Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי רעיון, אם הדגלים לא יושבות אולי תקנה דגלות?

בחייך,על מה אתה מדבר?

דגלות זה הרבה יותר יקר.

איפה ישיג דגלות ב15 שקל,ועוד 3 ימים לפני החג?

תן עצות מעשיות,לא סתם.

סלע

פורסם

אפשר לחבר למכסה מנוע, ולחשוב שאתה שגריר. :)

יש לי חבר שעשה את זה במזדה דמיו. מגוחך יותר ממה שזה נשמע.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא כדאי לחבר למכסה המנוע מ2 סיבות:

1. זה מסתיר את הדרך.

2. הבסיס של הדגל משתפשף בצבע ויכול לשרוט אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אושריקו, כל הכבוד לך שאתה חוגג את יום העצמאות עם דגלים כפי שצריך.

כשהמדינה הוקמה גם השמאלנים הכי קיצונים הבינו שזו מלחמת אין ברירה כדי להתקיים ושאם היינו נכשלים בה היינו נטבחים בכמויות. גם היום אם ניכשל נגיע למצב יותר גרוע מהשחיטה ההדדית שקימת בסוריה. חבל שעם השנים יום העצמאות הפך לסתם עוד יום חופש לחלק מאיתנו.

 

יהודה

פורסם

הסנטימנט הלאומי הולך ונשחק וזה דבר טבעי. בטח כשהוא מתבסס על אתוס של "לעולם תאכל חרב" כשעם שתי שכנות וחצי יש לנו שלום...

 

בוודאי שהסנטימנט הזה לא צריך להניע אותנו לעשות דברים תמוהים כמו להסתיר את שדה הראיה שלנו במראות עם דגלים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אושריקו, כל הכבוד לך שאתה חוגג את יום העצמאות עם דגלים כפי שצריך.

כשהמדינה הוקמה גם השמאלנים הכי קיצונים הבינו שזו מלחמת אין ברירה כדי להתקיים ושאם היינו נכשלים בה היינו נטבחים בכמויות. גם היום אם ניכשל נגיע למצב יותר גרוע מהשחיטה ההדדית שקימת בסוריה. חבל שעם השנים יום העצמאות הפך לסתם עוד יום חופש לחלק מאיתנו.

 

יהודה

ציפיתי שיקפוץ הגאון המתקרבן התורן, אני חייב לציין לחיוב שלקח זמן רב עד הקפיצה.

אין שום קשר בין פטריוטיזם, רצון ויכולת לחגוג את יום העצמאות "כהלכתו" ובין לחסום את שדה הראיה לאחור עם דגל ישראל על המראה.

אפשר לשים דגל בחלון למי שלא מפריע לו הסווירלים שהדגל יוצר ואפשר לשים מגנט עם דגל למי שזה כן מפריע לו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואפשר פשוט לתלות דגל גדול מהמרפסת בבית וזהו. כל הדגלים האלה לרכב מיוצרים בסין העממית ונמכרים בדרך כלל ע"י ילדים שמסכנים את חייהם בצמתים. הקשר בין זה לפטריוטיות די רופף לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

השני סנט שלי - ברכב הקודם שלי - גרנדה פונטו, הדגלים התלבשו לי בצורה מושלמת ולא הסתירו בכלל את שדה הראיה לאחור. כנראה שיצא בפוקס, אבל סיפור אמיתי לגמרי. אבל הדגלים האלה נגנבו (כנראה ע"י ערבים, אני עובד באיזור קצת "עויין"), מאז אני לא שם יותר על הרכב מחשש שבפעם הבאה יגרמו לי גם נזק לאוטו. קצת עצוב, אבל זו המציאות.

פורסם
אושריקו, כל הכבוד לך שאתה חוגג את יום העצמאות עם דגלים כפי שצריך.

כשהמדינה הוקמה גם השמאלנים הכי קיצונים הבינו שזו מלחמת אין ברירה כדי להתקיים ושאם היינו נכשלים בה היינו נטבחים בכמויות. גם היום אם ניכשל נגיע למצב יותר גרוע מהשחיטה ההדדית שקימת בסוריה. חבל שעם השנים יום העצמאות הפך לסתם עוד יום חופש לחלק מאיתנו.

 

יהודה

ואיך בדיוק לקנות דגל שמיוצר בסין, כל שנה ושנה, כשבוע לפני יום העצמאות, ואז לזרוק אותו לשולי הכביש - מהווה ביטוי לפטריוטיזם?

מילא אנשים היו קונים דגל שמיוצר בישראל ושומרים אותו משנה לשנה. או אפילו דגל סיני, אבל לפחות שלא יהיו זרוקים אחרי זה בכל פארק או כביש.

הדגלים האלה הפכו לשופוני "תראו כמה אני פטריוט שבוע לפני יום העצמאות, ועד כמה לא אכפת לי בשאר ימי השנה".

פורסם
ברכב הקודם שלי - גרנדה פונטו, הדגלים התלבשו לי בצורה מושלמת ולא הסתירו בכלל את שדה הראיה לאחור. .

אין שום קשר בין פטריוטיזם, רצון ויכולת לחגוג את יום העצמאות "כהלכתו" ובין לחסום את שדה הראיה לאחור עם דגל ישראל על המראה.

אפשר לשים דגל בחלון למי שלא מפריע לו הסווירלים שהדגל יוצר ואפשר לשים מגנט עם דגל למי שזה כן מפריע לו.

הנה אצל arco1 הדגלים לא הפריעו לשדה הראיה, כלומר זה לא אוטומטי שהדגל יחסום שדה ראיה.

בכלל לדעתי כדאי לרדת ממילים גדולות כמו פטריוטיזם, ולא להשאיר את הנפת הדגל רק לח"כים כמו אורן חזן ובצלאל סמוטריץ.

יום העצמאות הוא חג, ואחד מסממני החג הוא הדגל, שלטעמי מבטא שמחה על קיום המדינה, שזה ממש לא מובן מאליו, גם היום.

הסנטימנט הלאומי הולך ונשחק וזה דבר טבעי. בטח כשהוא מתבסס על אתוס של "לעולם תאכל חרב" כשעם שתי שכנות וחצי יש לנו שלום...

לדעתי החג הוא מעבר לחילוקי דעות פוליטים. החג הוא של כולנו ולא שייך רק לתומכי הממשלה.

ואפשר פשוט לתלות דגל גדול מהמרפסת בבית וזהו. כל הדגלים האלה לרכב מיוצרים בסין העממית ונמכרים בדרך כלל ע"י ילדים שמסכנים את חייהם בצמתים. הקשר בין זה לפטריוטיות די רופף לדעתי.

ואיך בדיוק לקנות דגל שמיוצר בסין, כל שנה ושנה, כשבוע לפני יום העצמאות, ואז לזרוק אותו לשולי הכביש - מהווה ביטוי לפטריוטיזם?

כל אחד יחגוג בצורה שנראה לו, עם דגלים בבית ו\או ברכב. מה הקשר בין מקום היצור של הדגל ובין השימוש בו? בחנוכה למשל, חוגגים עם חנוכיה ולא משנה אם החנוכיה יוצרה בסין.

 

יהודה

פורסם

אין שרשור שלי שלא מתפתח להמון תגובות ודיונים, אני פשוט מגנט.

 

שורה תחתונה, ויתרתי על הנושא, זה פשוט לא יושב נכון. שנה שעברה הצלחתי לקמבן משהו וישב מעולה, ולא הסתיר שום דבר. המשכתי איתם כמה זמן אחרי עצמאות עוד. כנראה שהשנה זה גדלים אחרים. העיקר ששאלתי בחנות אם זה מתאים לכל מראה ניסו להסתלבט... מסתבר שאני יודע על מה אני מדבר, רכב בן 16 שנה, בטוח שגדלים משתנים בכל דבר לעומת רכבים חדשים.

פורסם (נערך)
בכלל לדעתי כדאי לרדת ממילים גדולות כמו פטריוטיזם, ולא להשאיר את הנפת הדגל רק לח"כים כמו אורן חזן ובצלאל סמוטריץ. יום העצמאות הוא חג, ואחד מסממני החג הוא הדגל, שלטעמי מבטא שמחה על קיום המדינה, שזה ממש לא מובן מאליו, גם היום.

 

לדעתי החג הוא מעבר לחילוקי דעות פוליטים. החג הוא של כולנו ולא שייך רק לתומכי הממשלה.

 

דקה של לטינית: פטריוטיזם מלשון Patria - ארץ-אבות, מולדת. לכן פטריוטיזם פירושו פשוט לבטא "שמחה על קיום המדינה" בלשונך. "מלים גדולות" עלאק...

 

דקה של לימודי מדינאות ("מדע המדינה") - מדינה וממשלה אינן היינו הך, ובין תחושת הפטריוטיזם כשלעצמה לבין השקפה פוליטיות כזו או אחרת (מלבד זו האנרכיסטית) אין שום קשר.

 

הפטריוטיזם (זהות כבן למולדת לאומית) נשחק בכל העולם באופן טבעי. הנסיון לבסס אותו מחדש בזמן הווה בעזרת טיעונים שהיו מתאימים לשנות החמשים מגוכח כמעט באותה מידה כמו הנסיון להשתמש בו כצידוק להתקנת טלאי בדמות הדגל על המראה.

 

הדגלונים הללו מפריעים ב-99% מן המקרים. אם הם לא מפריעים באותו רגע, סע איתם שעה ומהרוח הם מתרופפים ומתחילים להפריע. ואני עוד לא מדבר על מכוניות שיש להן אור איתות במראה שמוסתר כליל על ידי הטלאי הזה.

 

אושריקו, כדי שהשרשור הזה לא יהיה בזבוז זמן מוחלט עבורך להלן חידה: מה הקשר בין השורש של המלה הלטינית Patria לבין מלה בעלת משמעות קרובה בלשון אבותיך?:hihi:

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אין שרשור שלי שלא מתפתח להמון תגובות ודיונים, אני פשוט מגנט.

 

שורה תחתונה, ויתרתי על הנושא, זה פשוט לא יושב נכון. שנה שעברה הצלחתי לקמבן משהו וישב מעולה, ולא הסתיר שום דבר. המשכתי איתם כמה זמן אחרי עצמאות עוד. כנראה שהשנה זה גדלים אחרים. העיקר ששאלתי בחנות אם זה מתאים לכל מראה ניסו להסתלבט... מסתבר שאני יודע על מה אני מדבר, רכב בן 16 שנה, בטוח שגדלים משתנים בכל דבר לעומת רכבים חדשים.

 

השרשור הזה היה צריך להפתח בטכני.

אין ספק אפילו.

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...