Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבוע טוב

 

אחרי לבטים רבים , (ירדתי ממאזדה 6\3\2) החלטתי ללכת לכיוון של גיפון :twisted::twisted::twisted:

 

דרישות:

 

חסכוני בדלק עד כמה שאפשר,

 

טיפולים זולים,

 

צריכת דלק סבירה (1:8 לא ממש נחשב סביר בעיניי אבל זה המינימום שאני מוכן לספוג ) נסיעה בין עירונית 50%+- מהמזמן.

 

4X4 לא מעניין, לא הכרחי , אבל אם יש לא נלך לרבנות....

 

לא גיר רובוטי!!!!! וכל מיני מרעין בישין!!!!!​ (על זה אין התפשרות)

 

פרמטר נוסף חשוב מאוד, זה סטנדרטי בכל הרכבים מהסגנון הזה, אבל 5 דלתות, ותא מטען שיהיה מרווח (לא משהו בסגנון של פונטו גרנדה....)

 

הרכישה תתבצע ממגרשים ומטרייד אין בלבד, שנה 2012 ומעלה ,2011 רק במקרים חריגים של משהו ששווה בבדיקה

 

תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי ESTK

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לא,לא ושוב לא.

לטעמי רכב פרטי שניפחו אותו במימדים ולא מעבר לכך.

האם נסעת עליו כבר?

היתה לאחת העובדות אצלנו במשרד המכונית הנ"ל-שנת 2013.

מנוע חלש,מרגיש כבד ולא ממש מהנה לנהיגה.

ויש לך מתחת לשם סמל של סובארו..

מה דעתך לבדוק אולי סובארו פורסטר או xv?

אם יש לך ילדים אלו רכבים מצויינים.אומנם כתבת ש 4x4 לאו דווקא בראש מעיינך-אבל פה יהיה לך רכב שיענה על דרישות הדלק,טיפולים סבירים,בטיחות ותא מטען בהחלט מספק-בעיקר בפורסטר.

רן

פורסם

סובארו כלל לא בא בחשבון,

 

האמת שראיתי את הקרוסאובר של סוזוקי ובהחלט הכנסתי אותו לשיקולים,

מה שעוד חשוב זה שהרכב לא ירגיש עגלה מקרטעת בסמוך למצבי קיצון (4 אנשים ומזגן בדרך לירושלים) בכל מקרה אמור להיות לי ציוד בתא מטען ככה שרובו יהיה תפוס, בסביבות 30 קילו אולי קצת פחות, באופן קבוע.

בעיקרון לא נסעתי על אף רכב, אני לא יכול להכנס לטרייד אין ולהגיד שם משהו בסגנון " טוב אני רוה סיבוב על המכוניות X V Z" הוא יעשה לי סיבוב ישר לכניסה...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ברשותי קשקאי 1.6 ידני, אכן הרכב לא מאיץ חזק וחסר כוח , אבל יש אנשים שזה פחות מפריע , אני אישית מרגיש בחוסר כוח רק

ביציאה מעמידה, בעקיפה פשוט מורידים הילוך , היתרונות של הרכב הינה ישיבה גבוה , כניסה ויציאה נחה לרכב (אישית אני איש גדול ממדדים )הרכב שקט מאוד ונוח בנסיעה, תא מטען לא ענק, החיסרון שהפתח שלו לא גדול כמצופה. אני קניתי את שלי ב 80000 שקל שהוא היה שנה וחצי על הכביש עם 25000 קילומטר , אפשר למצוא בקלות אחד עם קילומטראז נמוך אפילו במחר נמוך יותר .

 

אייל

פורסם

הדגם המיועד הוא 2000 סמ"ק.

 

איך הוא מבחינת חיסכון? עלות טיפולים?

 

(אני לא רוצה להתבעס שהרכב עגלתי, אבל גם לא להקרע בתחנת דלק ובמוסכים)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...