Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פחחות וצבע מלא לוולבו 245 שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו, אחרי שנה שהיא אצלי ואחרי כמה וכמה "יישורי קו" מכניים, החלטתי שנמאס לי שהשבדית הבלונדינית שלי "סוחבת" עליה 4 גוונים שונים של צהוב.

בהמלצת חבר טוב פניתי לח. מכפר קאסם, העוסק בתחום המוטורי והספורט מוטורי בישראל. אחרי שקיבלתי כמה הצעות מחיר מצבעים בישראל, שהחלו ב-15,000 ש"ח והסתיימו גם ב-30,000 ש"ח לצבע מלא לרכב, הציע לי חמאדה לעשות לוולבו פחחות מלאה, תיקון כל החלודות, צבע יסוד, צבע כללי ולכה במחיר מיוחד למועדון החמש, של 7500 ש"ח. הנה התהליך והתוצאות.

אם אתם חברי מועדון החמש ותרצו לקבל עבודה מצויינת במחיר מדהים של חברי המועדון, פנו אלי לקבלת פרטי האומן.

IMG-20160606-WA0013.jpgIMG-20160606-WA0021.jpgIMG-20160606-WA0024.jpgIMG-20160606-WA0026.jpgIMG-20160611-WA0014.jpgIMG-20160611-WA0015.jpgIMG-20160611-WA0018.jpgחידה 2.jpg

רון אקרמן

דובר

מועדון החמש

האתר שלי: www.rongoodlife.co.il

פורסם

מרשים ביותר! תתחדש ותהנה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תתחדש נראת יפיפיה!!!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
שאלה : למה לא פירקת את כל הניקלים לפני העבודה כמו אלו של החלונות , המפתח , הידית ועוד ?

 

פירקנו את כל הניקלים והקישוטים האפשריים מבלי להיכנס להוצאה מטורפת. הפחח/צבעי עשה עבודה מדהימה. תבוא, תראה מקרוב ותבין שלא מקבלים בשום מקום איכות כזו במחיר כזה.

רוצה לפרק את כל הניקלים, כל ידיות הדלתות, כל החלונות? תשלם 20,000-30,000 ש"ח. רוצה? אני לא!

רון אקרמן

דובר

מועדון החמש

האתר שלי: www.rongoodlife.co.il

פורסם
פירקנו את כל הניקלים והקישוטים האפשריים מבלי להיכנס להוצאה מטורפת. הפחח/צבעי עשה עבודה מדהימה. תבוא, תראה מקרוב ותבין שלא מקבלים בשום מקום איכות כזו במחיר כזה.

רוצה לפרק את כל הניקלים, כל ידיות הדלתות, כל החלונות? תשלם 20,000-30,000 ש"ח. רוצה? אני לא!

בשביל זה שאלתי למה לא פירקת ולמה לא הפחח פירק, במטרה להוזיל עלויות.

ךגבי לבוא לראות, אם תגיע להשקה בשפלה השבוע, אשמח לבוא לראות.

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

נראה מעולה, בוודאי עבור מה ששילמת.

האמת שנקודת המוצא היתה טובה יחסית; למעט 50 הגוונים של צהוב, המכונית סך הכל נראתה טוב, ובכל מקרה אני מניח שלא התכוונת לבצע בה שיפוץ מקיף ומדוקדק.

רק בדרכים טובות !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
נראה מעולה, בוודאי עבור מה ששילמת.

האמת שנקודת המוצא היתה טובה יחסית; למעט 50 הגוונים של צהוב, המכונית סך הכל נראתה טוב, ובכל מקרה אני מניח שלא התכוונת לבצע בה שיפוץ מקיף ומדוקדק.

רק בדרכים טובות !

 

תודה רבה. אבל לדעת גדולים ממני בעולם האספנות היא נראית הרבה יותר ממעולה עבור מה ששילמתי. אספנים וותיקים שראו את הרכב מקרוב נדהמו לשמוע את המחיר ששילמתי. בכל מקרה, מבחינה מכנית היא מתוקתקת. כל החלודות תוקנו. אז נכון שהיא לא תעבור אישור של "פיב"א" - FIVA, אבל בכל קנה מידה אחר, היא בהחלט מרשימה.

רון אקרמן

דובר

מועדון החמש

האתר שלי: www.rongoodlife.co.il

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עבודה נהדרת, רכב נראה מדהים.

אם יש לך סט נוסף של טאסות כאלה, אשמח לרכוש ממך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...