Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמת לב שהבדיקה הגיעה לעד כמעט 9,000 סל"ד? נו באמת.

הגרף מתקדם גם מעבר ל 8,000 סל"ד, זה לא נכון ולא הגיוני אלה אם כן מגביל הסל"ד הורד במכוון ונעשה שימוש בדלק אוקטן 98 במקרה ו...

 

בכל מקרה, איבוד הכוח נעשה מכמה גורמים, חלק ממה שציינו והחלק העיקרי, מתיבות ההילוכים השונות.

בתיבת הילוכים עם ממיר מומנט (תיבה פלאנטרית) הכוח זולג דרכה גם כן, ושאר הרכיבים המעמיסים על המנוע המחוברים אליו (רובם היום חשמליים כך שזה בעיקר מעמיס על האלטרנטור).

תיבה ידנית, איבוד אחר ותיבה כפולת מצמדים גם כן, איבוד אחר.

 

כמו כן, יש בדיקות שונות, בדיקה כאשר הרכב על דיינו עם הצמיגים (תלוי מה הלחץ שלהם), בדיקה מהנאבה, שזה ללא הצמיגים וחיבור ישיר, לא חסר.

 

בכל אופן, המנוע עצמו, ה"קוביה" עצמה, מפיקה X הספק, עד שזה יורד לכביש, יש איבוד מסויים סביר, מתי מבינים שיש בעיה? כאשר בודקים בדיינו מקצועי או ב 2 מקומות למשל, ומתחברים ישירות לנאבה ללא הצמיגים, אפשר לראות, האם יש בעיות כאלו ואחרות במנוע, בדרך כלל אפשר להבין את זה בבדיקה כללית של מספר רכיבים במנוע ולהניח שהבעיה נמצאת במיקום X.

פורסם
כן, נראה אם זה ההספק שתקבל בדיינו רציני. (רמז: לא).

סמירו מצידי גם שיתקבל 60 כ"ס הרכב נמכר ממזמן.

 

 

ולנושא, איך הרכב הגיע ל 9000 סל"ד אם יש הגבלה?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

אם היה מתקבל 60 כ"ס היית בבעיה נתחיל מזה ;) מול הקונה הכוונה.

 

לגבי הסל"ד, או שהמכונה לא מכויילת כלל, או שהייתה שם בעיה כזאת או אחרת בתוכנה.

שום מצב שבעולם שהרכב שלך חצה את ה 7,000 סל"ד, אלה אם כן יש בעיה או מגביל הסל"ד הורד משום מה וכו', הבנת את הרעיון.

פורסם
משום מה חלק מהיצרנים אם לא כולם מרשים לעצמם לזייף נתוני הספק, צריכת דלק ותאוצה. מתחבאים מאחורי נתוני מעבדה חסרי קשר למציאות ומטעים את הלקוחות. כל מי שמבין יודע ואני מניח שגם אלו שאמורים לפקח על זה יודעים. לא ברור לי למה ממשיכים לשחק את המשחק.

 

אני חושב שלפני 5-10 שנים דברייך היו נכונים לחלוטין.

היום אני חושב שהיצרנים מקפידים יותר מבעבר על אמיתות חלק מהנתונים שהם מצהירים, למשל צריכת דלק.

בעבר עשו שוק מהנתון הזה והצהירו לא פעם על צריכת דלק טובה בעשרות אחוזים מזו שהתקבלה בפועל.

כמה תביעות ייצוגיות מאוחר יותר והיום ברוב המקרים מבחני דרך מצליחים לקבל נתוני צריכת דלק דומים מאוד לאלה המוצהרים.

גם כאשר צריכת הדלק בפועל פחות טובה מזו המוצהרת זה לרוב סטייה סבירה של כמה אחוזים.

 

הספק מוצהר אני נוטה לשער שהוא לרוב אכן ישקף את הספקו האמיתי של הרכב או שכאמור יהיה נמוך מההספק בפועל משיקולים שכבר צויינו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קצת חרגתם מהנושא שלשמו פתחתי את השרשור, האם ניתן לעשות משהו כדי לשפר את הביצועים?

מבאס לדעת שלרכב יש 188 כוח סוס על פי היצרן אבל בפועל מפיק רק 160

פורסם

אין לך מה לעשות פרט לתחזק אותו כראוי.

 

כמו כן אין לך מה להתבאס, הבדלי ההספק שציינת תקינים וסבירים בהחלט.

היצרן מודד הספק ברכב לא פעם כאשר המנוע כלל לא מותקן על הרכב אלא מותקן על סטנד במעבדה, באופן טבעי תנאי הבדיקה שלו עדיפים ומספקים ביצועים אופטימליים בהשוואה למדידה בדיינו שמושפעת מטמפ' חיצונית ומבוצעת בגלגל שבו תמיד ימדד הספק נמוך מזה שבקראנק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם מופיע לך 160בבדיקת של מכון אז כנראה הסוסים עוד לא ברחו.

אם מופיע לך 160 בבדיקת דיינו אז כנראה שכבר הסוסים ברחו.

לגבע שיפורים זה מחלק לפי מנועים אם מדובר במנוע אטמוספרי אז להוסיף כ"ס יעלה הרבה יותר מבמנוע עם טורבו שבו לפעמים רק צריבת תוכנה מעלה 20 כ"ס.

פורסם
קצת חרגתם מהנושא שלשמו פתחתי את השרשור, האם ניתן לעשות משהו כדי לשפר את הביצועים?

מבאס לדעת שלרכב יש 188 כוח סוס על פי היצרן אבל בפועל מפיק רק 160

 

בוודאות יש מה לעשות, אבל שום דבר חוץ מגדישה (סופר\טורבו צ'רג'ר) לא ישפר פלאים, מקסימום 15 אחוז (וזה מאוד אופטימי).

 

שיפורים אפשריים הם החלפת צנרת פליטה (אני משער שהחלק של הסעפת יהיה הכי משמעותי) וניהול מנוע משופר (סטייל EcuTek).

 

לא בטוח אם יש למאזדה 6 שוק חלפים מפותח בתחום של שיפורי כוח, אבל ממליץ לך לבדוק בפורומים בחו"ל שמתעסקים בעיקר במאזדות.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
להיפך, לדעתי זה הקצין בשנים האחרונות בגלל הצורך של היצרנים לעמוד בתקני זיהום האויר. עיין ערך פיקנטו אוטומטית ודיזל גייט של ואג.

 

לא מכיר את העניין עם הפיקנטו, אשמח להרחבה בנושא.

לא מצאתי תוצאות בעברית בגוגל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...