Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

^

אל תשכח לשנות את הכינוי ל - ExoticsCar :wink:

 

 

ובכללי אחרי שראיתי את הנתונים והמחיר של קאיימן החדשה, זה רכב ספורט הכי VFM שיכול להיות לדעתי. R8 עולה הרבה הרבה יותר (יותר מפי 3 מגרסת הבסיס של קאיימן) ומסקרן אותי מה יהיה הבדל בינה לבין קאיימן S במסלול.

עריכה אחרונה על ידי arco1
  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

arco אל תדליק אותי סתם ;) הפרארי כרגע רחוקה מרכישה. בינתיים יש לי מחזיק מפתחות של פרארי שעדיין ארוז בקופסא ורק מחכה למפתח של פרארי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
edan82 אוקיי פרארי נבחרה. אבל שכחתי לשאול מה אתה חושב על אסטון מרטין, מהווה מתחרה לפרארי ולמברוגיני?או לפורשה? או לאף אחד מהם?

 

מהביקורות שאני צופה או קורא על אסטון מרטין אני מבין שאסטון מרטין זה לא רכב נהיגה משובח. לטעמי אין להם מתחרים בעיצוב חיצוני ופנימי אבל מבחינת נהיגה ספורטיבית הן ממש לא שם.

פורסם

המכונית הזו פשוט לא עושה לי את זה בשום צורה. בחיי. אני יודע שהיא נראית טוב אבסולוטית, אבל פשוט לא עושה לי כלום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
מהביקורות שאני צופה או קורא על אסטון מרטין אני מבין שאסטון מרטין זה לא רכב נהיגה משובח. לטעמי אין להם מתחרים בעיצוב חיצוני ופנימי אבל מבחינת נהיגה ספורטיבית הן ממש לא שם.

הלכת קצת רחוק עם האמירה שאין להם מתחרים בעיצוב, אבל על טעם וריח..

אני מניח שיצא לך לראות AMG GTS מבפנים..

וזה גם הרכב שהייתי קונה בהינתן והיו לי מיליון וחצי מיותרים :-D

למרות שעפ"י הביקורת העולמית ה-R8 החדשה מאוד מוצלחת, דיי מוריד העובדה שהיא נראית כמעט זהה לדגם היוצא.

עריכה אחרונה על ידי HeroE
פורסם
מהביקורות שאני צופה או קורא על אסטון מרטין אני מבין שאסטון מרטין זה לא רכב נהיגה משובח. לטעמי אין להם מתחרים בעיצוב חיצוני ופנימי אבל מבחינת נהיגה ספורטיבית הן ממש לא שם.

 

האסטון מרטין db11 החדשה הוא הרכב הכי יפה בעולם. נקודה. פשוט מדהימה מכל כיוון, גם מבפנים.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
edan82 אבל שכחתי לשאול מה אתה חושב על אסטון מרטין, מהווה מתחרה לפרארי ולמברוגיני?או לפורשה? או לאף אחד מהם?

 

בוא נאמר שאם הייתי צריך למתוח סקאלת ביצועים שתשקלל כוח והתנהגות, בצד אחד של הסקאלה הייתי שם נניח את הרכב שלי כנקודת המוצא התחתונה ובצד השני פרארי 488, דגמי אסטון מרטין היו מתמקמים איפשהו במרכז הסקאלה כנקודת מוצא עם דגם או שניים טיפלה יותר קרובים לצד של פרארי.

דגמי פורשה על שלל 7000 גירסאותיהם היו פזורים לאורך כל הסקאלה מהנקודה התחתונה ביותר ועד העליונה ביותר.

 

אני מאוד אוהב את אסטון מרטין, רכבים עם המון אופי, חלקם מתנהגים לא רע בכלל גם אם לא ברמת פרארי או דגמים רציניים של פורשה, הם חזקים בהחלט, יודעים לבלום מצויין (במיוחד על סט קראמי).

החיסרון העיקרי- תיבות הילוכים שלא מתאימות בכלל, לא לרכב ביצועי קצה, לא לתג המחיר שלא רחוק מזה של הטופ שבחבורה. יחד עם זאת, אסטון מרטין מרגישות קצת יותר מחוספסת, אין להן את השלמות הזאת של הרכבים האחרים ודווקא מהמקום הזה התיבות הילוכים המעצבנות פתאום הופכות להיות נסבלות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הם גם משדרים לסביבה משהוא אחר לגמרי.

 

להגיע לפגישת עסקים/ דייט עם למבורגיני ישדר שאתה פלייבוי.

עם פרארי? נובוריש.

עם אסטון מרטין? אצולת הממון, קלאסה.

עם שפייקר? "איזה באסה שבאתי לדייט עם תחתונים וחזיה" :lol:

 

זה כמובן שטויות במיץ עגבניות, אבל זה מה שזה משדר לאנשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כדי להשלים את תחושת האצולה ולתת לבעלי אסטון מרטין להרגיש קצת 007 בכל אחד מדגמי אסטון מרטין יש איזשהו כפתור "גדג'טי" ברוח ג'יימס בונד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ואללה, אם באמת היה כסא מפלט כל פעם שהאשה הייתה חופרת, הייתי מוכר כיליה ויורד לזנות רק בכדי לממן לי כזה רכב :lol:

 

מאמי, אתה שומע, אז בנוגע לתמונה שאני מבקשת כבר חצי שנה שתיתלה...EJECT_EJECT_EJECT!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

החיסרון העיקרי- תיבות הילוכים שלא מתאימות בכלל, לא לרכב ביצועי קצה, לא לתג המחיר שלא רחוק מזה של הטופ שבחבורה.

אם זכרוני אינו מטעני, הם עדיין עם גיר רובוטי קלאץ בודד.

פורסם
הלכת קצת רחוק עם האמירה שאין להם מתחרים בעיצוב, אבל על טעם וריח..

אני מניח שיצא לך לראות AMG GTS מבפנים..

 

מתי זכור לך שראית עיצוב פנים כזה?

2017-Aston-Martin-DB11-interior-seats.jpgdb11-018.jpg


×
×
  • תוכן חדש...