Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעבר לזה שהמערכת לא יעילה ומעצבנת, תוסיף את החיסרון שמתקינים ישראלים יתעסקו לך ברכב בחדש. במה זה עלול להתבטא? פלסטיקים שלא יושבים טוב, קליפסים שבורים ורעשים של קרקושים בנסיעה. כמה שפחות התעסקות עם הרכב בהתקנה מקומית - עדיף לך. מה שלא מגיע מקורי מהיצרן שישמרו לפראייר הבא.

 

סלח לי אבל החוויה שלי הפוכה לגמרי

1. המערכת יעילה ואותי היא לא מעצבנת

2. לא היו לי שום בעיות עם התקנה - לא קליפסים שבורים, לא קרקושים ולא בטיח

3. אני לא מרגיש פראייר אלא להיפך אומר תודה ששמו לי את המערכת

4. אני לא מגיב מטעם. אני אדם פרטי שרכש מכונית חדשה בינואר 2016. הרכב כלל מובילאיי שממנו אני מבסוט לחלוטין.

 

קצת צניעות לא תזיק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם תחילת ההודעה שלך אני יכול להסכים, כי אנשים שונים, חוויות שונות. קנית רכב שהותקן בו מובילאיי שעובד כמו שצריך בלי תופעות לוואי של התקנה מקומית? ברכותי. לי יצא להשתמש בכמה רכבים שהיו ההפך הגמור.

אבל מה הקשר צניעות?!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אבל מה הקשר צניעות?!

 

אסביר לך מה כוונתי בצניעות:

מניסוח הודעתך הקורא אינו יכול להבין שהינך מדבר מניסיונך האישי המבוסס על נסיעה בכמה רכבים שכללו את המערכת. אתה לא מחריג את ההתנסות האישית שלך מהמובילאיי אלא קובע הכללה גסה ולא מדויקת . מהדברים שכתבת עולה כי המובילאיי לא יעיל, מעצבן, המתקינים לא עושים עבודה טובה והתוצאה לכך קרקושים, קליפסים שבורים וכו. מאפיניים שאינם פוסחים על אף רכב שבהם הותקן מובילאיי - הכללה גסה ולא מדויקת. לבסוף אתה קובע שאני פראייר שהסכמתי לקנות רכב עם מובילאיי.

 

ראוי היה שהייתי מוסיף בתחילת דבריך את המשפט הבא, לדוגמא: מהניסיון שלי שכולל מספר של ?? רכבים בהם נהגתי מספר ק"מ לא מבוטל, שבהן הותקן מערכת מובילאיי, ניסיוני הוא:.....

 

קפיש??

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם

4 חברים עם המערכת - 3 מכוניות שנסעתי עליהן מספר לא מבוטל של קילומטרים על המערכת ולפי כולם ולפי דעתי הדבר הזה לא עובד.

 

לי ולהם זה מצפצף סתם,מבהיל ללא סיבה ולא נותן אינדקציה אמיתית למה שקורה בכביש - גם כשזה צודק זה מצפצף כ"כ בדיליי - שאם הייתה סכנה כבר התאונה הייתה מתרחשת במילים אחרות? כל רכב עם מובייל איי לחיצה ארוכה על הלחצן האמצעי לפני הנסיעה ע"מ למנוע מעצמי מצב של בלימת חירום בלילה באמצע כביש מהיר בגלל צפצוף מטורף של המערכת(קרה באמת - הכביש היה בשיפוצים והנתיבים לא היו מסומנים טוב..חשבתי שהוא ראה שאני פוגע במשהו - סכנת נפשות).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

קפיש??

כל מה שאני רושם בפורום זה מנסיוני האישי. כשאני רושם משהו שהוא לא מנסיוני או דעה ששמעתי ממישהו אחר, אז אני מציין את זה.

קפיש?

 

מעבר לזה, לצניעות אין קשר גם לאיך שהבנת את ההודעה שלי. אתה בטוח שאתה יודע מה פירוש המילה צניעות?

אם שיתוף הדעה והניסיון שלך הוא חוסר צניעות, כולנו כאן לא צנועים, כולל אותך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לאחרונה, נהגתי כחודש על קרוז חדשה כרכב חליפי שהיה מצוייד במובילאי. כמובן ציפיתי להמון ציפצופים מיותרים לפי מה שקראתי בפורום, אבל להפתעתי, המערכת עבדה היטב, עם מעט מאוד התראות שווא......

פורסם
כל מה שאני רושם בפורום זה מנסיוני האישי. כשאני רושם משהו שהוא לא מנסיוני או דעה ששמעתי ממישהו אחר, אז אני מציין את זה.

קפיש?

 

מעבר לזה, לצניעות אין קשר גם לאיך שהבנת את ההודעה שלי. אתה בטוח שאתה יודע מה פירוש המילה צניעות?

אם שיתוף הדעה והניסיון שלך הוא חוסר צניעות, כולנו כאן לא צנועים, כולל אותך.

 

כל מה שאני רוצה לומר זה שצריך להימנע מהכללות. הכללות מטבען פוסלות דעות של אחרים.... והן נגועות בחוסר צניעות. זה הכל. עניין של הבנת הנקרא, ותו לו.

אתה רוצה להביע את דעתך - תביע, רק תציין על מה דעתך מסתמכת. זה הכל.

 

ואל תקרא לי פראייר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קודם כל, הסכמתי עם כל הדעות שנכתבו לפני בדבר זה שהמערכת מעצבנת ומצפצפת על כלום. זו לא הכללה. דבר שני, אם תקרא שוב, אני טוען שהתקנות מקומיות *עלולות* לגרום להרכבות רשלניות וקרקושים. גם זו אינה הכללה.

כך שלא אני זה שלוקה בהבנת הנקרא. אתה זה שלא יודע מה פירוש צניעות וכנראה גם מה פירוש הכללה[emoji4].

לדעתי מי שרוכש רכב חדש ומתפתה להתקין מובילאיי (והתקנות מקומיות נוספות) בגלל שידול מאיש המכירות ובלי לברר על העניין במקומות נוספים הוא סוג של פראייר מאחר והוא מסתכן בכל החסרונות שצוינו כאן. אתה נכנס לקטגוריה הזו?

 

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...