Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי פיג'ו 206 שנת 2001 מנוע 1360 סמ"ק עם תיבה אוטומטית.

אני צריך להחליף את גומיית הצירייה (כי היא קרועה ויוצא גריז) בצד של הפעמון(קרוב לגלגל) בגלגל הימני.

פירקתי היום הכל, אבל לא הצלחתי להוציא את הצירייה מהנאבה. הצירייה מחוברת בצד של הגיר (כנראה עם ברגים), והיא יושבת מעט בלחץ, ואין מספיק "חופש תנועה" לצירייה בשביל להוציא אותה מהנאבה. הבולם כולו גם כן יושב בלחץ, שיחררתי את הברגים העליונים (שלושה) למעלה (באיזור של המנוע, בית הבולם) אך הבולם לא זז כלל, כי הוא לחוץ כלפי מעלה. מה ה"טריק" כדי להוציא את הצירייה מהנאבה?

 

תודה מראש!

פורסם (נערך)

אל תפרק את הברגים העליונים של הבולם, אלא את הברגים שמחברים את הבולם לנאקל.

 

זה יתן לך את כל החופש שתצטרך כדי לשלוף את קצה הציריה מהנאבה.

 

בנוסף אל תוציא את הציריה מהגיר - תפתח את הבאנד של הגומיה הפנימית הקרובה לגיר, ותשאיר את הכוסית בתוך הגיר כדי שלא יישפך שמן.

 

הכוסית נקראת TRIPOD HOUSING:

 

055504jmd1.jpeg

 

עריכה: בפיג'ו הציריה הימנית עוברת דרך תושבת מנוע תחתונה (מה לעזאזל צרפתים)

 

לכן השיטה הזאת לא רלוונטית כנראה אבל תצלם ותעלה תמונות ונחשוב על פטנט ביחד.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
אל תפרק את הברגים העליונים של הבולם, אלא את הברגים שמחברים את הבולם לנאקל.

 

זה יתן לך את כל החופש שתצטרך כדי לשלוף את קצה הציריה מהנאבה.

 

בנוסף אל תוציא את הציריה מהגיר - תפתח את הבאנד של הגומיה הפנימית הקרובה לגיר, ותשאיר את הכוסית בתוך הגיר כדי שלא יישפך שמן.

 

הכוסית נקראת TRIPOD HOUSING:

 

[ATTACH=CONFIG]451585[/ATTACH]

 

עריכה: בפיג'ו הציריה הימנית עוברת דרך תושבת מנוע תחתונה (מה לעזאזל צרפתים)

 

לכן השיטה הזאת לא רלוונטית כנראה אבל תצלם ותעלה תמונות ונחשוב על פטנט ביחד.

 

 

מה זה נאקל?

והצירייה אצלי לא עוברת דרך מיסב....

פורסם (נערך)

הנאקל הוא החלק החלוד בתמונה (חוץ מהצלחת החלודה כמובן) :

 

Datsun-GO-Suspension-Knuckle-Rust.jpg

 

 

בעברית נקרא "יד הסרן" Gross-disgusting-face-meme.jpg

 

 

אתה בטוח שהציריה הימנית לא עוברת דרך התושבת התחתונה ?

 

עריכה: קבל חזל"ש גם על הקטע עם ה TRIPOD. מסתבר שבפיג'ו אין באנד אלא פטנט צרפתי חולני אחר.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אהה אז צריך לנתק את הבולם שם למטה? פשוט ב206 בשונה מרכבים יפניים למשל, אין את 2 הברגים האלה שתופסים את הבולם לנאקל...

פורסם

אז כנראה שהשיטה אצלך היא בולם שנכנס לתוך שרוול/חבק כמו מאזדה 3 למשל (למרות שהיא יפנית).

 

אם כך עדיף לפרק את תפוח המשולש, יהיה יותר קל לדעתי.

Stay Dirty

פורסם

ניסיתי לפרק את הזרוע התחתונה שמתחברת למטה עם תפוח לנאבה, אבל גם לא הצלחתי להוציא אותה מהנאבה, הכל יושב של בלחץ כזה....מעצבן...

maxresdefault.jpg

פורסם

הסרטון הזה של אריק יעזור לך להבין איך לנתק את תפוח המשולש מהנאקל. אין מה לעשות, במתלים הכל יושב בלחץ.

 

 

החל מדקה 3.

Stay Dirty

פורסם (נערך)
אל תפרק את הברגים העליונים של הבולם, אלא את הברגים שמחברים את הבולם לנאקל.

 

זה יתן לך את כל החופש שתצטרך כדי לשלוף את קצה הציריה מהנאבה.

 

בנוסף אל תוציא את הציריה מהגיר - תפתח את הבאנד של הגומיה הפנימית הקרובה לגיר, ותשאיר את הכוסית בתוך הגיר כדי שלא יישפך שמן.

 

הכוסית נקראת TRIPOD HOUSING:

 

[ATTACH=CONFIG]451585[/ATTACH]

 

עריכה: בפיג'ו הציריה הימנית עוברת דרך תושבת מנוע תחתונה (מה לעזאזל צרפתים)

 

לכן השיטה הזאת לא רלוונטית כנראה אבל תצלם ותעלה תמונות ונחשוב על פטנט ביחד.

 

אסף וכל חברי הכנופייה.

 

על מנת להחליף את הגומייה מהפעמון של הגלגלים, אין צורך לפרק את הצירייה מהגיר כלל וכלל.

 

יש שיטה הרבה יותר נוחה, שלא מחייבת כלל פירוק ציריה.

 

לפני שבועיים החלפנו בדרך הזו גומייה צירייה ביונדאי אקסנט שנת 2001.

 

פשוט וקל, כמו בסרטון המצורף. (אנחנו אגב השתמשנו בבקבוק)

 

מומלץ בחום, מהיר ונוח:

 

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם (נערך)

תודה, חלק מחברי הכנופייה ניסו להשתמש בקונוס וזה לא כזה נוח וקל כמו שנראה.

 

אני אישית עדיין מעדיף לפרק את הציריה מהכוסית כל עוד זה מתאפשר, ולעבוד בנוח על הרצפה.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

כמו שאסף אמר, עדיף לפרק את הציריה מהכוסית. זה ה-ר-ב-ה יותר נוח מהעבודה עם הקונוס ההוא..

ניסיתי את שיטת הקונוס לפני כמה חודשים, תקשיבו זה לא כזה קל כמו שזה נראה בתמונה, צריך 2 אנשים לפחות ועוד כמה קומבינות בדרך.

אם בכ"ז תרצה, אוכל להשאיל לך את הקונוס שקניתי (קונוס ייעודי עם ידית כזאת, חזק מאוד שלא מתעקם)

שלומי

פורסם

בצרפתיות אין מנוס מלהוציא את כל הציריה מהגיר כדי להחליף את הגומייה שמגיעה מחוברת לכוסית אלומיניום וכדי לנתק אותה יש לה בהיקף שלה קאנט שצריך בדפיקות ומברג או פלאייר להרחיב אותו ורק אז הכוסית תצא. בהרכבה של הגומייה החדשה צריך בדפיקות פטיש קלות לדפוק את הקאנט שייתהדק סביב הציריה. לגבי ניתוק תפוח המשולש מהנאבה צריך מוט לפחות באורך של מטר שאותו תכניס בין המשולש לגוף הרכב ואז בקפיצות קלות עליו המשולש יירד למטה. אם זה לא הולך ניתן רק אם יודעים לדפוק עם פטיש קרוב לתפוח במשולש עצמו...על הצג שלו שלא ייגרם נזק. לי אישית יש חולץ תפוחים שחוסך את שיטת המוט והפטיש.

פורסם
אסף וכל חברי הכנופייה.

 

על מנת להחליף את הגומייה מהפעמון של הגלגלים, אין צורך לפרק את הצירייה מהגיר כלל וכלל.

 

יש שיטה הרבה יותר נוחה, שלא מחייבת כלל פירוק ציריה.

 

לפני שבועיים החלפנו בדרך הזו גומייה צירייה ביונדאי אקסנט שנת 2001.

 

פשוט וקל, כמו בסרטון המצורף. (אנחנו אגב השתמשנו בבקבוק)

 

מומלץ בחום, מהיר ונוח:

 

 

 

היי, תודה על הסירטון.

אבל זאת לא הבעיה שלי, למעשה אני גם משתמש בקונוס כזה. נכון זה קשה, אבל אני מורח עליו גריז ואז הגומיית צירייה מחליקה יחסית בקלות וזה ממש סבבה. :)

הבעיה שלי היא שאני לא מצליח להוציא את הצירייה מהנאבה...:(

פורסם
בצרפתיות אין מנוס מלהוציא את כל הציריה מהגיר כדי להחליף את הגומייה שמגיעה מחוברת לכוסית אלומיניום וכדי לנתק אותה יש לה בהיקף שלה קאנט שצריך בדפיקות ומברג או פלאייר להרחיב אותו ורק אז הכוסית תצא. בהרכבה של הגומייה החדשה צריך בדפיקות פטיש קלות לדפוק את הקאנט שייתהדק סביב הציריה. לגבי ניתוק תפוח המשולש מהנאבה צריך מוט לפחות באורך של מטר שאותו תכניס בין המשולש לגוף הרכב ואז בקפיצות קלות עליו המשולש יירד למטה. אם זה לא הולך ניתן רק אם יודעים לדפוק עם פטיש קרוב לתפוח במשולש עצמו...על הצג שלו שלא ייגרם נזק. לי אישית יש חולץ תפוחים שחוסך את שיטת המוט והפטיש.

 

זהו ניסיתי באמת עם מוט ארוך, זה לא כל כך הולך... זה קצת בעייתי ב206 בגלל התיכנון של החלקים שם...אולי אני לא מספיק חזק חחח

×
×
  • תוכן חדש...