Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב מאוד אנחנו צריכים להחזיר את הסיטרואן c3 לחברת הליסינג, ואבא שלי החליט לעלות בדרגת שווי של הרכב.. בהתחלה חשבתי על מזדה 3 ואז על מזדה cx3 שאמורה להגיע ועכשיו אני בכיוון אחר לגמרי המזדה שלוש מאכזבת מבחינת בידוד רעשים אנחנו נוסעים המון בכבישים בינעירוניים אז עדיף רכב שקט (50 אלף קילומטר בשנה) , המזדה cx 3 ירדה מהפרק בגלל המרווח . ואני עכשיו די נעול על סקודה יטי 1200 אוטומטית שטובה מבחינת מרווח נוחות.. יש עוד רכבים בטווח המחירים של עד 135 אלף ואולי קצת יותר שיכולים להוות אלטרנטיבה טובה למשפחה, הרכב צריך להיות אוטומטי מרווח..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם צריכת הדלק לא חשובה לכם, תוכלו לשקול את הקיה ספורטאז'.

 

בתור בעלים של ייטי - אם הסתדרתם עם תא המטען של ה-C3 לא תהיה לכם בעיה עם הייטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין בעיה של דלק, יש דלקת אבל בסה"כ הכללי לא התרשמתי מהקיה חוץ מהמראה החיצוני.. היטי אני חושב טובה יותר

פורסם

לגבי הייטי המרווח מאחור לא משהו, לגבי הרעש יש לי דיזל, אז חוות דעתי לא תסייע לך.

 

אם אתה מחפש מרווח הן בספסל האחורי והן בתא המטען, הספורטאז' תתאים יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

+1 לאוקטוביה - רכב מאד מוצלח (אם לא אכפת לך שאולי תתקע איזה פעם-פעמיים ב 3 שנים באמצע הדרך, בלי מנוע/גיר).

אם לא, אז 308 סטיישן גם יכולה להיות אופציה מעניינת.

ואולי גם סובארו XV 1600?

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
לגבי הייטי המרווח מאחור לא משהו, לגבי הרעש יש לי דיזל, אז חוות דעתי לא תסייע לך.

 

אם אתה מחפש מרווח הן בספסל האחורי והן בתא המטען, הספורטאז' תתאים יותר.

 

לא אכפת לי מהרעש של המנוע, אכפת לי בעיקר מהרעשי צמיגים ורוח.. ודווקא קראתי ביקורת שהרווח פנים הוא כמו באוקטביה גם מאחור, היו שינויים בדגם החדש?? הבנתי שאפשר גם להזיז את הכיסאות מאחורה אחורה..

פורסם
+1 לאוקטוביה - רכב מאד מוצלח (אם לא אכפת לך שאולי תתקע איזה פעם-פעמיים ב 3 שנים באמצע הדרך, בלי מנוע/גיר).

אם לא, אז 308 סטיישן גם יכולה להיות אופציה מעניינת.

ואולי גם סובארו XV 1600?

 

הייתה לאחי האוקטביה רכב ממש טוב, אבל תסלח לי על הילדותית העיצוב שלו לדעתי ממש מכוער.. תמיד מזכיר לי מונית.. איך הסובארו ביחד ליטי? ויש אופציה לאוריס סטייק היברידית שהיא עולה 144 אלף בגלל שהיא חשמלית

פורסם

רעשי צמיגים - באורגינליים לא היתה בעיה. אח"כ תלוי איזה סוג תשים.

 

המושב האחורי בוודאות יותר צר מהאוקטביה הקודמת שגם היא לא היתה משהו בנושא, במתיחת הפנים לא השתנה דבר בחזית המרווח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רעשי צמיגים - באורגינליים לא היתה בעיה. אח"כ תלוי איזה סוג תשים.

 

המושב האחורי בוודאות יותר צר מהאוקטביה הקודמת שגם היא לא היתה משהו בנושא, במתיחת הפנים לא השתנה דבר בחזית המרווח.

 

פשוט במבחני דרך יש אפשרות להתקרב עם הכיסא על מנת להגדיל את הבגאז וגם יש משענת לאחור.. בסה"כ לפי הסרטונים המרווח ברכיים וראש טוב ויכול להכיל שני מבוגרים בנוחות

פורסם

לשני מבוגרים יש מספיק מקום. וכן - ניתן להזיז כל מושב משלושת המושבים קדימה ואחורה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
באוקטביה הנוכחית בידוד הרעשים לא מן המשובחים. מרווח לעומת זאת, בשפע.

 

כן אני יודע בגלל זה מעדיף את היטי, וגם בגלל העיצוב לא אוהב את האוקטביה


×
×
  • תוכן חדש...