Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לרכוש רכב משפחתי זוג+2 ילדים.

 

כרגע נוסעים בפוקוס 2008 ודי מרוצים, חוץ מבלאי וכמובן הנאה, האוטו אמין מאוד פרט לבעיית נורות, וכמובן צריכת דלק גבוהה(תחושה, לא מדדתי) וכן חוסר הנאה בנסיעות ארוכות.

לאוטו 200,000 ק"מ וזו הסיבה המרכזית להחלפתו, הוא יישאר אצלינו כאוטו שני בינתיים.

קנינו משלמה סיקסט מליסינג ב2010,כשהיו לאוטו 55,000 ק"מ אם איני טועה, לא היו לנו תקלות משמעותיות במשך הזמן פרט לכך שנתקע לנו פעמיים בעליות לחרמון, בגלל סתימות דלק.

 

לגבי האוטו החדש:

תקציב - 60K

שנה - 2012-2014

ק"מ - עדיף נמוך לא יותר מ50,000

באגאז' - הפוקוס מספק אותנו, לא יותר קטן באופן משמעותי.

 

האוטו ישמש אותנו לנסיעות משפחתיות ונסיעות לעבודה של אשתי, צריכה ממוצעת שנתית 30,000 ק"מ

חשוב (לפי סדר עדיפות):

1. בטיחות

2. אמינות

2. צריכת דלק

3. הנאה(שקט, כח,איבזור)

פורסם

אפשר עצה, מישהו ?

מחפש לרכוש רכב משפחתי זוג+2 ילדים.

 

כרגע נוסעים בפוקוס 2008 ודי מרוצים, חוץ מבלאי וכמובן הנאה, האוטו אמין מאוד פרט לבעיית נורות, וכמובן צריכת דלק גבוהה(תחושה, לא מדדתי) וכן חוסר הנאה בנסיעות ארוכות.

לאוטו 200,000 ק"מ וזו הסיבה המרכזית להחלפתו, הוא יישאר אצלינו כאוטו שני בינתיים.

קנינו משלמה סיקסט מליסינג ב2010,כשהיו לאוטו 55,000 ק"מ אם איני טועה, לא היו לנו תקלות משמעותיות במשך הזמן פרט לכך שנתקע לנו פעמיים בעליות לחרמון, בגלל סתימות דלק.

 

לגבי האוטו החדש:

תקציב - 60K

שנה - 2012-2014

ק"מ - עדיף נמוך לא יותר מ50,000

באגאז' - הפוקוס מספק אותנו, לא יותר קטן באופן משמעותי.

 

האוטו ישמש אותנו לנסיעות משפחתיות ונסיעות לעבודה של אשתי, צריכה ממוצעת שנתית 30,000 ק"מ

חשוב (לפי סדר עדיפות):

1. בטיחות

2. אמינות

2. צריכת דלק

3. הנאה(שקט, כח,איבזור)

פורסם
האם גיר ידני הולך?

אני הייתי בוחן יונדאי I30 CW, סיטרואן C3 פיקאסו דיזל, הונדה ג'אז הייבריד.

 

 

גיר ידני לא הולך וגם דיזל עדיף שלא(זיהום אוויר)

פורסם

אני בדיוק פתחתי דיון דומה ומגביל את עצמי לתקציב ה 50K עם גמישות קלה.

גם היונדאי הומלצה שם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589367-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99-%D7%AA%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%91-40-65K&p=4986133&viewfull=1#post4986133

 

ושמעתי המלצה על C3 פיקאסו דיזל מחבר אבל מה לגבי כל הסטיגמה על מכוניות צרפתיות?

פורסם

למה לא להישאר עם הפוקוס? כלומר, למה לא לקנות פוקוס בשנתון חדש יותר?

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם
למה לא להישאר עם הפוקוס? כלומר, למה לא לקנות פוקוס בשנתון חדש יותר?

 

נבהלתי מהגיר הרובטוי של הפוקוס החדשה , הפחידו אותי לשווא ?

 

קונה בתקציב הזה רכב פוקוס 2012 במקרה הטוב, והאחריות של היצרן/יבואן לגיר הרובוטי תמה תוך 12-18 חודשים.

אני עשוי בסיכוי סביר למצוא עצמי מחליף גיר בעוד שנה, נשמע כמו - עדיף לא להכניס ראש בריא למיטה חולה

פורסם

Gure אין לי מושג לגבי הגיר בשנתון הזה, אבל אם אתה סומך על מי שהבהיל אותך, אז לא הייתי נכנס לזה באמת.

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

בתקציב הזה הייתי ממליץ לך לגשת לאחת מחברות הליסינג ולבקש שיחפשו לך רכב שמור שעונה לקריטריונים הנ"ל.

 

אני לא יודע איך זה בכל חברות הליסינג, אבל ספיציפית באוויס באזה"ת הישן נתניה רכשנו רכב לפני כחודשיים ואנחנו מאוד מאוד מרוצים מהיחס האישי ומחוויית הקנייה בכלל. הרכב הגיע טיפ טופ אחרי תיקוני פחחות כלליים (לא היו דברים משמעותיים) וגם החליפו לנו גלגל הגה וכפתורי בקרת אקלים שהיו שחוקים, מפתח-שלט (מהנשלפים) שבור הוחלף בשירות עד הבית. כמובן שניקיון כללי ומקיף בוצע.

 

רכשנו I35 שנת 2012 במחיר סביב ה60-70K עם 85KKM. הרכב נחמד מאוד, לטעמי נמוך מידי לכניסה ולהתקנת מושבי ילדים. להורי הפנסיונרים לא הכי קל ביציאה ובכניסה ממנו אבל מלבד זה הרכב באמת נותן הרבה. גם אנחנו בעלים לשעבר של פוקוס 2007 שנרכשה כיד שנייה מליסינג וגם ממנה היינו מאוד מרוצים.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...