Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עברנו קצת על הפוסט ועל הלינקים.

הפואגו מארה"ב נסגרה בכ 1700$, בארץ היא היתה עולה כ 45,000 שקלים, אחרי הכל.

באירופה, לקחנו בחשבון כ 3000 אירו, שגם הם בסופו של דבר היו מגיעים לכ 45000 שקלים.

במקרים של מכוניות במחירים האלו, עיקר העלויות נובעות מעלויות השילוח והמיסוי. במקרה של הפואגו, המחיר הזול בארה"ב היה מתקזז עם עלויות השילוח הנמוכות יותר מאירופה.

לשרותכם,

SMC

פורסם
הגולייטה סדאן (סדרה116) הייתה שנת 81-84? האם הבחור החליף אותה בישביל מכונית ישנה יותר? (2002TII) לא יוצרה אל תוך שנות השמונים?

כמובן שאני מתאר לעצמי שאת הבימר ראית תמיד עם מכסה מנוע סגור נכון?

 

סליחה, הטעות שלי, האלפא הייתה ג'וליה.

 

 

בניינו, אף רכב בשנתונים האלה לא זכה להיות לאורך זמן עם מכסה מנוע סגור (כיווני וניקויי פלטינות, קרבורטורים, שסתומים, מערכות חימום לא יעילות ושאר סיבות שונות ומשונות להרים מכסה מנוע).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סליחה, הטעות שלי, האלפא הייתה ג'וליה.

 

 

מנוע 1750 היה בברלינה(ובהמשך גם 2000 סמ"ק). הנפח הגדול ביותר בג'וליה היה 1600 סמ"ק.

 

לשאלתו של ידידנו מהאי הבריטי, למיטב זכרוני, הג'ולייטה יובאה לישראל החל משנת הדגם 1979.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

פואגו טורבו בעבור 1,600 אירו לפני מיקוח.

 

http://m.blocket.se/kristianstad/Renault_Fuego_Turbo_66025956.htm?ca=11&w=3

 

הדברים האלה בכלל הגיעו עם מגדש, או שזאת תוספת?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

היו בהחלט מקוריות עם כיתוב טורבו ענק לכל אורך הדלת ולרוחב החלון האחורי.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממש לא מדויק, ז"א זה נכון שהמכס חל גם על מחיר ההשטה, אבל תחשיבי ה X3 או ה X10 כבר כוללים את הענין...

 

לרכבים יקרים (שעולים 10,000 דולר ומעלה למשל) אכן תחשיב הX10 כולל את העניין. אבל לרכבים זולים (1000 דולר למשל) מחיר הרכב פחות משמעותי מעלות ההובלה, ועל כן צריך להוסיף את ההובלה לפני ההכפלה. הרי אם לפי החישוב של X10 רכב שעולה 1000 דולר יעלה בארץ 10,000 שקל, אז רכב שעולה 500 דולר יעלה בארץ 5000 שקל ? ממש לא, יעלה הרבה יותר...

פורסם
פואגו טורבו בעבור 1,600 אירו לפני מיקוח.

 

http://m.blocket.se/kristianstad/Renault_Fuego_Turbo_66025956.htm?ca=11&w=3

 

הדברים האלה בכלל הגיעו עם מגדש, או שזאת תוספת?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

בוודאי שהגיעו עם מגדש.

מה שכן, הרנו 18 טורבו והפואגו עשו שימוש במנוע קטן יותר בנפח 1565 סמ"ק של הרנו 15TS ולא במנוע ה 1647 סמ"ק.

ההספק היה 132 כ"ס מכובדים לזמנם והביצועים היו טובים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא יותר פשוט לקנות בארץ במקום כל הכאב ראש של היבוא?

למכירה רנו פאגו טורבו אספנות מודל 1985 טסט עד סוף השנה צמיגים חדשים נקנתה מיד ראשונה בצבע המקורי !



הרכב עבר צביעה מכני מעולה גיר 5 הילוכים ה"כ ,ח"ח ,נ"מ לפרטים נוספים 0543000900 מחיר 28000 ש"ח

attachment.php?attachmentid=451524&d=1455480608&thumb=1

פורסם
לא יותר פשוט לקנות בארץ במקום כל הכאב ראש של היבוא? [/url]
זאת ידידי בדיוק מטרת תקנות היבוא לארץ, לעשות את זה כ"כ קשה ולא משתלם.
×
×
  • תוכן חדש...