Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. עד עכשיו השתמשתי בספייסואגן והוספתי לו חגורה שלישית בספסל האחורי כדי לדחוס שם שלושה קטנטנים. אבל הרכב כבר עשה את שלו, וזקוק להחלפה. אשמח לעצתכם -

- האם יש רכב דומה שאפשר לשים לו חגורה נוספת מאחור? בספייסואגן לא צוין מספר הנוסעים ברישיון, ולכן זה היה בתחום האפור. התנאי הפיזי לזה הוא שהספסל האחורי יהיה אכן ספסל ולא שני מושבים נפרדים (כמו שיש בגרנדיס או בקרניבל). חשבתי על מזדה 5, אבל אני מבין שיש לה כמה דגמים ולא יודע מה מתאים לי אם בכלל. יש גם סיטרואן C5/טוויטה פריוויה/יונדאי טראג'ט וגם שם איני יודע אם הספסל האחורי מתאים לחלוקה לשלוש.

 

- אני מבין שהאופציה היותר סבירה היא לטפס למחלקת המכוניות המסחריות, של 8-10 מושבים. מה מומלץ כאן? חשוב לי אוטומטי, אבל אני מבין שאין לי הרבה סיכוי במחלקה הזו.

הייתי רוצה את ברלינגו מקסי, או את יונדאי i800, אבל אני מבין שזה הרבה מעבר לתקציב (מה באמת הכי זול שאפשר להשיג i800?). חשבתי על יונדאי h1, אבל קראתי עליה כאן חוו"ד שליליות.

שמעתי על פולקסווגן קראוול אבל בתקציב הזה אצטרך לקנות אוטו בן 10 שנים. כנ"ל מרצדס ויאנו. האם כדאי למרות זאת? לא יודע הרבה על פורד טרנזיט - בטח גם שם יש כל מיני תת דגמים, ואני לא מבין בזה. שמעתי על ג'מפי, וגם היה לשכן שלי. אני לא מפונק בכלל, אבל נוחות הנסיעה בג'מפי מתחת לכל ביקורת. ניסאן סרנה לפי מה שהבנתי החדשה ביותר היא 2002. אולי כדאי בכל זאת?

ראיתי התייחסויות לסאנגיונג רודיוס. בתקציב שלי אצטרך לקנות מודל 2007 של 9 מושבים. רעיון טוב?

- מכוניות ששללתי: שברולט טראוורס, שהזולה ביותר היא פי 2 מהתקציב; יונדאי i800 כאמור, סיטרואן ברלינגו מקסי (נדמה לי שמכונה גם "מולטיספייס") כאמור.

 

 

- מכיר את האופציה לקנות רכב קטן ולשכור לנסיעות משפחתיות. שקלתי ודחיתי אותה, כך שאין צורך להציע לי.

 

 

בקיצור אודה לכם תעזרו לי לצמצם את האפשרויות. לא במקרה לא התייחסתי כאן לנושאים של אמינות, צריכת דלק וכו', כי את זה אוכל לעשות רק כשיהיו לי 3 דגמים מסוימים להתלבט ביניהם.

פורסם (נערך)

נוחות הנסיעה בסיטרואן ג'מפי הרבה יותר טובה מאשר בניסאן סרנה ( היתה בבעלותי ג'מפי 2007 במשך 5 שנים ). רכב מעולה לצרכים שלך בתקציב שלך תוכל למצוא מודל 2008 צורה חדשה. כמה שפחות קילומטרים על מד אוץ - ככה יותר טוב. אופציה נוספת - יונדאי i800. כאן צריך להוסיף , כמה? תבדוק בלוח יד 2 בכמה נמכרים רכבים כאלה. אל תיגע במרצדס!

פולקסוואגן רכב טוב, אבל התקציב שלך מגביל אותך לרכבים ישנים ועייפים, עייפים מאוד. גם התחזוקה של פולקסוואגן לא זולה ( אתה תהיה מופתע ממחיר החלפת שמן גיר לרכב הזה ).

הכנסת כאן המון רכבים, חלק קטנים מדי ( ברלינגו ), ואין אפשרות להכניס לתוכו מעל 7 נוסעים בצורה חוקית. אותו דבר מאזדה 5 או יונדאי טרג'ט.

את רודיוס אני לא מכיר בכלל.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
נוחות הנסיעה בסיטרואן ג'מפי הרבה יותר טובה מאשר בניסאן סרנה ( היתה בבעלותי ג'מפי 2007 במשך 5 שנים ). רכב מעולה לצרכים שלך בתקציב שלך תוכל למצוא מודל 2008 צורה חדשה. כמה שפחות קילומטרים על מד אוץ - ככה יותר טוב. אופציה נוספת - יונדאי i800. כאן צריך להוסיף , כמה? תבדוק בלוח יד 2 בכמה נמכרים רכבים כאלה. אל תיגע במרצדס!

פולקסוואגן רכב טוב, אבל התקציב שלך מגביל אותך לרכבים ישנים ועייפים, עייפים מאוד. גם התחזוקה של פולקסוואגן לא זולה ( אתה תהיה מופתע ממחיר החלפת שמן גיר לרכב הזה ).

הכנסת כאן המון רכבים, חלק קטנים מדי ( ברלינגו ), ואין אפשרות להכניס לתוכו מעל 7 נוסעים בצורה חוקית. אותו דבר מאזדה 5 או יונדאי טרג'ט.

את רודיוס אני לא מכיר בכלל.

 

תודה רבה על התשובה. אני מופתע ממה שאתה אומר על הג'אמפי.

לגבי הברלינגו התכוונתי לדגם maxi שלה. עם 8 מקומות. יש חיה כזו, אבל כנראה רק החל ממודל 2012 או 2013

לגבי האחרים התכוונתי לשים חגורה שלישית "פיראטית" במושב האחורי. במידה ומדובר בספסל והרוחב אכן מאפשר את זה. אני לא נכנס לשאלה החוקית.

מה חושבים כאן על פורד קונקט 8 מושבים?

פורסם (נערך)

I800 אוטומט רק מ2011,וגם מאוד נדירות. ואם קיימות אז יקרות גם. אם תצליח לשים יד על אחת בכל זאת אז מאוד ממליץ לך על הרכב, יש לנו אחת כזאת והיא פשוט סוס עבודה.

בהנחה שI800 כזאת כנראה לא תמצא אז ממליץ גם על רודיוס, אמינה בסה''כ עקב שימוש במכלולים של מרצדס ומאוד נוחה ומרווחות. דגם 9 מקומות גם כן מאוד קשה למצוא.

עוד רכב מעניין זה טויוטה האייס-2007 ומטה יש באוטומט ובתקציב הרצוי.

 

אגב אין שום צורך בהתנהלות פירטית בכל מה שקשור להוספת מושב נוסף וחגורה,נתקלתי כבר במקרים של קרניבלים שהבעלים לקח את הרכב לרפד רכב ואיחד את שני המושבים מאחור לשורה אחת שלמה שלוקחת 3 ילידם בכיף עם חגורות. לאחר מכן רישיון הרכב נלקח ע''י הרפד למשרד הרישוי ומתבצע שינוי ברישיון והגדלת כמות המושבים. אין צורך בלסכן את עצמך בהורדת הרכב מהכביש.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ג'מפי בתקציב שלך יש רק ידני. הגיר הרובוטי נכנס לאחרונה. טויוטה הייס זה סוס עבודה, אבל אם כבר מדברים על רכב מסחרי שהוא מרגיש ממש מסחרי - זה טויוטה הייס. לאומתה ג'מפי זה שיא הנוחות, גם המושבים וגם ההרגשה הכללית על הכביש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת שנכנסתי עכשיו ליד 2 בשביל פותח השרשור,המצב פשוט בטטה.

2 האייסים אוטומט עם מעל 300 אלף קילומטר ו0 רודיוס 9 מקומות.

לעומת זאת יונדאי H1 אוטומט יש בשפע ואפילו מצאתי אחת מאוד מעניינת- http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicTruck.php?CatID=1&SubCatID=2&RecordID=481901&Code=b7534c7a2534b4301f7403a048253c8e

 

הבחור טוען שלרכב מנוע CRDi,אם זה נכון אז נשמע כמו אחלה קנייה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

דווקא הרדיוס מומלצת מאוד ואמינה מאוד עם אחזקה סבירה וצריכת דלק מפתיע לטובה.

הH1 רכב טוב אבל טיפולים יקרים גיר רגיש (6000 שח בכיף לשיפוץ) וצריכת דלק של1\8 בערך בממוצע.

פורסם

מצטרף להמלצה שלא להתקין חגורת בטיחות "פיראטית"

 

יש לחגורת הבטיחות השלכה ישירה ומשמעותית על שרידות הנוסעים ברכב במקרה של תאונה, עוד יותר אם מדובר על ילדים.

 

החגורה חייבית להיות תקנית ותקינה, והחגירה עצמה מלאה ללא הנחות וקיצורי דרך (העברת החגורה העליונה מתחת לכתף או מאחורי הגב... - הנסיון הרפואי מוכיח שכל חגירה "לא תקינה" מחמירה את הפגיעה בנוסע ברכב).

 

בהחלט ממליץ לך לרכוש רכב שנועד מראש להסעת 8 נוסעים.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

תודה רבה אנשים טובים על כל העזרה. והאכפתיות.

הרכב שהכי מעניין אותי כרגע הוא הרודיוס. אבל אני רואה שמציעים למכירה רק את גרסאות ה-7 מושבים.

האם אפשרי (טכנית ומבחינת משרד הרישוי) להוסיף ספסל? כי הבנתי שהמרכב זהה, ושני המושבים האחוריים פשוט באים על חשבון תא המטען.

פורסם

בדקתי את זה עבור חבר - ואין אישור להוסיף מושבים בגירסאות עם שבעה מושבים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה מוכן לקנות ידני או רק אוטומט?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תודה. בעסה שאין רודיוס 9 מושבים למכירה...

בינתיים בהתייעצויות עם אנשים בתחום כולם אומרים ג'מפי. אני לא מאושר מזה. האם שווה לי להתאמץ ולהעלות את התקציב ל-80 אלשח כדי לקנות ברלינגו מולטיספייס 2012? או יונדאי i800 שנת 2011?

פורסם

אם כבר, אז יונדאי. לפחות יהיה לך רכב מרווח .

אני לא יודע מה יש לך נגד ג'מפי? חוץ מגיר ידני שאתה לא מחבב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הג'מפי רכב פצצה,הרבה יותר נוח מהיונדאי אבל כן צפוף יותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

סיכוייך למצוא תולטיספייס 8 מקומות הם בערך כמו הסיכויים למצוא רודיוס 9 מקומות.

 

אתה יכול לרכוש יונדאי H1 בתקציבך המקורי, ולדעתי זה מה שעליך לעשות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...