Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח בהשכרת רכב בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ביקשתי להשכיר רכב בארץ.

כל חברה שאני שואל אותה על ביטוחים מדקלמת לי באופן מופתי "השתתפות עצמית עד 2000 ש"ח".

וכמה אני נדרש לשלם אם הנזק מעל 2000 ש"ח?

"כן, ההשתפות עצמית היא בנזק של עד 2000 שח"

לא הבנת. אם עשיתי תאונה ויש נזק של 100K שקלים, כמה אני משלם?

"ההשתתפות עצמית היא עד נזק של 2000 ש"ח."

ואם נזק מעל?

"בשביל זה עושים ביטול השתתפות עצמית."

מה זה?

"שנייה מעבירה לנציג".

ניתוק.

 

קרה לי עם שלמה סיקסט ובאג'ט. פעמיים, רצוף, אותה השיחה. כאילו הנציגה פוחדת לענות לי.

הרץ אמרו יחזרו אליי במהלך היום.

 

מישהו מוכן להסביר לי איזה ביטוח אני אמור לבקש כדי להיות מכוסה מכף רגל ועד ראש?

כי בשום אתר לא כתוב במפורש מה ביטוח מכסה.

השכרה ליום אחד, רכב קטן וידני, שיהיה מכוסה בכל זה מה שביקשתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניסיון להסביר -

 

שיש נזק בסכום כלשהוא. נגיד 100 אלף ש״ח. אתה משלם את ה2000 הראשונים והשאר החברת השכרה משלמת.

 

אם אתה עושה נזק עד 2000₪ - אתה משלם הכל.

 

יש אפשרות לעשות ביטוח נוסף שבו לא תצטרך לשלם את ה- 2000₪ השתתפות עצמית.

פורסם

לא הבנתי מה לא היה ברור מהשיחה עם הנציג [emoji4]

השתתפות עצמית היא השתתפות עצמית, כל השאר לא מעניין.

לא שונה מהרכב הפרטי שלך...

פורסם

רק הערה קטנה: בכל חברה יש חישוב שונה, באלבר למשל תחויב מקסימום 2000 שקל ולא משנה מה קרה לרכב, (גם לא משנה באשמת מי), בשלמה סיקסט זה עד 2000 שקל לכל מוקד נזק לא כולל צמיגים וגלגלים ושמשות, לדוגמא פגעת במדרכה והלך הגלגל (לא רק הצמיג) הם מחייבים על הנזק 2000 שקל + גלגל.

ביטול השתתפות באלבר זה מלא לגמרי (כ70 שקל), בשלמה יש כמה סוגי ביטול, לא כולם מכסים 100%

פורסם

תודה לכולם.

כאמור ההודעה של נקמיצ'י פתרה את חוסר ההבנה.

תמונה עגומה מתרחשת בחברות הליסינג האלו,

הנציגות בבאג'ט וסיקסט לא ידעו כלום.

נציג BUY & DRIVE בפורום טרח לבדוק [ועל זה תודה לאמיר] והפנה אליי נציגה, רק שהיא לא מתעסקת במה שאני הייתי צריך ואמרה להתקשר לסניף. בסניף הבטיחו שמיד יחזור אליי הנציג הרלוונטי כי אני זקוק לרכב למחר. אחרי שלא חזרו, התקשרתי שוב ובשיחה נוספת אמרו "כן כן מיד מתקשר אליך". יודעים לנחש מתי חזרו אליי? לא חזרו עד עכשיו.

היחידים שכן חזרו כמו שהבטיחו ותוך פחות משעה הם HERTZ שגם הציעו את ההצעה הזולה מכל, וגם הנציג היה נחמד ובדק לי בדיוק מה מכסה כל אחד מסוגי הביטוח שלהם והאם גם צד ג' ו/או מקיף.

אחרי שאסיים את ההשכרה אעדכן על התנהלותם של HERTZ, אבל באופן כללי ברמת השירות הם היחידים שמקבלים מעל ציון עובר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...