Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פחחות וצבע מלא לוולבו 245 שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב יפה מאד, שאלה שלא קשורה דווקא לצבע

איך הרכב מבחינת מציאת חלקים (לטיפול שוטף וגם לחלקים שונים) האם יש מחלות לדגם??

מה כדאי לבדוק?

שואל כי יש אחד כזה למכירה ואני שוקל את העניין

תודה

פורסם
הרכב יפה מאד, שאלה שלא קשורה דווקא לצבע

איך הרכב מבחינת מציאת חלקים (לטיפול שוטף וגם לחלקים שונים) האם יש מחלות לדגם??

מה כדאי לבדוק?

שואל כי יש אחד כזה למכירה ואני שוקל את העניין

תודה

 

יש המון חלקי חילוף לוולבו.

יש אתרי אינטרנט ייעודיים רק לחלפים של וולבו, מכל סוג, יש המון חלקים שמוצעים ב-eBay וגם בארץ יש המון מכוניות מושבתות שניתן לקנות אותן בזיל הזול לצורך "תרומת איברים". אני, למשל קניתי "תורמת איברים" ב-500 ש"ח ורק החלקים שהוצאתי ממנה ו"השתלתי" במכונית שלי חסכו לי הוצאות של אלפי שקלים אם הייתי רוכש אותם בנפרד (מוט הגה, סטארטר, חלקי דש בורד, ועוד)

יש בבני ברק פירוקיה של וולבו בלבד. כל חלק, מכל דגם כמעט, מכל סוג.

אין לדגם הזה מחלות ספציפיות. בדוק היטב חלודות.

 

בהצלחה.

רון אקרמן

דובר

מועדון החמש

האתר שלי: www.rongoodlife.co.il

פורסם

תתחדש. החזרת למרכב שלה ברק נעורים.

 

לפחות מהתמונות, נראה שהפגושים זקוקים לקצת מירוק והברקה, או שזה רק נדמה לי?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...