Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשקיע בשלייף סבון, מיותר לגמרי. עכשיו, כל עוד זה טרי, קנה אוטם צבע מנזרנה pl ויישם על הרכב, לאחר שטיפה עם סבון כלים, ולאחר מכן ווקס גולד קלאס קרנובה פלוס של מגווירס. חזור על הווקס פעם בחודשיים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז אם איתן אליחי פדאנט בתחומו, איך הצליח להדביק את הכיתוב HYUNDAI בצורה כל כך עקומה? תחזור אליו למקצה שיפור...

 

:lol:

 

עקום לגמרי.... תחזור אליו מהר

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אל תשקיע בשלייף סבון, מיותר לגמרי. עכשיו, כל עוד זה טרי, קנה אוטם צבע מנזרנה pl ויישם על הרכב, לאחר שטיפה עם סבון כלים, ולאחר מכן ווקס גולד קלאס קרנובה פלוס של מגווירס. חזור על הווקס פעם בחודשיים.

ידוע לך איפה מוכרים?

 

לא נורא, היונדאי לא מפריע לי בעין, האמת שאת העבודה הזו עשה הצבעי של ד"ר פח וצבע (באופן פרטי)

פורסם

טיפ לשיפור הבא:

החלפת לוחית רישוי קידמית + מסגרת

יהפוך את הרכב לצעיר יותר בכמה שנים. :)

 

תתחדש!

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

שמתי לב שענית בפירוט על כל השאלות וההתייחסויות, אך התחמקת מכמה זה עלה לך...

בכלל, אנשים ממעיטים לספר כמה צביעה עלתה להם. האם מהפחד שנגיד שהם פריירים? אל חשש, לא נעשה זאת...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
שמתי לב שענית בפירוט על כל השאלות וההתייחסויות, אך התחמקת מכמה זה עלה לך...

בכלל, אנשים ממעיטים לספר כמה צביעה עלתה להם. האם מהפחד שנגיד שהם פריירים? אל חשש, לא נעשה זאת...

אל תקפוץ למסקנות, אני לא רוצה להגיד מחירים כשבפועל יכו ללהיות שהמחיר שנתנו לי נמוך לצורך העניין.

פורסם

נראה יפה לגמרי, אני משתעשע עם הרעיון של צבע מלא ללנסר, אשמח לדעת כמה לקח לך (מן הסתם לצבוע גטס זה פחות מאמץ מלנסר, אבל מעניין לדעת מה הכיוון הכללי)

 

בחניון של העבודה הקודמת שלי יצא לי לראות כל יום גטס כמו שלך בצבע כחול אלקטרה (כמו בקרוז), מן הסתם לא מקורי אבל נראה פצצה, אני לגמרי בעד השקעה קוסמטית (ובכלל) ברכב אהוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אכן תוצאה יפה מאוד. לא יודע מה המחיר אבל בהנחה שהוא זול זה עבודה מצוינת אם הוא לא זול יש כמה orange peel שאצלי לא היו עוברים.

 

תהנה מהרכב

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

העבודה נראית מעולה.

אחד מוציא 5K על בולמים, האחר מוציא 5K על שיפורי מנוע והשלישי על צבע ודיטיילינג. הכל טוב והכל סופר דופר לגיטימי. כל אחד ומה שעושה לו טוב.

אני ממש לא רואה בעיה בבזבוז של סכום יקר גם על רכב עממי. כל עוד כיף לך מזה ואתה נהנה, לך על זה.

מעבר לכך, זה נראה מעולה. אשמח לשמוע על מחיר גם, בלי יותר מדי משחקי ניחושים ;)

אם אתה מתעקש, לדעתי אזור ה-3.5K

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...