Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הסרטון הזה של אריק יעזור לך להבין איך לנתק את תפוח המשולש מהנאקל. אין מה לעשות, במתלים הכל יושב בלחץ.

 

 

החל מדקה 3.

 

יפה, אז זאת בדיוק הבעיה שלי, שלא הצלחתי להוציא את הזרוע למטה מהנאבה. אם הייתי עושה את זה על ליפט, כמו בסרטון, הייתי מצליח כי יש על ליפט מרווח עבודה שאין כשהרכב על האדמה...אני כנראה אלך לעשות את זה בסוף על ליפט...

עריכה אחרונה על ידי Ohio
פורסם

לא,התפוח של הזרוע חופשי, הוא לא תקוע או משהו...פשוט לא הצלחתי ללחוץ מספיק חזק כלפיי מטה כדי שהוא ייצא מהחור...:(

פורסם
ותפציץ את הנאקל עם פטיש לפני, בחלק שחובק את הגוז'ון של התפוח. זה מאוד עוזר.

 

אני מגבעתיים (משום מה זה לא שולח הודעה פרטית...)

פורסם

אני מקווה שלא שכחת לשחרק את האום של הציריה במרכז הגלגל! אן הכל משוחרר ואין לך מרווח עבודה תרים עוד קצת את החלק הקידמי באויר ותראה שהתפוח יישתחרר לגמרי. אל תשכח לשחרר גם את תפוח ההגה מהנאבה כי הוא יוצר מיגבלה בחופשיות של הבולם.

פורסם
אני מקווה שלא שכחת לשחרק את האום של הציריה במרכז הגלגל! אן הכל משוחרר ואין לך מרווח עבודה תרים עוד קצת את החלק הקידמי באויר ותראה שהתפוח יישתחרר לגמרי. אל תשכח לשחרר גם את תפוח ההגה מהנאבה כי הוא יוצר מיגבלה בחופשיות של הבולם.

 

 

חחחחח מה אתה עושה צחוק? הדבר הראשון שעשיתי זה לפתוח את הבורג הגדול של הצירייה שסגור באיזה 300NM...

וגם את תפוח ההגה שיחררתי. מה שהיה חסר בשביל להוציא את הצירייה זה להוציא את התפוח של הזרוע/משולש התחתון מהנאבה. ולא הצלחתי לעשות את זה. אני אנסה שוב על ליפט בקרוב...

תודה.

פורסם

קח צינור ברזל ארון, השחל אותו מעל זרוע המשולש ואל מתחת לרצפת הרכב (איזור רגלי הנוסע שליד הנהג), יהיה לך המון מומנט.

כך אני מפרק ב-307 שלי.

פורסם

ואם מוציאים ציריה בגיר אוטומטי AL4 לא יוצא שמן.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

IMG_0060.jpgIMG_0061.jpgIMG_0063.jpg

 

אז היום אסף מהפורום עזר לי, בעצם עשה כמעט הכל לבד. תודה רבה!

הצרפתיה הקטנה הזאת די אתגרה אותנו, ועבדנו קשה לאורך כל הדרך כמעט...עיקר הבעיה שלנו היה לשחרר את התפוח של המשולש מהנאבה, וזה באמת לקח הרבה זמן.



 

וגם למדתי שאפשר להוציא די בקלות את הפעמון החוצה מהצירייה, אז לא היה צורך אפילו בקונוס...

פורסם

בהמשך לפות"ש - הבעיה היתה במשולש שבנוי מוזר ברכב הזה, בצורת ר שנכנס לתוך השלדה, מה שלא נותן להוריד אותו מספיק למטה.

 

הוא נתקע בשלדה ולא נותן את הזווית הדרושה כדי לשחרר את התפוח מהנאקל. לכן פירקנו את הבולם, אך גם זה לא עוזר כי המשולש לא יורד מספיק למטה!

 

maxresdefault.jpg

 

לבסוף דחפנו את כל הנאקל עם הג'ק מלמטה, ובמקביל הורדנו את המשולש למטה עם לום. ורק אז ועם הרבה דפיקות פטיש המשולש יצא מהחבק שלו בנאקל.

 

כמובן שהיה יותר קשה אפילו להחזיר את כל העסק חזרה.

 

בקיצור - סיוט.

שונא צרפתיות יחיה.

Stay Dirty

פורסם

אסף ברכבים האלו אין ברגי אלן בחיבור לגיר?

בגולף הקודמת שחררתי 6 ברגי אלן.

ואת האום המרכזית וכל הצירייה בחוץ.

בלי להתעסק כלל עם המתלה.

פורסם

אני לא חושב שזה רלוונטי לפיג'ו. בכל מצב, במקרה הזה מדובר בציריה ימין, היא יוצאת מהגיר בתור סתם מוט, עוברת דרך תושבת מנוע תחתונה, ושם נהפכת לציריה רגילה. ככה זה נראה:

 

peugeot-206-drivers-side-driveshaft-with-abs-87-p.jpg

Stay Dirty

פורסם
אני לא חושב שזה רלוונטי לפיג'ו. בכל מצב, במקרה הזה מדובר בציריה ימין, היא יוצאת מהגיר בתור סתם מוט, עוברת דרך תושבת מנוע תחתונה, ושם נהפכת לציריה רגילה. ככה זה נראה:

 

[ATTACH=CONFIG]452142[/ATTACH]

 

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

אני טעיתי כשכתבתי מקודם שהיא לא עוברת דרך מיסב, היא כן. (צירייה צד נוסע)

×
×
  • תוכן חדש...