Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס או מאזדה 3 מנוע 2.0?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגידיר ״עידון תגובות״- תגובת מנוע ברמיסת הדוושה? נוחות נסיעה במעבר על אי- אלו בורות?

אין (למיטב זכרוני) גרסה אחת המשותפת לשלושה- רק ללאון מנוע 1.2 עם תיבה רובוטית/אוטומטית, לשלושתן מנוע 1.4 עם 125 סוסים, אבל באודי ובגולף הוא משודך לגיר DSG7 ובלאון לגיר ידני ברמת אבזור גבוהה, גרסת ה-150 סוסים מוצעת רק בגולף עם 150 סוסים, וגרסת ה-1.8 מוצעת גם באודי וגם בלאון עם תיבת DSG.

בסה״כ לדעתי החבילה המאוזנת ביותר היא גולף 150 או לאון 1.8 (בסדר הזה)- האודי פשוט יקרה מדי בצמד הזה, גרסאות ה-1.4 וה-1.2 קצת פופולריות מדי לטעמי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני חושב שבחירה בין גולף 1.4 ללאון 1.8 זה פשוט עניין של סדרי עדיפויות.

הלאון חזקה ומאובזרת יותר, הגולף חסכונית יותר על הנייר והפלסטיקה קצת יותר איכותית.

פורסם

הגולף נוחה יותר ומרווחת יותר, במיוחד במושב האחורי שבמאזדה מרגיש קלסטרופובי ונמוך בצורה קיצונית.

הגולף גם יצוקה ומרגישה איכותית יותר.

מנוע הטורבו 1.4 יהיה נמרץ יותר מזה של המאזדה.

בגדול, קשה למצוא יתרונות למאזדה, למעט ענייני אמינות (ברמת המוניטין לפחות).

שאר הנקודות כבר תלויות בך ובהעדפה אישית.

מבחינת הגולף - גם מנוע 1.4 עם 125 כ"ס יהיה חזק ונמרץ. תבדוק אם ההפרש שווה לך. ממליץ על נסיעת מבחן שתראה לך שלמעשה ההבדל לא מורגש יותר מדי.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

ניתן להוסיף שבגולף יש משמעותי יותר תאי איכסון ברכב וגם תא המטען גדול יותר מול דגם ה 5 דלתות של המאזדה. זה אולי פרט שולי אבל בחיי היום יום זה מאוד עוזר. היתרון הגדול של המאזדה זה אמינות מוכחת לאורך זמן.

פורסם

כיוון שדרישותך היו:

"דגש על נוחות נסיעה. תא שקט. תאוצה. ומרווח לנהג."

הגולף תיהיה יותר נוחה ורכה, מה גם שהמאזדה מגיעה עם חישוקים גדולים וחתך צמיג נמוך, שאומנם תורמים למראה (סובייקטבי) אך תחושת הנסיעה נוקשה.

כמו כן הגולף תיהיה זריזה במעט (8.2 שניות לעומת 9 מאפס למאה) וזמינות הכוח היא בסל"ד יותר נמוך.

מבחינת מרווח לנהג לא שמתי לב להבדלים מהותיים.

היתרונות של המאזדה הם שהיא הרבה יותר מאובזרת, לדעתי האישית גם יותר מרשימה מבחינת מראה וכמובן האמינות, שלא חשובה לך.

אני גם אהבתי את המולטימדיה שמאוד נוחה לטעמי, כמו כן את צג ה-HUD הקטן שמראה מהירות, ניווט וכו'- מאוד שימושי.

מבחינת ירידת ערך, שני הדגמים נמצאים מספיק זמן על הכביש, תוכל לעשות בדיקה ביד 2 בעצמך, מהתבוננות קצרה לא נראה שיש הבדל מהותי.

לפי הקריטריונים שהצגת הגולף תתאים לך יותר, בכל זאת תעשה נסיעת מבחן ב-2 הרכבים ותסיק מסקנות, בהצלחה. (הייתי מוסיף גם את הלאון 1.8 למשוואה כמו שנאמר)

פורסם (נערך)
למה המאזדה הרבה יותר מאובזרת?

אני לא חושב שיש בה משהו שאין בגולף, אולי חוץ מהמסך HUD.

אילצת אותי לעשות השוואה מהאתר של היבואנים..

מה שיש למאזדה שאין לגולף: פנסי קסנון (יש עדיין הלוגן ברמת אבזור הבכירה בגולף?) עם מתזי שטיפה, מע' High Beam Control, תאורה מסתגלת העוקבת אחרי כיוון הנסיעה, מע' בלימה אוטומטית עד 30 קמ"ש, מצלמה אחורית, לדים בפנסים אחוריים, מנופי הילוכים על גלגל ההגה, מע' לניתור לחץ אוויר בצמיגים, מסך תצוגה עילית

מה יש בגולף שאין במאזדה: מפשיר אדים במראות, 8 רמקולים לעומת 6, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, גג פנורמי לעומת גג שמש קטן

 

נראה לי שעברתי על הכל :lol:

עריכה אחרונה על ידי HeroE
פורסם
למה המאזדה הרבה יותר מאובזרת?

אני לא חושב שיש בה משהו שאין בגולף, אולי חוץ מהמסך HUD.

מאד עיצבן אותי שאין משהו אלמנטרי כמו מצלמת רוורס בגולף כסטנדרט, אלא אם תוסיף 3000 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...