Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר מעבודה קנה אחד לבנה מהסוג הבסיסי והייתה לי הזדמנות לראות אותה בפרטים וגם קצת לנסוע. אין לה שום דבר, לדעתי, כדי לעלות לפסגה. מכונית סתמית בסגמנט שלה. יכול להיות שהם יצליחו עם QV , אבל זאת - שום דבר מיוחד.

מה מיוחד ברכב עם 3/4 מנוע (ליטר וחצי, 3 ציל')?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הבנתי.

במה זה שונה מדגמים של יצרנים אחרים והדימיון שבין גרסת בסיס לספורטיבית?

אני לא חושב שזה הליך הפיתוח אצל המתחרות. הרי הם לא מציגים קודם את הגרסה הבכירה ואז את היתר.

 

גם אם כן, הכוונה היא שאם התלתן טובה (יותר), זה יהיה גם הכיוון עם הגרסאות הרגילות. עכשיו תוסיף את העובדה שקודם הכינו את הגרסה הבכירה וממנה גזרו את דגמי הבסיס והביניים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, עניני מכירות....

לפי carsalesbase.com נמכרו במעט החודשים שהג'וליה שווקה בשנת 2016, 10475 ג'וליות באירופה.

לפי האתר הנ"ל ולפי drive.com ו-motoring.com רשימת ההמתנה לתלתן ירוק ( נכון לתחילת החודש) היא 6 חודשים...

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספקת לנהוג?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

לא, ישבתי ליד הנהג. נסיעה קצרה מאוד, עד לחניה. לא יודע איך היא לנהג, פנים הרכב משדרים איכות, מבחוץ היא נאה. אבל היא נאה כמו שמאזדה 3 נאה, אין בא ניצוץ. אני מאחל לכל חובבי אלפא שהמותג יתחזק ויגדל. אך רק ימים יגידו, האם האיטלקים הצליחו או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה הליך הפיתוח אצל המתחרות. הרי הם לא מציגים קודם את הגרסה הבכירה ואז את היתר.

 

גם אם כן, הכוונה היא שאם התלתן טובה (יותר), זה יהיה גם הכיוון עם הגרסאות הרגילות. עכשיו תוסיף את העובדה שקודם הכינו את הגרסה הבכירה וממנה גזרו את דגמי הבסיס והביניים.

 

 

לפני 30 שנה זה באמת היה מרשים אותי.

 

היום, כשסופרי האפונים שולטים ביד רמה (במיוחד תחת שרביטו של מרקיונה הכלכלן), שיספרו סיפורי סבתא למי שמאמין להם.

 

אין לי שום צל צילו של ספק שהמפרט המלא עם תמחור מלא והמדוקדק לכל דיגמי הג'וליה היה מוכן עוד לפני שהגוליה הראשונה התחילה את מסעה בפס הייצור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה הקדים אותי.

אני חושב שלב ספורטיבי נותן תחושה של כיפוף המציאות לעולם האידאלי שלא קיים.

זה שה QV הוצגה קודם זה לא אומר כלום על הפיתוח ועל סדר הדברים.

לי נראה שזו החלטה שיווקית פרופר. להוציא לאור גרסה שתקדם את ערכי המותג, תסחוט מחמאות, תחשוף יכולות ושתתחרה בפלח מאוד ממוקד. שם קל יותר להתבלט. ואחרי פתיחת הציר ויצירת התדמית המנצחת, אפשר להניח על המדף את הגרסאות הנמוכות.

אבל אין לי מידע ממקורות בכירים...אז אולי באמת תכננו את ה QV לבד וכשסיימו העבודה הייתה לעשות לה דאונגרייד.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אולי דעתך, אבל לבאגירה אין צל צילו של ספק.

 

נזכרתי במערכון על ההוא שמספר על חבר שלו, שיודע הכל על המצב הביטחוני, כי את הבור, הבור בקריה - חפרו מסביבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 שנה זה באמת היה מרשים אותי.

 

היום, כשסופרי האפונים שולטים ביד רמה (במיוחד תחת שרביטו של מרקיונה הכלכלן), שיספרו סיפורי סבתא למי שמאמין להם.

גילוי מרעיש: לפני 30 שנה וגם לפני 50 שנה, יצור רכבים היה, כמו היום, עסק כלכלי שמטרתו להרוויח.

 

אין לי שום צל צילו של ספק שהמפרט המלא עם תמחור מלא והמדוקדק לכל דיגמי הג'וליה היה מוכן עוד לפני שהגוליה הראשונה התחילה את מסעה בפס הייצור.

באמת לא ברור מה הם עשו שם שנתיים וחצי. יום, יומיים והרכב מוכן.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

באגירה הקדים אותי.

אני חושב שלב ספורטיבי נותן תחושה של כיפוף המציאות לעולם האידאלי שלא קיים.

תרשה לי לתקן, זה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו. אני בסה"כ מתאר את מה שאלפא הצהירו בעצמם.

 

זה שה QV הוצגה קודם זה לא אומר כלום על הפיתוח ועל סדר הדברים.

לי נראה שזו החלטה שיווקית פרופר. להוציא לאור גרסה שתקדם את ערכי המותג, תסחוט מחמאות, תחשוף יכולות ושתתחרה בפלח מאוד ממוקד. שם קל יותר להתבלט. ואחרי פתיחת הציר ויצירת התדמית המנצחת, אפשר להניח על המדף את הגרסאות הנמוכות.

אבל אין לי מידע ממקורות בכירים...אז אולי באמת תכננו את ה QV לבד וכשסיימו העבודה הייתה לעשות לה דאונגרייד.

אלפא הציגו את התלתן לציבור הרחב בתערוכת פרנקפורט 2015. בג'נבה 2016 הציגו חלק קטן מהגרסאות הרגילות וגם זה בתצורה לא סופית. אם הכל היה מוכן, אז היו מציגים בג'נבה את הגרסאות הרגילות בצורה מסודרת.

 

מעבר לכך, אלפא הצהירו בעצמם שהפיתוח של השאסי החדש והדגם הראשון שיתבסס עליו - הג'וליה - החל עם הגרסה הבכירה ויש בכך לא מעט היגיון.

 

כמובן, יכלו לחכות עוד חצי שנה ולהציג את הכל יחד, אך אני מסכים איתך כי שיווקית הם פעלו נכון. התלתן מושכת תשומת לב ובונה את המותג, גם אם זה נעשה כך מכורח המציאות.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 שנה זה באמת היה מרשים אותי.

 

היום, כשסופרי האפונים שולטים ביד רמה (במיוחד תחת שרביטו של מרקיונה הכלכלן), שיספרו סיפורי סבתא למי שמאמין להם.

 

אין לי שום צל צילו של ספק שהמפרט המלא עם תמחור מלא והמדוקדק לכל דיגמי הג'וליה היה מוכן עוד לפני שהגוליה הראשונה התחילה את מסעה בפס הייצור.

פעם נוכלים תמיד נוכלים. לא לחינם מזהירים מכייסים באיטליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך כי שיווקית הם פעלו נכון.

 

[emoji106]

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בקשר לשירות של סמל"ת. קניתי בשנים האחרונות שתי מכוניות חדשות מסמל"ת וקבלתי שירות מצוין באולמי המכירות (זה כמובן לא מדגם מייצג). מעבר לזה, לאלפא יש שירות VIP בכל תקופת האחריות שכולל רכב חליפי בכניסה למוסך, שירות לקיחת רכב מהבית, מוקד 24 שעות ועוד הרבה. מה יש ל-BMW?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בב.מ.וו אין שרות גרירות ואין כלל מוסכים כי הן לעולם לא מתקלקלות, לעומת זאת אלפא...:lol:

 

בנימה רצינית, יש בדיוק את אותו שרות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בקשר לשירות של סמל"ת. קניתי בשנים האחרונות שתי מכוניות חדשות מסמל"ת וקבלתי שירות מצוין באולמי המכירות (זה כמובן לא מדגם מייצג). מעבר לזה, לאלפא יש שירות VIP בכל תקופת האחריות שכולל רכב חליפי בכניסה למוסך, שירות לקיחת רכב מהבית, מוקד 24 שעות ועוד הרבה. מה יש ל-BMW?

 

בניר צבי יש דוכן של 'שלמה', ואם אתה משאיר שם ליותר מיום רכב באחריות - אתה תקבל רכב חלופי במקומו, בד"כ מאזדה 3.

 

אינני מוכן למסור את הרכב לנהג שייקח אותו לטיפול, אבל האופציה קיימת.

 

השירות ברחוב המסגר הוא לעילא - זה ברור שלא כמו באלפא כי בכל זאת להגיע לרמה כל כך גבוהה זה בלתי אפשרי ליבואן רגיל. שירות תמיכה טלפוני אתה מקבל בכל שעה סבירה.

 

מה השאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...