Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה קניתי ב.מ.וו 323 קופה שנת 96 ליפני יומים ,ואני לא מוצא חברת ביטוח שתבטח לי את האוטו פחות מי 11 k , חברה אני בבעיה רצינית .

תתנו לי הצעות לחברות ביטוח זולות ,בתודה מראש. 054-6316583 או בה"פ.

פורסם

נסה את הביטוחים הישירים.

גם לי בהתחלה היתה אותה בעיה, זה הכול עניין של מיקוח.

בסופו של דבר הצלחתי להוציא מ AIG מחיר של 5400 שקל לביטוח מקיף לשנה.

 

 

דר"א, פעם הבאה תרשום כותרת כמו שצריך.

פורסם

סתם מסקרנות...

 

מה זאת אומרת תנסה את הביטוחים הישירים? מה זה עקיפים?

 

איך אפשר להוריד מ 11K לשנה (מחיר מפגר לגמריי יחסית לערך הרכב...) ל 5400 לשנה (סביר ביותר).

Back to the original - NC again.

פורסם

שלומו, אנא שתף אותנו ע"מ לקבל אינדיקציה כלשהיא מה אחוז הביטוח המקיף משווי הרכב ( ע"פ המחירון לטובת העיניין).

אצלי ב- 172 דור ראשון 2001 ביטוח לשני נהגים בלבד מעל שלושים = 3.5% משווי הרכב בקרוב כמובן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שלומו, אנא שתף אותנו ע"מ לקבל אינדיקציה כלשהיא מה אחוז הביטוח המקיף משווי הרכב ( ע"פ המחירון לטובת העיניין).

אצלי ב- 172 דור ראשון 2001 ביטוח לשני נהגים בלבד מעל שלושים = 3.5% משווי הרכב בקרוב כמובן.

הרכב שלי שווה כ 70 K , מחיר הביטוח המקיף מגיע לכ 8 אחוז ממחיר הרכב , דיי גבוה הייתי אומר.

אבל התמורה שאני מקבל שווה לי כל שקל , זה פחות או יותר אחת הפשרות היחידות שאני עושה.

פורסם
חברה קניתי ב.מ.וו 323 קופה שנת 96 ליפני יומים ,ואני לא מוצא חברת ביטוח שתבטח לי את האוטו פחות מי 11 k , חברה אני בבעיה רצינית .

תתנו לי הצעות לחברות ביטוח זולות ,בתודה מראש. 054-6316583 או בה"פ.

מזל טוב

אחלה רכב!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

קודם כל תתחדש. אחלה רכב.

דבר שני, אני משלם 4100 ש"ח בפניקס. הייתי מבוטח בישיר והם רצו 4800, ככה שעברתי חברה.

אתה יכול לנסות אצל הסוכנות בה אני מבוטח: יורם רן ביטוחים. 03-5719673. דבר שם עם לאה,

היא בסדר.

 

בהצלחה.

פורסם
בקליאו ספורט, הביטוח זול משום שבמחירון לוי יצחק היא מופיעה כקליאו 2.0 אוט'.

אם היה כתוב "ספורט" במחירון, הביטוח היה מגיע ל7% ואף יותר.

 

ואם חס וחלילה יקרה מקרה ותתבע את המקיף על אובדן הרכב, תקבל לפי ערך של קליאו 2.0 אוט'?

פורסם

להיפך הוא יקבל יותר כסף כי הקליאו שלו היתה ידנית, והוא יקבל פיצוי לפי אוטומטית :lol:

 

אגב כל עוד הערך ע"פ קוד הדגם הוא תואם לא צריכה להיות בעיה כלשהי

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חברה קניתי ב.מ.וו 323 קופה שנת 96 ליפני יומים ,ואני לא מוצא חברת ביטוח שתבטח לי את האוטו פחות מי 11 k , חברה אני בבעיה רצינית .

קודם כל, בודקים מחירים לפני הרכישה....

 

אם אתה צעיר בלי הסטוריה ביטוחית משמעותית, תשכח מתעריף זול יותר.

 

ע"מ להוזיל את עלות הביטוח תוכל לרכוש כיסוי ביטוחי חלקי רק גניבה או תאונה לפי בחירתך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר לשאול למה אתם מחשבים את מחיר הביטוח כאחוז ממחיר הרכב במחירון? הרי זה לא אומר דבר. אני למשל יכול לקבל מחיר דומה בביטוח מקיף של יאריס שנת 2002 ששווה איזה 70000 ש"ח וסקסו שנת 1997 ששווה איזה 20000 ש"ח. אצל הראשונה זה בקושי 3.5 אחוז ממחיר הרכב ואצל השניה יותר מ-10% :roll:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ואם חס וחלילה יקרה מקרה ותתבע את המקיף על אובדן הרכב, תקבל לפי ערך של קליאו 2.0 אוט'?

אין רכב שעונה לשם קליאו 2 ל' אוט'.

במחירון לוי יצחק (ולכן גם בחברות הביטוח) יש.

 

יש רכב העונה לשם קליאו ספורט.

במחירון לוי יצחק (ולכן גם בחברות הביטוח) אין.

 

*ככה זה היה לפני חצי שנה. אני לא יודע אם לוי יצחק התפכח בינתיים...

×
×
  • תוכן חדש...