Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

14 ימי עבודה מיום חתימת החוזה .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב חדש מיבואנית כלמוביל שלמתי את מלאו הכסף מחכה 14 ימי עבודה

כמו ילד טוב ועדין לא קיבלתי את הרכב. מה זו החוצפה הזו! ?.

 

אתמול חייגתי ונאמר שלא ידוע כלום לגבי הרכב היה בעבודה אבל לא נתנו תשובה ברורה .

אם לא יגיע בזמן אנחנו נפצה .

 

מה זה השטויות האלה מי צריך את הפיצויי שלכם תביאו כבר את הרכב אני אומר לעצמי .

 

איזה פיצויי אפשר לבקש חוץ מטיפול עלוב אחד או שניים מה אפשר לעשות ?

 

אני אומר לכם זה מטריףף , מי הבעייתי פה בסיפור ומדוע הם מרשים לעצמם לתת פיצוי בכיף וברוגע ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

חיכיתי חודש למלאי חדש , אחרי זה הרכב הגיע אכן יש במלאי איך מתקדים ?

למחרת כבר מגיע לסוכנות תאריך 6 לחודש החוזר נחתם כבר באותו היום והכסף עבר גם הוא .

אז מדוע העיקוב ?

 

והאם אני יכול לקבל החזר כספי קטן כפיצויי ולא איזה טיפול עלוב ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מה זה טיפול ״עלוב״??

 

טיפול לרכב במורשה יעלה לך מעל 500₪ להחלפת שמן ופילטר בלבד.

 

אתה יכול לדרוש מה שאתה רוצה.

אבל אל תשכח שאין דין עיכוב של יום, לזה של שבוע או חודש.

 

תנשום עמוק. תחכה שהרכב יגיע ואז נדבר על פיצויים.

פורסם

לא הבנתי כלום!

 

מתי תמו 14 ימי העבודה?

 

החוזה נחתם ב 6 לינואר? אם כן, אז לפי החשבון שלי, אתה היום ביום ה 15?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עברו 14 ימי עבודה והיום אנחנו כבר ב15 הימי עבודה והסוכן בלי בושה גם לא חוזר לטלפון כבר פעמיים !

כל פעם מישהו אחר עונה .

לקח לי הרבה מאוד זמן להגיע לרגע הזה של להזמין רכב חדש ובמחיר לא קטן של 170 אלף

מעניין איך מתייחסים לאנשים שקונים ב50 אלף רכב חדש .

אני כמובן אכתוב ליבואן על הסניף הספציפי .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מדהים אותי אנשים שמגיעים לפורום כדי להתלהם. כאילו, מה יצא לך מזה שבאת והתנהגת כמו ישראלי טיפוסי- צעקות, פיצויים וכו'? זה לא כאילו הפורום יכול להוציא לך את הרכב עכשיו או להחזיר לך כסף.

 

תנשום עמוק, קח את הדברים בפרופורציה, סה"כ יום איחור. אז נכון שזה מעצבן לחכות הרבה זמן לרכב, במיוחד שהוצאת עליו מלא כסף, אבל אין לך ממש מה לעשות בנוגע לזה פרט ללהציק להם יום יום ולרמוז להם בעדינות שמגיע לך משהו על העיכוב (אני לא יודע אם באמת מגיע, הכל תלוי מה נכתב בחוזה).

 

דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לנסוע לסניף ולבקש לדבר שם עם המנהל ולקבל הצהרה בע"פ או בכתב, שמביאים לך את הרכב ביום כזה וכזה.

 

מקווה שתקבל כבר את הרכב ביום ראשון.

בהצלחה!

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

דבר ראשון אני ממש לא מאלה שעושים רעש בשביל פיצויי אני רק רוצה את מה שהובטח זה הכל

פיצויי לא משחק אצלי כנל גם המילה אחריות .

 

מקווה שהרכב יגיע ואשמח לשתף את ברמת הרכב לטווח ארוך .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
מדהים אותי אנשים שמגיעים לפורום כדי להתלהם. כאילו, מה יצא לך מזה שבאת והתנהגת כמו ישראלי טיפוסי- צעקות, פיצויים וכו'? זה לא כאילו הפורום יכול להוציא לך את הרכב עכשיו או להחזיר לך כסף.

 

תנשום עמוק, קח את הדברים בפרופורציה, סה"כ יום איחור. אז נכון שזה מעצבן לחכות הרבה זמן לרכב, במיוחד שהוצאת עליו מלא כסף, אבל אין לך ממש מה לעשות בנוגע לזה פרט ללהציק להם יום יום ולרמוז להם בעדינות שמגיע לך משהו על העיכוב (אני לא יודע אם באמת מגיע, הכל תלוי מה נכתב בחוזה).

 

דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לנסוע לסניף ולבקש לדבר שם עם המנהל ולקבל הצהרה בע"פ או בכתב, שמביאים לך את הרכב ביום כזה וכזה.

 

מקווה שתקבל כבר את הרכב ביום ראשון.

בהצלחה!

 

לא מבין את התגובה שלך. הבנאדם שם 170k, לא מקבל את המוצר עד המועד שסוכם והוא מתלהם?

אולי הוא נמצא כרגע בלי רכב בכלל וכל יום עולה לו כסף? בגלל תפיסה כזו התרבות הצרכנית במדינה שלנו שואפת לאפס ונותני שירות יכולים לחרבן עלינו.

אם המצב היה הפוך והוא לא היה משלם את כל הכסף, האם הרכב שלו היה נכנס לעבודה? לא! הסכם מחייב את שני הצדדים.

פורסם

חברים תבינו דבר פשוט הכל אנחנו יכולים לקבל ואף יותר מיזה אבל כל זה יקרה רק שנתחיל להיות ביחד מול כל עסק או נותן שרות אחר

ברגע שנחליט להפסיק לחלק את הכסף שלנו חברות ייפלו ופתאום נגלה שהחברות "מזהות תקלה אצלן ושהן באמת גילו שמחיריהם יקרים "

הכל תלוי בנו !

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

לא הבנתי, אתה מתלונן על המחירים אחרי שהלכת וקנית רכב חדש מהחברה?

 

אתה רוצה לעשות משהו נגד המחירים הגבוהים? קודם כל אל תפרנס את היבואנים.

×
×
  • תוכן חדש...