Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בזה שאין לי טענות כלפי אף אחד במשרד הפנים על הטיפשות שלי, יום רביעי אני טס לחו"ל, רק אתמול בערב אני שם לב שהפספורט שלי פג תוקף עוד יומיים.

 

רצתי היום למשרד הפנים, הגעתי עד למנהלת הסניף, למה אף אחד לא מוכן להאריך לי את הפספורט בחודש במקום המיועד לו בפספורט עצמו, אין לי מושג, אבל לצערי, זה המצב.

 

אמרה לי לגשת לפני הטיסה למשרד הפנים בנתב"ג (בסמוך לבידוק הדרכונים) עם שתי תמונות ו 1200 ש"ח ושם יטפלו בזה במקום.

 

על הדרך שאלתי אותה מה עם לצאת מהארץ עם הפספורט הפולני שלי והיא התחילה להתפטל, "מה אני אגיד לך... אני לא אייעץ לך משהוא שהוא עבירה... אבל מרבית הסיכויים שתעבור שם בלי בעיה עם הפספורט הפולני, מקסימום אם לא, תראה לה את הישראלי ואז היא תפנה אותך למשרד הפנים, זה לא שיעצרו אותך"

 

אז נשאלת השאלה, יש פה אזרחים ישראלים שנכנסו/ יצאו עם פספורט אחר?

 

אה, כן, ואין צורך להגיד לי שוב, אני יודע, אני חמור! :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

גם לנו יש אזרחות כפולה. אני חושב שאי אפשר לצאת/להיכנס מהארץ עם הדרכון הזר שלך , מה שכן אתה יכול להיכנס למדינת היעד עם איזה דרכון שיש לך. ראה סעיף ג'.

קרא זאת

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

על פי החוק אזרח ישראלי חייב לצאת מהארץ בדרכונו הישראלי.

אתה יכול לנסות לצאת עם הדרכון הזר אבל יש מצב יותר מסביר שיגידו לך להשתמש בישראלי.

אני מקווה שאתה מתכוון לחזור לארץ ולא בורח בעקבות ההתערבות שלנו...

פורסם

תוותר על האזרחות הישראלית, צא עם הפולני ותחזור כעולה חדש.

 

אתה חייב לצאת עם הישראלי. תוסיף לעלויות הנסיעה 1200 ש"ח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יאנה מוגי ככה, אכן, 1200 ש"ח.

זה לפחות דרכון סטנדרטי, רגיל ל 10 שנים שמנפיקים לי שם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן, מחייב לצאת ולהכנס.

 

השאלה עלתה בעקבות זה שהתשובה שלה בעצם הייתה נוסח מכובס ל"עזוב אותך משטויות, אף אחד בכלל לא שם לב לזה, תעבור עם הפולני הזהוא".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בתור עובד חברת תעופה (לשעבר) בתחום הרלוונטי אני יכול לומר לך בוודאות שלא יעצרו אותך ולא תהיה שום בעיה.

זה נגד החוק - זה נכון, אבל מעשית זה עובר.

 

טיסה נעימה

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
החוק לא מחייב גם להיכנס עם הדרכון הישראלי?

 

נכון אבל אתה כבר כאן אז יחזירו אותך בחזרה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הלוואי!!! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מדברים פולנית זוגתך ואתה? עמוד בתור תוך שיחה קולחת בפולנית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פקיד קצת חרוץ בביקורת הדרכונים יכול לעכב אותך,

הוא עלול לחפש את חותמת הכניסה לישראל. כיצד תסביר לו שאין לך ?

בפולנית ?

 

מצד שני יש כאן לכאורה אוקסימרון , פקיד בביקורת הדרכונים , וחרוץ

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מצד החוק היבש אם אתה אזרח ישראל אתה חייב לצאת ולהכנס בדרכונך הישראלי (כדי שהאח הגדול יעקוב בדיוק איפה אתה, מואהאהאה!)

בפועל, במיוחד אם אתה נראה מעט פולני ולא תדבר בעברית אלא באנגלית דווקא במבטא של קטוביץ, כנראה שלא יהיו בעיות.

תבוא מספיק זמן לפני בשביל plan b

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אחי נכנס ויוצא כבר 20 שנה כ3 פעמים בשנה רק עם דרכון אמריקאי ולא זכור לי שהוא לא אזרח ישראלי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אחי נכנס ויוצא כבר 20 שנה כ3 פעמים בשנה רק עם דרכון אמריקאי ולא זכור לי שהוא לא אזרח ישראלי

 

גם דודי אותו סיפור. פעם בשנה לכל הפחות, עם דרכון טורקי. הוא עושה את זה מטעמי קיצור זמן, בשדה'ת באיסטנבול (שניהם) כמעט ואין תור למקומיים בביקורת.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
×
×
  • תוכן חדש...