Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אשמח לקבל המלצות לרכב פנאי-שטח (כולל פירוט יתרונות מול חסרונות יתקבלו בברכה).

אני לא אכנס לענייני תקציב, כי הרכב ישמש אותי במדינה קרה עם שלג (וזו הסיבה לחיפוש רכב SUV). אז תקציבים בסטנדרטים של ישראל לא רלוונטיים בחיפוש שלי.

מעיקרי הדברים שחשובים לי בבחירת הרכב:

 

  1. חשוב לי שתהיה לרכב הנעה קדמית ואחורית.
  2. האמת שאני לא בטוח בנוגע לעניין נעילת דיפרנציאל (מישהו יכול להסביר לי על כך בנפרד בבקשה?)
  3. אמנם מחיר הדלק במדינת היעד זול משמעותית יחסית לארץ, אך אשמח להתייחס גם לנתוני צריכת הדלק.
  4. שנתונים שאני מביא בחשבון - בערך מ 2011 עד 2014.
  5. 5 מקומות ישיבה מספיקים בהחלט.

תחושה שלי - שיהיה לי עדיף רכב יפני, כי מהנסיון שיש לי הם אמינים יותר.

 

הדגמים שעולים לי בראש הינם: ראב4, הונדה CRV, מאזדה CX5, מיצובישי אאוטלנדר (ובחו"ל יש גם דגם שנקרא - RVR), סוזוקי גראנד ויטרה, ניסאן מורנה או קשקאי.

אני פתוח להצעות נוספות

 

תודה לעוזרים,

בברכת שבוע מצוין

JRE

 

 

 

 

פורסם

אתה צריך יכולת שטח אמיתית או רק לנסיעה בשלג?

הנעה אחורית וקדמית ביחד זה או 4WD או AWD (לא אותו דבר) וזה מה שאתה צריך , אין מה להסתכל על הגרסאות הרגילות בשלג.

פורסם

אני צריך יכולת נסיעה בשלג.

וכן, כבר הבנתי מכל מיני אנשים שאין מה להסתכל על רכבים בעלי הנעה קדמית או אחורית בלבד.

מה ההבדל בין שתי ההנעות הללו? (AWD, אל מול 4WD?)

ומה עם רכבים כדוגמאת סוברו B4 שלפי מה שידוע לי גם לה יש הנעה כפולה? או שזה לא יתאים לי?

 

תודה

פורסם

4wd זו הנעה שעוברת ממש לכל הגלגלים בצורה שווה לקדמיום ואחוריים, awd זה או הנעה כפולה מבוססת esp (נכנסת לפעולה רק כשיש זיהוי של החלקה) או כאשר יש דפרנציאל אמצעי שמאפשר לקדמיים להסתובב במהירות שונה מהאחוריים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תקנה סובארו. זו ההתמחות שלהם. בגלל זה אתה תראה את כל סוגי הסובארו 4X4 בשוויץ ובארה"ב במקומות בהם זה נדרש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לכל יצרן יש דגמים עם הנעה כפולה בדיוק למקומות שצריך את זה. לדוגמה, בן דוד שגר בקנדה מתנייד בקדילאק ATS עם הנעה כפולה. לאשתו יש BMW 328 עם x-drive. לבן דוד אחר מרצדס C320 4matic .

×
×
  • תוכן חדש...