Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שהוא חלום ילדות שלי.ברצוני לשאול את המבינים בתחום מהי עלות ייבוא רנו פואגו 84-85 כולל מיסים והובלה מאירופה?

פורסם

לא הרבה מכוניות כאלו שרדו, ואלו שכן נסחרות סביב ה 4,000-6000 יורו.

תכפיל ב 3 (בערך) ותקבל את התוצאה בשקלים.

זול זה לא יהיה, מן הסתם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם מייבאים מבולגריה למשל רכב כזה שהוא עולה 4000 ש"ח אז כמה מיסים מוסיפים בארץ?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בעיקרון, מחיר הקניה באירופה כפול 3 (מי שציין כפול 10 מדובר במחיר בדולרים ומארה"ב ובלי להמיר ערך דולרי לש"ח).

 

מעבר לעיקרון, 1000 אירו זה מחיר יחסית נמוך וייתכן שהמכס לא יקבל את ההערכה ויזמין שמאי או יפנה למחירון בכדי לראות ערך הרכב שם.

 

מצד שני, מדובר בפםואגו, כמה כבר היא תופיע במחירון, אם בכלל?

 

עניינית לפואגו, נהגת בה פעם? אני הייתי משאיר את החלום הספציפי הזה בגדר חלום כי המימוש שלו (גם בנהיגה וגם באמינות הרכב) עלול להיות מאכזב ביותר, אבל זה רק אני...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הפואגו היתה סהכ רנו 18, לטוב (נוחות נסיעה מצויינת, אמינות בסיסית טובה וביצועים טובים בגרסאות היקרות) ולרע ( התנהגות כביש שסבלה מחלוקת משקל גרועה ואיכות גימור בינונית).

העיצוב נאה והאיבזור עשיר, ספק אם שווה את כאב הראש של היבוא..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ספשלי פור יו:

http://www.ebay.com/itm/Renault-Other-/152080317359?forcerrptr=true&hash=item2368b17baf:g:GxAAAOSwRH5XK6VZ&item=152080317359

 

אני מקווה שתראה את זה בקרוב, עוד עשר שעות נסגרת המכירה (אמנם המחיר לא הגיע לריזרב).

בהצלחה!

 

הפואגו שהצעת היא דגם אמריקאי.

 

היא סובלת מפגושים מכוערים, מנוע מוחלש ביחס לגרסה האירופית וביבוא תסבול מתוספת של כ-15% מכס מאחר ומדובר ברכב אירופי שמגיע ממדינות צפון אמריקה.

 

https://taxes.gov.il/customs/personalimport/documents/madrihyevuishirehev.pdf

 

מצטרף לדברים של קודמיי לעניין יכולותיה הצנועות של הפואגו כמכונית ספורטיבית ועצם כדאיות היבוא עבור רכב כזה.

 

חלומות ילדות? כשהייתי בבי"ס יסודי, חלמתי שכשאגדל, תהיה לי AMC PACER :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אפרופו חלומות ילדות, כשהייתי בכיתה א' היה לי שכן טיס קרב שהתנייד בג'ולייטה סדאן 1750, אהב אותה אהבת נפש אבל כמעט כל יום שהייתי רואה אותו ליד הרכב, זה היה עם מכסה מנוע מורם.

 

יום אחד האלפא נעלמה ובמקומה צצה 2002TII, אני מניח שזה אחד מהמאורעות המכוננים בגיבוש תפישתי המוטורית :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

מה ששכחו לציין, זה שצריך לשלם מכס גם על ההובלה. כלומר אם קנית את הרכב ב 1000 דולר וההובלה עלתה 1000 דולר, אז תכפיל את הסכום הכולל (2000 דולר) ב-3, או ב 2.5 אם אתה יותר אופטימי (כמוני למשל), וזה בעצם נותן אותה תוצאה כמו החישוב של הוספת אפס לסכום בדולרים (כל עוד הדולר סביב 4 שקלים)

עריכה אחרונה על ידי tanga
פורסם

ממש לא מדויק, ז"א זה נכון שהמכס חל גם על מחיר ההשטה, אבל תחשיבי ה X3 או ה X10 כבר כוללים את הענין.

 

סכום הקניה באירופה כפול שער האירו כפול 3 הוא התחשוב המלא.

 

דוגמא בגסות:

 

סכום קניה בארהב של 1000$ מחושב בקלות למחיר בארץ של 10 אלף ש"ח. (X10 ללא המרת שער)

סכום קניה באירופה של 1000 אירו מחושב כפול 3 וכפול שער האירו = 12 אלף ש"ח. (X3 עם המרת שער)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היו בארץ פואגו וגם בדגמי טורבו.

 

לא מזמן צצה בפייסבוק איזה אחת טורבו מקורית מאזור מודיעין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אפרופו חלומות ילדות, כשהייתי בכיתה א' היה לי שכן טיס קרב שהתנייד בג'ולייטה סדאן 1750, אהב אותה אהבת נפש אבל כמעט כל יום שהייתי רואה אותו ליד הרכב, זה היה עם מכסה מנוע מורם.

 

יום אחד האלפא נעלמה ובמקומה צצה 2002TII, אני מניח שזה אחד מהמאורעות המכוננים בגיבוש תפישתי המוטורית :lol:

 

הגולייטה סדאן (סדרה116) הייתה שנת 81-84? האם הבחור החליף אותה בישביל מכונית ישנה יותר? (2002TII) לא יוצרה אל תוך שנות השמונים?

אמנם הג'ולייטה סדאן יוצרה משנת 77 והלאה אך אני לא חושב שהיבואן של אז הביא אותה במקביל לאלפתא במהלך סוף שנות השבעים.

אני שואל מפני שמאוד לא אופייני לאנשים ללכת לאחור בשנת דגם כשמדובר בדיילי. כמובן שאני מתאר לעצמי שאת הבימר ראית תמיד עם מכסה מנוע סגור נכון?

×
×
  • תוכן חדש...