Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת מרווח ברכיים הייטי מצויינת אך האוקטביה מציעה עוד יותר מרחב. מבחינת רוחב המושב, גם. כאן לאוקטביה יתרון קל על הייטי. מבחינת נוחות נסיעה, היתרון של הייטי - גם המושבים עדיפים (יש אפשרות לכיוון זוית המשענת) ולייטי מתלים אחוריים עדיפים על האוקטביה בגרסאות ה-1.2/1.4.

 

חזרנו מחופשה בסלובניה שם שמשה אותנו אוקטביה סטיישן (תא מטען ע-נ-ק-י) ושיכוך המהמורות של הייטי משמעותית טוב יותר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבחינת מרווח ברכיים הייטי מצויינת אך האוקטביה מציעה עוד יותר מרחב. מבחינת רוחב המושב, גם. כאן לאוקטביה יתרון קל על הייטי. מבחינת נוחות נסיעה, היתרון של הייטי - גם המושבים עדיפים (יש אפשרות לכיוון זוית המשענת) ולייטי מתלים אחוריים עדיפים על האוקטביה בגרסאות ה-1.2/1.4.

 

חזרנו מחופשה בסלובניה שם שמשה אותנו אוקטביה סטיישן (תא מטען ע-נ-ק-י) ושיכוך המהמורות של הייטי משמעותית טוב יותר.

 

נשמע שהיטי ממש נוחה ולגבי מרווח ברכיים אני חושב שהוא אותו דבר כמו באוקטביה ואפילו טוב יותר, שוב על סמך סרטונים שראיתי..

פורסם

אני מדווח לך ממקור ראשון - יש לי ייטי, ונהגתי באוקטביה ממש לאחרונה...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
נשמע שהיטי ממש נוחה ולגבי מרווח ברכיים אני חושב שהוא אותו דבר כמו באוקטביה ואפילו טוב יותר, שוב על סמך סרטונים שראיתי..

ממש, אבל ממש לא.

פורסם

מבחינת מרווח לרגלי הנוסעים במושב האחורי הוא זהה לחלוטין לאוקטביה החדשה (29 ס"מ) ההבדל המהותי בין היטי לאוקטביה הוא במימד הרוחב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מוזר כי יצא לי לשבת בייטי (באולם תצוגה) והתפלאתי כמה היא צפופה בהשוואה לאוקטביה.

אבל אם המושב האחורי על מסילה אולי הוא היה קדימה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
באוקטביה הנוכחית בידוד הרעשים לא מן המשובחים. מרווח לעומת זאת, בשפע.

אני לא מכיר את זה אישית, אבל יש לא מעט ביקורת שלילית מחו״ל על רעשי כביש ורוח מהיטי - משמעותית יותר מהאוקטביה.

שוב, לא מנסיון אישי.

פורסם

אני אישית מעדיף גם כן את האוקטביה הקודמת לעומת הנוכחית.

הבידוד, המתלים, משהו בדגם הקודם מרגיש טוב יותר.

באשר ליטי -

אני מחזיק יטי 1.8 4*4 שנת 2014.

הרכב מוצלח כחבילה כוללת.

מבחינת נוחות - האוקטביה יותר נוחה (למעט תנוחת הנהיגה הנמוכה, שזה עניין של העדפה). הנוחות מתבטאת במושבים רחבים יותר ובנהיגה פחות קופצנית, שכן היא ארוכה יותר, רחבה יותר וצמודה לכביש.

תא המטען של האוקטביה מעולה!

למעשה, אין טעם להשוות בין הרכבים.

היטי מאוד מאוד מוצלחת בסגמנט שלה, ובוודאי עדיפה על צעצועים כדוגמת קיה ספורטג' (יסלחו לי כל אלפי המחזיקים של הספורטאג').

תנוחת הנהיגה השולטת, איכות החומרים ואיכות ההרכבה, מעולים.

האוקטביה היא בסגמנט אחר על יתרונותיה וחסרונותיה.

הכי טוב שפות"ש יתרשם בעצמו.

מוזמן להתרשם אצלי מהיטי :)

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אני אישית מעדיף גם כן את האוקטביה הקודמת לעומת הנוכחית.

הבידוד, המתלים, משהו בדגם הקודם מרגיש טוב יותר.

באשר ליטי -

אני מחזיק יטי 1.8 4*4 שנת 2014.

הרכב מוצלח כחבילה כוללת.

מבחינת נוחות - האוקטביה יותר נוחה (למעט תנוחת הנהיגה הנמוכה, שזה עניין של העדפה). הנוחות מתבטאת במושבים רחבים יותר ובנהיגה פחות קופצנית, שכן היא ארוכה יותר, רחבה יותר וצמודה לכביש.

תא המטען של האוקטביה מעולה!

למעשה, אין טעם להשוות בין הרכבים.

היטי מאוד מאוד מוצלחת בסגמנט שלה, ובוודאי עדיפה על צעצועים כדוגמת קיה ספורטג' (יסלחו לי כל אלפי המחזיקים של הספורטאג').

תנוחת הנהיגה השולטת, איכות החומרים ואיכות ההרכבה, מעולים.

האוקטביה היא בסגמנט אחר על יתרונותיה וחסרונותיה.

הכי טוב שפות"ש יתרשם בעצמו.

מוזמן להתרשם אצלי מהיטי :)

בהצלחה.

 

תודה, לפי החתימה שלך יש לך את הדגם הכי חזק, אני מכוון ל1200 אוטומט בגלל התקציב.. בסה"כ אתה מרוצה מהרכב? ואיך בידוד רעשי רוח וצמיגים?

פורסם

זיו - עשה לעצמך טובה, קבע נסיעת מבחן בייטי בסוכנות סקודה הקרובה, התרשמותך האישית תהיה טובה יותר מאלף פוסטים שלנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצטרף להמלצה של צבי לנסיעת מבחן. זה יתן לך מענה.

לגבי דגם ה 1.2 -

היתה לי כזאת שנת 2013 והיא היתה מצוינת.

למשימות היומיומיות אין יותר מדי הבדל, וה 1.2 נותן מענה מצוין.

אם הרכב מתאים לך מכל יתר הבחינות, המנוע הוא לא מה שיאכזב אותך.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

אני נוסע ביומיום באוקטביה החדשה. לא מזמן הזדמן לי לנסוע באוקטביה 2012 1.8 שמורה מאד ורמת הרעש בתא הנוסעים היתה הרבה יותר גבוהה מהאוקטביה החדשה שגם היא לא מצטיינת לעומת הפוקוס למשל.

פורסם
אני נוסע ביומיום באוקטביה החדשה. לא מזמן הזדמן לי לנסוע באוקטביה 2012 1.8 שמורה מאד ורמת הרעש בתא הנוסעים היתה הרבה יותר גבוהה מהאוקטביה החדשה שגם היא לא מצטיינת לעומת הפוקוס למשל.

 

מוזר מאוד. אני נסעתי 3 שנים באוקטביה 2011 ועכשיו שנה וחצי באוקטביה 2014, ואני משוכנע שהחדשה רועשת יותר במהירויות שיוט.


×
×
  • תוכן חדש...