Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שעקצו אותי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי תכתבה הזאת

http://cars.walla.co.il/item/2782412

 

בדקתי והרכב הזה (דגם STYLE) עלה שיצא לארץ ב104,500 והיום מה שאני קונה עולה 102,500



סך הכל 2000 ירד מאז ואוטוטו יצא דגם 2016, גם זה יעלה הסטייל ב104,500 לא?

כיאלו מה הקטע שאני אקנה רכב כימעט במחיר מלא שהוא שנה על הכביש?

פורסם

הכתבה הזאת היא מלפני למעלה משנה.

 

הדגם משתנה לעיתים לא בהכרח כל שנה.

 

המחיר משתנה לפי שערי המטבע וגחמותיו של היבואן.

 

אם אתה רוצה לחכות לינואר ולקנות את הרכב אז - הרשות נתונה. זה יהיה אותו הרכב בדיוק - רק שברשיון יהיה כתוב שנת 2016.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וכמה הוא צפוי לעלות? ובטוח דגמי 2016 יצאו בינואר ולא לפני?

ואני לא אפסיד כסף בעתיד שאני ארצה למכור את הרכב, בגלל שהוא נקנה בסוף 2015?

פורסם
וכמה הוא צפוי לעלות?

 

אין לי מושג אם המחיר יעלה או ירד או ישאר קבוע - שאל באולם התצוגה.

 

ובטוח דגמי 2016 יצאו בינואר ולא לפני?

 

מאז 2009 הרישום הוא לפי מועד עליית הרכב על הכביש כלומר כל רכב שעלה על הכביש אחרי 1/1/2016 יחשב כדגם 2016.

 

ואני לא אפסיד כסף בעתיד שאני ארצה למכור את הרכב, בגלל שהוא נקנה בסוף 2015?

 

סביר להניח שתפסיד. לפי המחירון שבנוי לפי חודשי עליה על הכביש הסכום שתפסיד על הניר הוא נמוך יחסית ומסתכם באלפי שקלים בודדים. לפי איך שחלק מהשוק מתנהל יתכן שתפסיד ערך של שנה שלמה, אבל אין לדבר סוף כי בעקרון אולי כדאי לחכות בכלל ל-2017...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם יש לך רכב כרגע ואתה לא צריך להחליף - כן.

אם אין לך רכב כי מכרת את שלך או כי אין לך עד עכשיו - עדיף "לספוג" את ירידת הערך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תגדיר, מה זה " לסבול"'

אם אתה לא יכול להגיע לעבודה בלי רכב וצריך לשכור רכב עד שתקנה - לא שווה לסבול. אם יש לך פתרון לא להוציא אלפי שקלים כל חודש - שווה לסבול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם יש לך רכב כרגע ואתה לא צריך להחליף - כן.

אם אין לך רכב כי מכרת את שלך או כי אין לך עד עכשיו - עדיף "לספוג" את ירידת הערך.

 

תגדיר, מה זה " לסבול"'

אם אתה לא יכול להגיע לעבודה בלי רכב וצריך לשכור רכב עד שתקנה - לא שווה לסבול. אם יש לך פתרון לא להוציא אלפי שקלים כל חודש - שווה לסבול.

כרגע אין לי רכב ולא היה לי אף פעם, תמיד נסעתי ברכב של ההורים

אני מת לקנות רכב שיהיה רכב משלי, הבאסה זה לחכות עד ינואר

הדגם style יאריס 2016 יעלה בסביבות 105k לא?

פורסם

לדעתי עדיף לחכות חודשיים ולקנות שנתון "גבוה" יותר, כי הישראלי המצוי לא מעניין אותך חודש עלייה לכביש, 2015 זה 2015 בעוד כשנתיים\שלוש כשתרצה למכור.

פורסם

אותי זה לא ממש עניין, קונה מתי שמתאים לי וזהו, אי אפשר להכנע לכל הגחמות של השוק הישראלי ההזוי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לדעתי עדיף לחכות חודשיים ולקנות שנתון "גבוה" יותר, כי הישראלי המצוי לא מעניין אותך חודש עלייה לכביש, 2015 זה 2015 בעוד כשנתיים\שלוש כשתרצה למכור.

 

מסכים , רק שזה לא בהכרח "הישראלי המצוי" הרי שאם מישהו רוצה רכב עם X שנים על הכביש הוא יכניס שנה Y בחיפוש שלו ולכן 2015 או 2016 בהחלט יכול להשפיע על שווי הרכב בעתיד (רכב 2015 יתמודד נגד רכבים אחרים 2015 ולא יתחילו להכנס לפרטי פרטים של איזה חודש הרכב עלה לכביש).

פורסם
לדעתי עדיף לחכות חודשיים ולקנות שנתון "גבוה" יותר, כי הישראלי המצוי לא מעניין אותך חודש עלייה לכביש, 2015 זה 2015 בעוד כשנתיים\שלוש כשתרצה למכור.

 

מסכים , רק שזה לא בהכרח "הישראלי המצוי" הרי שאם מישהו רוצה רכב עם X שנים על הכביש הוא יכניס שנה Y בחיפוש שלו ולכן 2015 או 2016 בהחלט יכול להשפיע על שווי הרכב בעתיד (רכב 2015 יתמודד נגד רכבים אחרים 2015 ולא יתחילו להכנס לפרטי פרטים של איזה חודש הרכב עלה לכביש).

אז לבטל את ההזמנה? זה גם שיקול דעת של מכירה בעתיד

הקטע גם הביאוס, יהיה בטח עיצוב חדש ושונה מבחוץ וגם מבפנים, ככה שמעתי שיצא דגם חדש

פורסם

לא יודע מאיפה הבאת את זה - לא ידוע לי על שום שינוי בדגם ל-2016 נכון לעכשיו. לפעמים יש שינויים קלים באבזור, אבל זה לא משהו שמשנה את התמונה כולה.

 

אין צורך לבטל את ההזמנה - אתה פשוט יכול לבקש שיספקו לך את הרכב בינואר 2016.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא יודע מאיפה הבאת את זה - לא ידוע לי על שום שינוי בדגם ל-2016 נכון לעכשיו. לפעמים יש שינויים קלים באבזור, אבל זה לא משהו שמשנה את התמונה כולה.

 

אין צורך לבטל את ההזמנה - אתה פשוט יכול לבקש שיספקו לך את הרכב בינואר 2016.

 

לדעתך יהיה מבצעים והנחות משמעותיות שיצא דגמי 2016, הנחות ומבצעים על דגמי 2015?

פורסם

האמת שעניתי לך קודם לא שמתי לב לכותרת, הכותרת קצת מציקה בעין, מי עקץ אותך?

אתם אדם בוגר שהחליט לקנות רכב, אף אחד לא רימה\הונה\עקץ אותך.

×
×
  • תוכן חדש...