטרי זה פסיכומטרי, בנוסף יש הרבה פירסומים למיונים לתפקידי אנליזה בלי ניסיון לאנשים עם פסיכומטרי גבוה.

זאת אופציה נוספת להיכנס לעבודה נוחה עם שכר מעל הממוצע.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

הבנתי.

אני לא מעוניין להיות מדריך פסיכומטרי זה פחות מה שאני אוהב.

עולם התוכנה קורץ לי לא בגלל השכר/רכב צמוד יותר אהבה לתחום המחשבים.

בגלל זה לא אכפת לי להרוויח שכר נמוך יותר מבוגר מדעי המחשב וגם ללא ניסיון.

dave היכן החבר למד אם אפשר לדעת כמובן?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שאלה,

כול קוד בPHP מתחיל תמיד ב ?>

נגיד, PHP?> צריך לכתוב PHP ביחד או רק ?>

 

נניח print 'car forum!' '; D

זה נחשב תקין?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הסגנון המלא הוא

Php

הקצר הוא

 

אם הקצר תופס או לא תלוי בהגדרות, יש קובץ שנקרא php. Ini שבין היתר מגדיר אם הקצר הוא חוקי או לא, לרוב הוא כן.

 

הנל משמש להפרדה בין קוד php וכל מה שלא נמצא בפנים נחשב ל phml ונזרק ישירות לדפדפן כאילו עשית לו פרינט או אקו.

פורסם

תודה.

וזה שאתה כותב נגיד hello world זה מה שיהיה כתוב באתר?

אם רוצים להוסיף פורום לדף על PHP עושים את זה בכתיבת PHP?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

מה שהדפדפן יודע לקרוא, לפענח ולהציג זה HTML. בסופו של דבר, מה שעושים עם PHP זה להדפיס HTML.

 

לדוגמא, מערכת הרשאות לאתר, אנחנו נכתוב ב PHP את הבדיקה של שם המשתמש והסיסמא בבסיס הנתונים שמחזיק את פרטי המשתמשים, ועפ"י תוצאות הבדיקה נדפיס html מתאים וזה מה שיוצג למשתמש.

 

נוכל להדפיס פיסקה שכתוב בה "שם משתמש או סיסמא לא נכונים" ונוכל להדפיס "ברוך הבא משה זוכניר לחץ כאן להמשך". בדיקה כזו היא בדיוק הבדיקה שיש כאן בפורום (הוא פורום מבוסס PHP). ההדפסה היא בעזרת PHP, מה שבפועל מודפס ומפוענח ע"י הדפדפן זה html.

 

בפועל מה שעושים בדכ זה לשלב html ו php ביחד. ז"א שלא כל הדף מודפס ע"י PHP אלא רק חלקים ממנו.

 

קרא פה:

http://php.net/manual/en/tutorial.firstpage.php

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אחלה. מאחר ואין לך נסיון בתכנות, ממליץ להסתכל כאן: https://www.udacity.com/course/intro-to-programming-nanodegree--nd000

 

הקורס הזה נותן לך טעימה מעולם התכנות ועוזר לך להבין איזה תחום מתאים לך יותר. אחרי זה תוכל להמשיך לFront End אם תרצה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
הבנתי.

אני לא מעוניין להיות מדריך פסיכומטרי זה פחות מה שאני אוהב.

עולם התוכנה קורץ לי לא בגלל השכר/רכב צמוד יותר אהבה לתחום המחשבים.

בגלל זה לא אכפת לי להרוויח שכר נמוך יותר מבוגר מדעי המחשב וגם ללא ניסיון.

dave היכן החבר למד אם אפשר לדעת כמובן?

 

במקום שנקרא HackerU

פורסם
אחלה. מאחר ואין לך נסיון בתכנות, ממליץ להסתכל כאן: https://www.udacity.com/course/intro-to-programming-nanodegree--nd000

 

הקורס הזה נותן לך טעימה מעולם התכנות ועוזר לך להבין איזה תחום מתאים לך יותר. אחרי זה תוכל להמשיך לFront End אם תרצה.

 

כן הבעיה שזה ומלינדה בתשלום ואין לי אפשרות תשלום לצערי אונליין.

בשביל להתחיל עם PHP לא כדאי להתחיל עם שפה כול שהי? למשל JAVA או NET?

 

dave, יפה לדעת שהוא הצליח למצוא עבודה דרכם הייתי די סקפטי לגבי זה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...