Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב באתי לצלם את הבעבוע כנראה השבועות הגיעו מהמילוי עצמו כרגע כשהמנוע קר לאחר ההתנעה לא נראו בועות בפתיחה של המכסה רדיאטור. מה שכן שמתי לב שאחרי כמה דקות הצינור התחתון היה חם למגע בעוד העליון קר יותר (הבדל מורגש).

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם

טוב מנסיעה של רבע שעה הבנתי לאן נעלמים כל המים- נראה שיצאו כמויות גדולות של מים ממיכל העיבוי- המפלס בו עלה עד הסוף.

שני הצינורות לרדיאטור עליון ותחתון חמים (מאוד) הרדיאטור חם בלי אזורים קרים וממבט לא נראו נזילות מים מהחיבורים או המנוע.

https://www.youtube.com/watch?v=zbh4x8KTSFM

 

בנוסף יש צליל בעבוע/ דפיקות מוזר לאחר כיבוי המנוע (לא מהמיכל עיבוי) תנסו לשמוע בסרטון.

פורסם

המיים עוברים למיכל העיבוי כי הרכב מיתחמם והטמרטורה הגבוהה גורמת להם לברוח למקום שהכי נגיש להם שזה מיכל העיבוי או שמיכסה הרדיאטור לא מחזיק לחץ. האם שהמים עברו למיכל העיבוי המנוע הראה שהוא מיתחמם במחוג? ידוע לך מה מצב מיכסה הרדיאטור?

פורסם

המחוג אכן מטפס. בנסיעה הזאת הגיע קצת מעל החצי. המכסה רדיאטור מקורי (הגיע עם הרדיאטור כשהוחלף) בן שנה לא יודע אם הקפיץ תקין (יש איך לאבחן?). אחרי כיבוי המנוע והדלקה של הסוויצ ללא הנעה המאורר לא צריך להכנס לפעולה? המאורר פועל רק כשהמנוע מונע.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם

לא מבין מדוע אתה מחפש לזרוק כסף על הנבלה הזו?

תרכב על התאונה ותשבית את הרכב. כך תקבל עליו מחירון במקום כמה מאות שקלים במגרש גרוטאות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...