Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הגיע הזמן להשתדרג טיפה :)

 

התקציב - 80,000 ש"ח

חריגה מקסימאלית - 5000 ש"ח

ידני או אוטומט - אוטומט

מה אני הולך לעשות עם האוטו - נסיעה בעיר כמובן. בנוסף נסיעה בין עירונית במשך חצי שעה (רבע שעה כל כיוון).

דרישות - מה שבאמת חשוב לי זה אמינות ואיבזור.

ברמת האיבזור חשוב לי שתיהיה רמת אבזור הכי גבוהה שיש בתקציב הנוכחי.

שתא הנוסעים לא יהיה קודר מידי, שיהיה צעיר ודינאמי.

אני מטר תשעים אז גם שתא הנוסעים יהיה מרווח.

 

ממה לא אכפת לי - תא מטען. מצידי שלא יהיה אחד כזה. אני נוסע יחיד ולפעמים חבר או שתיים.

- צריכת דלק. לא ממש מזיז אם 1 ל10 או 1 ל16.

 

הדגמים שהכי קרצו לעין - i10 ,ספארק החדשה ,פיקנטו ואייגו.

 

לספארק הכי נמשכתי מכיוון שרמת האבזור LTZ ממש טובה עם הרבה פיצ'רים טובים.

קנה אותי שיש לה מצלמה אחורית,מערכת מולטימדיה,בקרת שיוט וגג נפתח.

בנוסף יש ביקורות חיוביות על הביצועים בגרסא של ה1.4 האוטומטית.

מה שהוריד לי טיפה מהספארק זה הקטע עם שברולט. שמעתי שהשירות לא משהו ושהחלקי חילוף יקרים. אשמח אם תבהירו לי את העניין בנושא.

 

i10 אצלי לאחר הספארק. ראיתי עלייה הרבה ביקורות חיוביות והיא גם בכללי נראת לא רע.

 

הפקנטו גם לא רעה עם שבע שנות אחריות אבל פשוט לא אהבתי את התא נוסעים שלה כי הוא פשוט נראה מיושן..

 

בנוסף האייגו של טויוטה נראת אחלה עם אבזור מעולה. בנוסף טויוטה חברה אמינה מאוד (לפחות אצל האוריס ההיברידית של אמא שלי - אצלה כבר שנתיים ולא ראתה מוסך אפילו פעם אחת)

 

לסיכום - אני בדילמה חברים ואני צריך את עזרתכם!!

אשמח להמלצות וגם לחוות דעת מאנשים שיש להם את הדגמים לעיל.

הדגמים הנ"ל הם אצלי בטופ אבל אני עדיין פתוח להצעות נוספות.

 

הכיוון שלי בנתיים הולך לספארק בגלל האיבזור והביצועים אבל שוב פעם, אשמח אם תבהירו לי את הנושא עם שברולט ואת כל העניין של האמינות איתם.

 

תודה לכל העוזרים :)

פורסם

האייגו זהה לחלוטין לפיג'ו 108 / סיטרואן C1 למעט עיצוב מעט שונה. צמד הצרפתיות יהיה כנראה יותר זול.

אתמול היתה לי ליום מלא 208 אוטומטית בדגם הפשוט - היא נוסעת מעולה. שווה לך לעשות נסיעת מבחן. לא תחרוג מהתקציב המוגדל שלך, והיא עדיפה לדעתי מכל המכוניות שציינת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על ה

פיג'ו 208 1.2 טורבו אוט'.

לאחר ההתרשמות מהרכב אולי תוכל לקבל החלטה.



הרכב נמכר גם ברמת אבזור אקסס בסכום: 82,900 ש"ח.





במבצע מ- 16.03.2016 עד 18.03.2016,

מערכת מוטימדיה במתנה.

פורסם

בתור לקוח של הגרסה הכי גבוהה של יונדאי i10 1.25 supreme מדובר באותו מעולה, ממליץ בחום. מאובזר מאוד, מרווח מבפנים, קשה להאמין זה רכב מיני, מרגיש כמו רכב יותר גדול כמו ה-I20. יש שליטה מההגה, דיבורית בלוטות, תאורה עוקבת פנייה, חיישני רוורס קיבלתי מתנה וגם קודן, תאורת יום, תא נוסעים נעים לשהייה, יש שני שקעי 12v, חיבור Usb aux, תא מטען גדול ביחס לקטגוריה.

לך לאולם תצוגה ותתאהב ביונדאי. אני לא ממליץ על קיה פיקנטו ועל ספארק. הפיקנטו מאוד לא מרווחת (נכנסתי אליה באולם תצוגה לפני שקניתי את היונדאי וברחתי משם ישר כי היה קלאסטרופובי מבפנים ואני לא מאוד גבוה 1.75). על הספארק אני לא ממליץ כי כמו שאמרת זה שברולט, וגם לך תדע בקרוב בטח יהיה ריקול. וגם יש להם בעיות אמינות.

פורסם

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על ה

פיג'ו 208 1.2 טורבו אוט'.

לאחר ההתרשמות מהרכב אולי תוכל לקבל החלטה.



הרכב נמכר גם ברמת אבזור אקסס בסכום: 82,900 ש"ח.





במבצע מ- 16.03.2016 עד 18.03.2016,

מערכת מוטימדיה במתנה.

הכי פחות מתאים לרשימת הדרישות, לא אמין כי זה מצרפת ולא מאובזר כי זאת עובדה. אותו דבר גם באחיות הקטנות ה 108 וה C1 שאמנם מאובזרות קצת יותר, אבל גם הן אוכלות בגטים כידוע והסיפורים שמספרים על אותו אוטו ואותו פס ייצור, לא באמת משנים כלום, כי כבר ידוע שמה שקובע את האמינות הוא רק הסמל ובאייגו מדובר בסמל הנכון.

פורסם

אני אמליץ לבדוק את האיביזה 1 ליטר למרות שיהיו שיטענו שהיא לא מתאימה לדרישת האמינות.

האוטו נוסע מצויין, המנוע חזק וחסכוני והאבזור הבסיסי מצויין, חיישני רוורס וחישוקי מגנזיום שאולי תצליח להוציא בימי המכירות עכשיו ואתה מסודר.

התמורה של האיביזה והפיג'ו 208 למחיר לעומת רכבי המיני שהוזכרו פה עדיפה ומניסיון האישי האיביזה חסכונית מפיקנטו/I10.

פורסם

אפשר לגם לשקול את הניסאן מיקרה, בליסינג 0 קילומטר אפשר לקבל אותה אפילו ב-70 אלף (לגרסה אוטומטית)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מבחינת איבזור הספרק מגיעה די מאובזרת,אבל במחיר שלה יש את האיביזה והפיגו שהם כבר סופר מיני,כאדר לאביזיה יתרון באיבזור ולפיגו במרווח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מהרכבים שציינת אני הכי מחבב את הפיקנטו, ובתקציב שלך אתה יכול לקנות את גרסאת ה1.2 EX שלדעתי מאד נוחה וכיף לנסוע בה בעיר (וגם יש את האחריות ל-7 שנים כמו שכתבת). אחרי זה מבחינתי זאת היונדאי והאחרונה זאת הספארק (אני לא מבין את הבאזז שיש עליה לאחרונה, מעולם לא חיבבתי את הדגם).

בכל אופן, עושה רושם שדי ברור לך מה אתה מחפש, האם לקחת את המכוניות לנסיעת מבחן? אם כן איך התרשמת מהם?

פורסם

תודה רבה עזרתם לי מאוד.

 

מהרכבים שציינת אני הכי מחבב את הפיקנטו, ובתקציב שלך אתה יכול לקנות את גרסאת ה1.2 EX שלדעתי מאד נוחה וכיף לנסוע בה בעיר (וגם יש את האחריות ל-7 שנים כמו שכתבת). אחרי זה מבחינתי זאת היונדאי והאחרונה זאת הספארק (אני לא מבין את הבאזז שיש עליה לאחרונה, מעולם לא חיבבתי את הדגם).

בכל אופן, עושה רושם שדי ברור לך מה אתה מחפש, האם לקחת את המכוניות לנסיעת מבחן? אם כן איך התרשמת מהם?

 

 

ביום שישי אני הולך לנסיעת מבחן על הספארק ואעדכן.

פורסם

מצורף מבחן לספארק אבל בכל זאת מציע לך לעשות נסיעת מבחן ליונדאי I10 שטובה בהרבה גם מבחינת אמינות ושירות במוסכים.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33298-%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-1-4-%D7%9C.aspx?nav=model

פורסם

הבאז סביב הספארק הוא בגלל המנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתור לקוח של הגרסה הכי גבוהה של יונדאי i10 1.25 supreme מדובר באותו מעולה, ממליץ בחום. מאובזר מאוד, מרווח מבפנים, קשה להאמין זה רכב מיני, מרגיש כמו רכב יותר גדול כמו ה-I20. יש שליטה מההגה, דיבורית בלוטות, תאורה עוקבת פנייה, חיישני רוורס קיבלתי מתנה וגם קודן, תאורת יום, תא נוסעים נעים לשהייה, יש שני שקעי 12v, חיבור Usb aux, תא מטען גדול ביחס לקטגוריה.

לך לאולם תצוגה ותתאהב ביונדאי. אני לא ממליץ על קיה פיקנטו ועל ספארק. הפיקנטו מאוד לא מרווחת (נכנסתי אליה באולם תצוגה לפני שקניתי את היונדאי וברחתי משם ישר כי היה קלאסטרופובי מבפנים ואני לא מאוד גבוה 1.75). על הספארק אני לא ממליץ כי כמו שאמרת זה שברולט, וגם לך תדע בקרוב בטח יהיה ריקול. וגם יש להם בעיות אמינות.

בתור לקוח מאוד מרוצה של פיקאנטו 1.25 אוט' הדגם המפואר אני לוקח את כל התאורים המחמיאים שמעל ומדביק אותם לפיקאנטו שלי. אני מאוד מרוצה ממנה. תא הנוסעים משרת אותנו בנוחות עם שני בוגרים ושלושה ילדים. הרכב נעים ושקט ויש בו את כל הפינוקים של שליטה מההגה, בלוטוף שקעי USB וכדומה.

 

ככלל אלה באמת שני רכבים מאוד דומים. אצלי שני דברים הכריעו לטובת הפיקאנטו. 7 שנים אחריות ומראה שלטעמי פשוט יפה יותר.

פורסם (נערך)

תשמע, לא קראתי את כל ההודעה שלך (תתחשב בי, 8 בבוקר), אבל אחרי שהזדמן לי לנהוג איזה חצי בספארק במהלך השבוע האחרון, קשה לי לחשוב על מכונית מיני יותר טובה ממנה.

 

היא מרווחת באופן מפתיע, נוחה מאוד (הכי נוחה מהעירוניות, פחות נוחה אם אני זוכר נכון ממיצובישי ספייס סטאר), זריזה בטירוף למרות תיבה רציפה, שבעצמה מתנהגת מאוד מעניין, ממש כמו תיבה אוטומטית רגילה - "מעבירה הילוכים", לא מרגישה שהיא מסרסת את המנוע ולא נתקעת בסל"ד מסויים; חזקה ביחס לאחרות (אולי פחות מ-108 1.2 ידנית), מאובזרת מעולה (עם מערכת מולטימדיה עם CarPlay ו-Android Auto) ואפילו זורקת תחת במהירויות נמוכות.

 

אני לא יודע לגבי אמינות, קשה מאוד לדעת. היו לשברולט דגמים עם אמינות מחרידה ויחד איתם היו דגמים עם אמינות מצויינת.

 

פיג'ו 208 וסיאט איביזה יתנו לך "חוויית נהיגה" יותר מעניינת. עם מנועים חזקים יותר, מרווח גדול יותר ויותר יציבות במהירויות גבוהות.

יש את קיה פיקנטו שתיתן לך אחריות ארוכה יותר וכנראה שמירת ערך גבוהה יותר.

i10 תיתן לך את שמירת הערך של הקיה אבל בלי האחריות. כרדע לא רואה שום סיבה להעדיף אותה על פני הספארק.

 

קשה לי להגיד לך במי אני הייתי בוחר, אבל טוב מאוד שיש את שתי האופציות. מה שכן, ממש לא הייתי מוותר על נסיעת מבחן בספארק. היא מנצחת את הקטגוריה כרגע בפער די גדול.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...