Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעוניינת לרכוש רכב מליסינג

כרגע יש לי c4

אני ממש רוצה להחליף לרכב קטן יותר כי הc4 קצת גדולה לי מדי לחניות בתל אביב וכאלה.

בעיקרון אני מוגבלת לפג׳ו סיטרואן.

אז השאלה מה עדיף?

C1, c3 או פגו 107?

אני נוסעת בעיקר בעיר. אבל גם בכבישים מהירים.

מדי פעם עושה גיחות לצפון-דרום, כדאי רכב שיצליח להחזיק את ה140-150 קמ״ש.

אבל לרוב אני בעיר.

מה אתם חושבים שהכי יתאים? או שכולן באמת ממש פח שעדיף פשוט להישאר עם c4?

אשמח לקבל גם אם יש המלצות על דגם של פיג'ו-סיטרואן שלא כתבתי

עריכה אחרונה על ידי Gal Daniel
פורסם

140-150 קמ"ש יהיה קשה לאוטו מיני חלש. אני מניח שאת לא נוסעת בידנית, אחרת הייתי ממליץ על ה-108. אם הגודל של ה- C3 לא בעייתי לך, עדיף לדעתי סופר-מיני ממיני.

 

 

פורסם

כעקרון בכל החלפת רכב יש הפסד כספי.

לא ציינת באיזה דגם של C4 מדובר ומה מצבו, וכן מה התקציב לביצוע ההחלפה.

כיון שאת מתכוונת להשתמש ברכב לנסיעות ארוכות הייתי בהחלט מכוון לסופרמיני (לפחות) משקולי בטיחות ונוחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעיקרון אני מחפשת משהו עד סביבות 40000 ש"ח +-

אולי אהיה מוכנה לסטות מגבולות פגו-סיטרואן, אך מעדיפה להישאר שם.

אני נוהגת על אוטומט.

לא יהיה הפסד מהC4 כי הוא יעבור להורים שלי.

פורסם

קחי בחשבון שגיר רובוטי בעיר לא נעים,אבל אם תאהבי הפיגו וסיטרואן שזה אותו רכב מאוד חיסכונית עם יתרון שהם קטנות לכן מעולות לחניה.

150 כניראה יהיה אפשר אבל זה קרוב לגבול שלהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כלכלית, עדיף להשאר עם מה שיש, לא ציינת מאיזו שנה ה-C4 שלך, ומהו התקציב העומד לרשותך לצורך החלפת הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם את מסתדרת עם גיר רובוטי חד מצמדי- אז סיאט מיי (75 סוסים) יכולה לעשות עבודה טובה. 150 אפשרי גם בהילוך חמישי, אפשרי גם 170 קמ"ש אם ממש תאנסי את המנוע. לא סגור שתהני נורא מהנסיעה, או שהרכב יהיה שקט כמו S קלאס, אבל יעמוד בזה בכבוד. אם נסיעות כאלו הן דבר שבשגרה, הייתי מעדיף להגדיל את הצמיגים למשהו כמו 185/55 R15 (קוד מהיירות+עומס 82T). אם לא, אז פיקנטו היא בערך האופציה היחידה שלך.

פורסם

מדי פעם עושה גיחות לצפון-דרום, כדאי רכב שיצליח להחזיק את ה140-150 קמ״ש.

 

נראה שכוותף לק"מ (מרחק) ולא קמ"ש (מהירות) האם אני צודק?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כוונתי היא לקמ״ש, מהירות.

לא ניסיתי גיר רובוטי.c4 זה האוטו הראשון והיחיד שהיה לי. הוא שנת 2008.

וחשבתי גם על ה207, רק שמבאס אותי שהוא טיפה גדול יחסית ל107.

אבל הבנתי שה207 עדיף מבחינת בטיחות גם.

פורסם

אם הכוונה למהירות - שתי עצות לי אלייך:

 

1) כדאי לנסוע לאט יותר - זה יותר בטוח.

2) לנסוע 140-150 קמ"ש במכונית מיני זה תענוג מפוקפק מאד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לנסוע מהר במכונית מיני זה לא תענוג- הסל״ד גבוה (יצא לי לנסוע בסיאט מיי 135 בכביש 6, הסל״ד היה סביב 4,000), הרכב רועש ומווברץ, ואם נוסעים עם עוד נוסע(ים) או מטען צריך לאנוס (לא תרתי משמע) את המנוע תמידית ולהיות קרוב למנתק. לא להיט, אבל אפשרי. הייתי הולך על i10 חדשה ידנית אם נכנס בתקציב או המיי המדוברת. על הטריו הצרפתי-יפני הייתי מוותר, ממש לא להיט בייחוד עם הגיר האדיוטי החד מצמדי.

פורסם

זה לא שהגיר החד מצמדי של הסיאט גאוני..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כוונתי היא לקמ״ש, מהירות.

לא ניסיתי גיר רובוטי.c4 זה האוטו הראשון והיחיד שהיה לי. הוא שנת 2008.

וחשבתי גם על ה207, רק שמבאס אותי שהוא טיפה גדול יחסית ל107.

אבל הבנתי שה207 עדיף מבחינת בטיחות גם.

לא יודע אם היא נכנסת לך בתקציב , אבל חיצונית ה208 קטנה יותר מה207 ( פנימית היא מרווחת יותר ).

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...