Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת רכב דיזל - תקציב 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאבא שלי היו את 2 הרכבים דיזל.

אם אתה מסתדר עם הגיר של ה C4 תלך עליה.

משמעותית יותר נוחה, יותר מאובזרת, מנוע יותר חזק ויותר יפה.

 

 

תודה רבה, לאחר נסיעה בשתיהן אני כמעט נעול על הסיטרואן.

 

מבחינת המחיר, אני יודע שהיא נמכרת פחות ממחירון, כמה פחות לכוון ?

 

האפשריות הן: פרטי 2012 מחיר 65,000 במקום 87300 מחירון.

ליסינג אוקטובר 2013 עם אחריות לשנה (יתרון מאוד גדול לדעתי !) במחיר 71,000 במקום 92,000

שתיהן קילומטראז׳ דומה

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המחירים הנדרשים נראים הוגנים. אני הייתי מנסה להוריד עוד 1000-2000 מהמחיר של זאת מליסינג - ולוקח (האמת שזה נראה שווה גם ללא ההורדה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קשה לבחור!

אופציה נוספת

סקודה אוקטביה עם 115 או 160 אלף קילומטרים.

גם נכנס בתקציב.

 

יאללה דעה אחרונה לפני קניה של הסיטרואן ?

תודה לכולם היום זה קורה לכאן או לכאן

פורסם

אוקטביה עם 115 אלף קילומטרים פרטית או מונית\חברה?

מה השנתון של הרכב הזה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאחר התלבטויות דומות וחיפושים אין סופיים אחר רכב דיזל- למעלה משנה.

מצאתי את הרכב שרציתי המון זמן- אוקטביה 1.9 דיזל.

חשבתי גם על סיטרואן או רנו אך מהחשש לאמינות ירדתי מהן, נכון שהן מושכות מאוד מבחינת נוחות ורמות הגימור שהן מציעות אך קצת חששתי מהן.

הלכתי על בטוח וזה לא היה קל למצוא רכב במצב טוב, כמובן שהיה צריך להתפשר על דברים מסויימים אבל אם אתה רוצה משהו מאוד, קשה שלא להתפשר.

שיהיה בהצלחה במה שתבחר ותעדכן..

פורסם
אוקטביה עם 115 אלף קילומטרים פרטית או מונית\חברה?

מה השנתון של הרכב הזה?

 

פרטית, 2010, 115,000 ק"מ 62,000 ש"ח

פורסם (נערך)

לך על אוקטביה וזה רק בגלל שאני משוחד

המחיר שלו נכנס בדיוק לתקציב שלך אבל קח ספר עוד 7000 ש"ח בשביל מקיף.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם
לך על אוקטביה וזה רק בגלל שאני משוחד

 

אני חייב להיות כנה עם עצמי.

כל פעם שאני נכנס לפה אני בציפייה שיבוא מישהו ויתן לי את הפוש לקחת את הסיטרואן. לכן, אני אלך עם הלב ואקח אותה. היא עולה על כולן מבחינת היופי והאבזור והשנה אחריות מלאה קונה אותי.

 

בכל אופן תודה לכולם אבל אני פשוט נעול עליה לא יודע למה!

פורסם
אני חייב להיות כנה עם עצמי.

כל פעם שאני נכנס לפה אני בציפייה שיבוא מישהו ויתן לי את הפוש לקחת את הסיטרואן. לכן, אני אלך עם הלב ואקח אותה. היא עולה על כולן מבחינת היופי והאבזור והשנה אחריות מלאה קונה אותי.

 

בכל אופן תודה לכולם אבל אני פשוט נעול עליה לא יודע למה!

הכי חשוב ללכת עם הלב! ככה גם אני עשיתי. נשמח אם תעדכן מה קנית בסוף ותתן חוות דעת אישית על הכלה. בהצלחה.

פורסם

חברים שאלה אחרונה באמת !!!

רכב מהשכרה עם 38,000 ק״מ או רכב מליסינג עם 65,000 ??

 

באותו מחיר

 

תודה לכולם

פורסם

תודה לכולם - מעתה ואילך הרכב שלי

IMG-20151103-WA0024.jpg

 

עשו לי תרגיל קטן באלבר ואני חייב את דעתכם. הראו לי שני רכבים ובדיקה אחת - אחרי התשלום ויציאה מהסניף עברתי בבית על החוזה והמסמכים ואני רואה בדיקה אחרת. הכל תקין מלבד מה שמצולם - אנא, דעתכם. האם דבר זה מצריך חזרה אל החברה? לעשות בלאגן ? אולי בדיקה נוספת ? מה הייתם עושים במקומי?



כמובן שהרמתי טלפון למנהל- כעסתי מאוד והוא אמר שזה סעיף כסת״ח של מכון הבדיקה.

יש כמובן אחריות לשנה

 

20151104_115402.jpg


×
×
  • תוכן חדש...