Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני זקוק לרכב שני במשפחה לצורך נסיעה לעבודה וחזרה סדר גודל של 150 ק"מ בשבוע.

 

יש באפשרותי לרכוש פיגו' 206 2007 יד ראשונה עם 60,000 ק"מ של בן משפחה מבוגר שרק הוא נסע על הרכב הרכב טופל במוסך יבואן.

 

אפשרות אחרי היא להשתמש בתקציב ולחפש יונדאי אקסנט/ גטס/ ריו שנתפסות כמכוניות אמינות וזולות לתחזוקה

 

מה לדעתכם עדיף?

חשוב לי נושא האמינות והתחזוקה.

פורסם

206 2007 עם נתונים כאלה תהיה לא פחות אמינה מהקוריאניות שציינת אם תתנהג אליה יפה :wink:

ועכשיו ברצינות- נשמע כמו מציאה רצינית, לדעתי אי אפשר להשוות בין הרכבים.

בדוק שהטיפולים בוצעו כנדרש, כולל טיימינג ושמן גיר, וסע לשלום. אין לרכב הזה שום "מחלות".

פורסם

איזה מנוע ? ידני ? תן פרטים נוספים.

בכללי הרכב והמנוע ושאר הדברים מאוד אמינים והטיפולים זולים, הרכב מפנק מאוד.

נקודת התורפה המאוד חשובה כאן הוא לשים דגש גדול על הגיר האוטומטי במידה ומדובר ברכב בעל גיר אוטומטי.

פורסם

בשנת הדגם הזו הגיר כבר עבר "מקצה שיפורים" ולא אמורות להיות בו בעיות מיוחדות.

כמובן שכדאי לבדוק את הרכב לפני הקניה בלי קשר.

×
×
  • תוכן חדש...