Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס או מאזדה 3 מנוע 2.0?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך את עזרתכם.

רכב חדש- גולף 1.4 150 כ"ס או מאזדה 3 מנוע 2.0.

דגש על נוחות נסיעה. תא שקט. תאוצה. ומרווח לנהג.

מרווח נוסעים- אני נוסע לבד, לא אכפת לי .

אמינות- אחריות 3 שנים בשתיהם, כך שמה זה משנה לי?!

צריכת דלק- לא חשובה לי.

ירידת ערך- יש הבדל דרמטי?

תודה לעונים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגולף תהיה עדיפה ברוב הפרמטרים שרשמת, במיוחד המנוע הרבה יותר חזק וזמינות כוח. איכות חומרים מצוינת.

פורסם

אמינות- אחריות 3 שנים בשתיהם, כך שמה זה משנה לי?!

 

ירידת ערך- יש הבדל דרמטי?

אם חשובה לך ירידת הערך, אז צריכה להיות חשובה לך גם האמינות.

גם אם הזמן שהאוטו יבלה במוסך לא יקר לך, ירידת הערך בפועל מושפעת מאוד מהאמינות.

 

לא אני יכול להגיד על אחת המכוניות שאינה אמינה, רק לתשומת לבך.

פורסם

הגולף כנראה יותר תתאים לך. מנוע מוגדש, נוחה יותר על הכביש (מביקורות שקראתי) וגם איכותית יותר. תכניס למשוואה גם את הפוקוס החדשה. גם מוגדשת וחזקה, גם גיר אוטומטי פלנטרי וגם איכותית.

פורסם

הגולף מהנה יותר בנהיגה למרות שגם המאזדה טובה בזה. אם חשוב לך אמינות וראש שקט מעבר לשלוש שנים הראשונות, המאזדה לוקחת.....

פורסם

אכן אם הגולף היתה מגלה רמת אמינות יפנית, זה מבחינתי היה כמעט הרכב האידיאלי. כל פעם שאני נוהג בה, זה מעלה לי חיוך על השפתיים......אבל שאני חושב על המוקשים הצפויים בדרך, אני נרגע ממהנאה.

פורסם
הגולף מהנה יותר בנהיגה למרות שגם המאזדה טובה בזה. אם חשוב לך אמינות וראש שקט מעבר לשלוש שנים הראשונות, המאזדה לוקחת.....

 

זה מאוד תלוי איך אתה מגדיר הנאה מנהיגה. זאת אמנם לא אחת מהדרישות של פותח השרשור אבל המאזדה הרבה יותר מהנה לנהיגה.

התגובה שלה להיגוי הרבה יותר מידיות וההגה חד יותר, זויות הגלגול שלה קטנות יותר משל הגולף ונסיעה בכביש מפותל תהיה מהנה יותר מאחורי ההגה של המאזדה.

הוא דיבר על שקט, נוחות ותאוצה זריזה. בתחומים האלה יש לגולף יתרון קל.

 

יש גם הבדלי אבזור דיי מהותיים בין ה-3 ספיריט לגולף 150.

פורסם (נערך)

באתר אחר עשו השוואה בין מאזדה 3 כזאת, לסיאט לאון FR (די דומה לגולף, ועם מנוע יותר חזק).

 

את ההשוואה אתה יכול לראות כאן

 

בבדיקה שלהם התברר שהסיאט נותנת ביצועים עדיפים, אבל מבחינת עידון בתגובות - המאזדה לוקחת.

ולפי דעתי, זה מה שחשוב - לא כמות הכח, אלא יכולת השימוש בו ברגע המתאים.

 

כמובן שהכי טוב זה אם תבדוק את הדגמים בעצמך - במאזדה אם אתה מרוצה מכח המנוע, ובגולף, אם העידון בתגובות טוב (תגובות הדוושות, פידבק מההגה, איך האוטו מתנהג בסיבובים).

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי ntd
פורסם

ה 2.0 בעסקאות ליסינג 0 קילומטר? לא נתקלתי.

הביקורת הגדולה לרעת המזדה מתייחסת לראות, בטענה שבשל מבנה הרכב - היא מאוד לקויה ובעיקר מקדימה...שמרוב שהפרונט נמוך, לא ממש רואים מה קורה שם. נהגתי תקופה בשברולט קוואליר וזה היה אותו דבר, ממש לא נוח.


×
×
  • תוכן חדש...